//

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 3G doet niks meer na de update na 4.1 (iPhone 4) Alles al geprobeert maar niks werkt... Mobiel datanetwerk activeren foutmelding blabla word er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #381  
Oud 10-10-10, 21:45
xxMartenxx's schermafbeelding
xxMartenxx xxMartenxx is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Heerenveen
Berichten: 130
Stuur een bericht via MSN naar xxMartenxx
Standaard

Mijn 3G doet niks meer na de update na 4.1 (iPhone 4)
Alles al geprobeert maar niks werkt... Mobiel datanetwerk activeren foutmelding blabla word er gek van!!!
__________________
[B]iPhone 4S Wit iOS 5.0.1 16GB iPad 2 Wi-Fi Wit 32GB iOS 5.0.1
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 10-10-10, 21:45
RioolDokter RioolDokter is offline
• iOS 10.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 273
Standaard

Iemand de "iPad-bug" 7B500 al doorgegeven aan die Geohot? Ik weet niet of dat überhaupt mogelijk is, maar misschien kan hij het dan snel fixen... Gisteren kwam hij immers ook snel met updates .. Iemand even tijd?
  #383  
Oud 10-10-10, 21:47
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JapieHendriks Bekijk bericht
ik heb een iPhone 4 met sofware 4.1, als ik het goed begrijp kan ik hiermee dus jailbreaken met Limerain, alleen is er geen unlock voor simkaart? Misschien een domme vraag maar wat is dan het nut van jailbreaken?

En die gasten van Dev team komen met een jailbreak + unlock? Dan wacht ik namelijk liever daarop.

Bij het lezen van dit topic zie ik allerlei problemen met het updaten van de firmware, unlock die niet meer doet ect. Wat ik mij afvraag is waarom updaten mensen dan? Je iphone doet het toch goed dus waarom updaten? Of doet Itunes dat automatisch?

Er is begrijp ik nu sowieso nog geen unlock voor mijn 4.1 software dus ik ben ook geen tinyumbrella nodig, wat ik ergens zag staan? Ook niet als er straks wel een unlock is? De unlock was toch niet softwarematig (dus unpatchable)?

Graag hoor ik jullie antwoord want ik zie door de bomen het bos niet meer.
ik stel nu op het forum al 3x deze zelfde vraag ...het word gewoon wachten op de volgende update van ultrasn0w voor ons

..en jailbreaken doet men omdat je meer vrijheid geeft aan je iphone en je zelf ! zoals de vele cydia apps, enz enz EN om de simLOCK iphones te kunnen unlocken...
__________________
iPhone 3G Black ‘SoLd' ,iPhone 3G S White ‘SoLd'
iPhone 4 Black •Jailbreak•
  #384  
Oud 10-10-10, 21:48
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Wat zijn jullie steeds bezig met die 7B500. Dat is gewoon de iPad 3.2.2 firmware versie. Kijk maar eens in onze Firmware WiKi waar je kan zien dat elke firmware zijn eigen build nummer heeft en die van de iPad 3.2.2 firmware is 7B500
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #385  
Oud 10-10-10, 21:50
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Wat zijn jullie steeds bezig met die 7B500. Dat is gewoon de iPad 3.2.2 firmware versie. Kijk maar eens in onze Firmware WiKi waar je kan zien dat elke firmware zijn eigen build nummer heeft en die van de iPad 3.2.2 firmware is 7B500
Leg ons dan uit waarom onze iPads (vrijwel allemaal recent gekocht) niet te jailbreaken zijn, oh machtige en wijze scorpiosoft.
__________________
 MacBook Pro 13" with Touch Bar (2018) / Apple Watch 42mm SS 
 iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue / iPad Pro 11" 
  #386  
Oud 10-10-10, 21:52
ThaStealthNL ThaStealthNL is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JapieHendriks Bekijk bericht
ik heb een iPhone 4 met sofware 4.1, als ik het goed begrijp kan ik hiermee dus jailbreaken met Limerain, alleen is er geen unlock voor simkaart? Misschien een domme vraag maar wat is dan het nut van jailbreaken?

En die gasten van Dev team komen met een jailbreak + unlock? Dan wacht ik namelijk liever daarop.

Bij het lezen van dit topic zie ik allerlei problemen met het updaten van de firmware, unlock die niet meer doet ect. Wat ik mij afvraag is waarom updaten mensen dan? Je iphone doet het toch goed dus waarom updaten? Of doet Itunes dat automatisch?

Er is begrijp ik nu sowieso nog geen unlock voor mijn 4.1 software dus ik ben ook geen tinyumbrella nodig, wat ik ergens zag staan? Ook niet als er straks wel een unlock is? De unlock was toch niet softwarematig (dus unpatchable)?

Graag hoor ik jullie antwoord want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Omdat iedereen hier door elkaar loopt te schreeuwen met "het is wel/niet gelukt" is het hier allemaal wat lastig antwoorden vinden,

Nut van jailbreaken: zelf kiezen welke applicaties erop komen te staan, SBSettings oid installeren, custom logo's,weetikwat allemaal, de "lock' van apple om alleen van de appstore te installeren eraf halen om het samen te vatten

Dev Team komt met hezelfde als GeoHot mee gekomen is, de unlock gaan ze hierna aan werken, dus die is er nog niet.

iTunes doet het niet automatisch, hij vraagt wel iedere keer, maar automatisch doet hij het niet nee. De reden waarom: iPhone 4/ iPad gekocht met 4.1 of met 3.2.2 erop, deze zijn nu pas voor het eerst te jailbreaken (deze zie je hier voornamelijk). De mensen die een JB hebben en willen upgraden kunnen beter nog even wachten, daarmee ben ik het met je eens

De software van de iPhone bestaat uit de volgende delen:
-bootrom code (readonly, kan niet aangepast worden door firmwareupdates), alleen gaten erin kunnen gebruikt worden door hackers
-iOS software (het OS waar je iphone op draait) (is nu gejailbreaked)
-Baseband software (=GSM Modem software) is de software waar het GSM modem op draait en waar de simlock in zit) is nu nog niet gekraakt

Tenslotte gooi je een paar dingen door elkaar, het ding wat het Dev team heeft bestaat uit 2 delen: bootrom hack + jailbreak, deze combinatie zorgt ervoor dat Apple nooit ervoor kan zorgen dat het device unbreakable word. Aangezien ze de bootrom code niet kunnen veranderen zonder een nieuw apparaat op de markt te brengen. De unlock heeft hier niets mee te maken

Wanneer de baseband software gehacked is zal je iPhone dus alle simkaarten accepteren. TinyUmbrella gebruik je om de software van het GSM modem te bewaren als er eenmaal een update is van het iOS systeem die deze software ook wil upgraden.

Hoop dat je het nu wat meer begrijpt
  #387  
Oud 10-10-10, 21:52
anoe anoe is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdammed
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubleg Bekijk bericht
net gejailbreaked iphone 3gs nieuwe bootrom met limera1n na 4 keer gebeurde er niets, na een beetje googlen zag ik dat het kon helpen als je itunes opent voor dat je limera1n gebruikt en nu werkte het wel nu kreeg ik dus wel een limera1n app op mijn springboard.

mocht je dus problemen hebben open eerst itunes
mooi...welke bootrom heb je nu en welke versie itunes?
-dus je start de limera1n op op je pc en volgt het scherm
-dan start je itunes een keer op en sluit deze weer
-dan start je limera1n.app op je iphone op en dan kan je de rest doen
?
__________________
if you can't fixit, don't...
  #388  
Oud 10-10-10, 21:52
joeyverveer joeyverveer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Wat zijn jullie steeds bezig met die 7B500. Dat is gewoon de iPad 3.2.2 firmware versie. Kijk maar eens in onze Firmware WiKi waar je kan zien dat elke firmware zijn eigen build nummer heeft en die van de iPad 3.2.2 firmware is 7B500

En toch verdomd mijn iPad 3.2.2 het te jailbreaken. 10x geprobeerd op alle mogelijke manier het gif druppeltje kom ook niet in beeld. Terwijl me 3GS met niewe bootrom er in 1keer goed doorliep?
  #389  
Oud 10-10-10, 21:53
demies demies is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 26
Standaard

Voor diegenen waarbij het unlocken van hun 3gs niet lukt heel simpel.Doe het volgende.

Open itunes en maak hem klein op de achtergrond zeg maar.
open de jailbreak tool.
Zeg make it rain als hij zegt looking device klik dan pas je iphone aan de kabel.
Volg de instructies met itunes dus op de achtergrond.
tadaa en de jailbreak is gelukt nu zie je het logo wel van de groene druppel.
Naar 5x lukt het op deze manier wel.
  #390  
Oud 10-10-10, 21:54
henkjobse henkjobse is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 74
Standaard

Ok net toch de stoute schoenen aangetrokken en m'n iPad 3.2.2 7B500 gejailbreaked met Limera1n.

Het kan dus wel met een 7B500 3.2.2 iPad

Wat heb ik gedaan? Weinig bijzonders, maar in ieder geval wel de volgende:

- iTunes geupdate naar laatste versie
- iPad geconnect met iTunes
- Laatste beta (4) van limera1n.com gedownload en geopend.
- iTunes aan laten staan en klikken op 'make it rain'

-Let ook op dat je de home button echt heel lang ingedrukt blijft houden. Ik kreeg inderdaad eerst een appeltje te zien, maar hield de home button nog steeds in, toen leek het alsof de iPad ging rebooten, maar ik kreeg opeens de groene regendruppel in beeld en m'n iPad sloot af. Deze heb ik handmatig weer aan gezet. Ik kreeg een witte 'limera1n' shortcut (op laatste homescreen trouwens). Ik heb geprobeerd de iPad weer uit en aan te zetten, maar het icoontje bleef wit. Ik klikte erop en het werkte verder wel : Cydia installeren, was zo gedaan. Daarna Cydia opstarten en Cydia alles laten ophalen. Perfect.

Wow, net ook succesvol gesynchroniseerd en reservekopie gemaakt, ik ben helemaal happy.

Ben nog wel even online, dus als er nog mensen zijn met vragen/ waarbij het jailbreaken van de iPad (3.2.2) niet lukt, ik kan proberen te helpen. Hier is het succesvol gelukt.
__________________
iPad Wi-Fi 16 Gb, 4.3.3, JB
iPhone 4 16 Gb, 4.3.2, JB

Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-10-10 om 22:00.
  #391  
Oud 10-10-10, 21:55
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Bekijk bericht
Leg ons dan uit waarom onze iPads (vrijwel allemaal recent gekocht) niet te jailbreaken zijn, oh machtige en wijze scorpiosoft.
Ik weet veel maar niet alles Kan nu niet verklaren waarom bij de ene de jailbreak op de iPad met 3.2.2 firmware wel werkt en bij de andere niet. Misschien het verschil tussen de iPad met en zonder 3G !?

Zelf werk ik met beta 4.2 op de iPad en beta firmwares worden nog niet ondersteund door deze jailbreak. Begin er dus nog even niet aan op de iPad
  #392  
Oud 10-10-10, 21:57
JapieHendriks JapieHendriks is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PearLRoX Bekijk bericht
ik stel nu op het forum al 3x deze zelfde vraag ...het word gewoon wachten op de volgende update van ultrasn0w voor ons

..en jailbreaken doet men omdat je meer vrijheid geeft aan je iphone en je zelf ! zoals de vele cydia apps, enz enz EN om de simLOCK iphones te kunnen unlocken...
Okee, maar waarom moet je dan updaten naar nieuwe firmware? Dat is toch dom als je daardoor je unlock verliest? of word het automatisch geupdated door itunes en heb je daar geen invloed op?

En die unlock van dev team is straks niet softwarematig begreep ik? Dus dat hoef ik maar 1 keer te doen en dan nooit weer? En gaat bij een update van de firmware de jailbreak ook weg?
  #393  
Oud 10-10-10, 21:58
demies demies is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 26
Standaard

Voor diegenen waarbij het unlocken van hun 3gs niet lukt heel simpel.Doe het volgende.

Open itunes en maak hem klein op de achtergrond zeg maar.
open de jailbreak tool.
Zeg make it rain als hij zegt looking device klik dan pas je iphone aan de kabel.
Volg de instructies met itunes dus op de achtergrond.
tadaa en de jailbreak is gelukt nu zie je het logo wel van de groene druppel.
Naar 5x lukt het op deze manier wel.
  #394  
Oud 10-10-10, 21:59
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaStealthNL Bekijk bericht
Omdat iedereen hier door elkaar loopt te schreeuwen met "het is wel/niet gelukt" is het hier allemaal wat lastig antwoorden vinden,

Nut van jailbreaken: ..........................


Hoop dat je het nu wat meer begrijpt
1woord .... bedankt voor deze duidelijke uitleg! dus voor de unlock ook 1woord .. -> afwachten op de update! Wat ik dan aleen niet begrijp is waarom ze het dan afraden om Limera1n te installeren op de iphone 4 met simlock en 4.1 ..?
  #395  
Oud 10-10-10, 22:00
famey famey is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 16
Standaard

Mijn recent gekochte iPad weigert het icoon te tonen (3.2.2) alle suggesties inmiddels geprobeerd enige wat ik nog kan bedenken is het feit dat er een ongeactiveerde simkaart in zit (geen los data abbo nodig aangezien ik de verbinding van mijn iPhone gebruik). Maar aangezien het een kernel exploit betreft lijkt dit me sterk.
  #396  
Oud 10-10-10, 22:03
JapieHendriks JapieHendriks is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaStealthNL Bekijk bericht
Omdat iedereen hier door elkaar loopt te schreeuwen met "het is wel/niet gelukt" is het hier allemaal wat lastig antwoorden vinden,

Nut van jailbreaken: zelf kiezen welke applicaties erop komen te staan, SBSettings oid installeren, custom logo's,weetikwat allemaal, de "lock' van apple om alleen van de appstore te installeren eraf halen om het samen te vatten

Dev Team komt met hezelfde als GeoHot mee gekomen is, de unlock gaan ze hierna aan werken, dus die is er nog niet.

iTunes doet het niet automatisch, hij vraagt wel iedere keer, maar automatisch doet hij het niet nee. De reden waarom: iPhone 4/ iPad gekocht met 4.1 of met 3.2.2 erop, deze zijn nu pas voor het eerst te jailbreaken (deze zie je hier voornamelijk). De mensen die een JB hebben en willen upgraden kunnen beter nog even wachten, daarmee ben ik het met je eens

De software van de iPhone bestaat uit de volgende delen:
-bootrom code (readonly, kan niet aangepast worden door firmwareupdates), alleen gaten erin kunnen gebruikt worden door hackers
-iOS software (het OS waar je iphone op draait) (is nu gejailbreaked)
-Baseband software (=GSM Modem software) is de software waar het GSM modem op draait en waar de simlock in zit) is nu nog niet gekraakt

Tenslotte gooi je een paar dingen door elkaar, het ding wat het Dev team heeft bestaat uit 2 delen: bootrom hack + jailbreak, deze combinatie zorgt ervoor dat Apple nooit ervoor kan zorgen dat het device unbreakable word. Aangezien ze de bootrom code niet kunnen veranderen zonder een nieuw apparaat op de markt te brengen. De unlock heeft hier niets mee te maken

Wanneer de baseband software gehacked is zal je iPhone dus alle simkaarten accepteren. TinyUmbrella gebruik je om de software van het GSM modem te bewaren als er eenmaal een update is van het iOS systeem die deze software ook wil upgraden.

Hoop dat je het nu wat meer begrijpt
Dank je voor je antwoord, het is een stuk duidelijker nu.

Als ik het goed begrijp kan ik voorlopig toch nog niet unlocken en daar gaat het mij eigenlijk om dus ik blijf wel ff wachten totdat alles wat beter getest is door de mensen hier.

Ik kan dus beter dat ding van dev team dowloaden als ik je goed begrijp want dan sla ik twee vliegen in 1 klap, ook met die bootrom

Hoe lang denk je dat het duurt voordat dev team met een unlock komt? moet ik denken in dagen, weken of maanden?

Wat ik trouwens niet begrijp is, waarom heeft die geohot gast nu dit op de markt gebracht als dev team dat ook heeft?
  #397  
Oud 10-10-10, 22:04
anoe anoe is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdammed
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demies Bekijk bericht
Voor diegenen waarbij het unlocken van hun 3gs niet lukt heel simpel.Doe het volgende.

Open itunes en maak hem klein op de achtergrond zeg maar.
open de jailbreak tool.
Zeg make it rain als hij zegt looking device klik dan pas je iphone aan de kabel.
Volg de instructies met itunes dus op de achtergrond.
tadaa en de jailbreak is gelukt nu zie je het logo wel van de groene druppel.
Naar 5x lukt het op deze manier wel.
ik durf het bijna niet te vragen: welke versie itunes heb je gebruikt?
  #398  
Oud 10-10-10, 22:09
joeyverveer joeyverveer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door famey Bekijk bericht
Mijn recent gekochte iPad weigert het icoon te tonen (3.2.2) alle suggesties inmiddels geprobeerd enige wat ik nog kan bedenken is het feit dat er een ongeactiveerde simkaart in zit (geen los data abbo nodig aangezien ik de verbinding van mijn iPhone gebruik). Maar aangezien het een kernel exploit betreft lijkt dit me sterk.
Toch vreemd mijn ipad is 2 dagen oud, heeft 3.2.2 is een 64gb met Wi-Fi en 3g. Ik heb deze eigenlijk gekocht zodat ik hem dit weekend nog kon jailbreaken. maarja.....

dus we hebben nu 2 ipads recentelijk gekocht met 3g die het niet doen beide op 3.2.2, welke ipads doen het nog meer niet ?

zo kunnen we misschien nog beetje in kaart brengen of het om bepaalde types gaat
  #399  
Oud 10-10-10, 22:10
nadal nadal is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

ik heb mijn ipohone 3gs 32 gb met 4.1 net gejail breakt met Limera1n alles ging goed heb ook cydia er op maar opeens heb ik geen bereik meer kan niet bellen + gebeld worden hij geeft steeds aan van zoeken
  #400  
Oud 10-10-10, 22:11
ThaStealthNL ThaStealthNL is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JapieHendriks Bekijk bericht
Dank je voor je antwoord, het is een stuk duidelijker nu.

Als ik het goed begrijp kan ik voorlopig toch nog niet unlocken en daar gaat het mij eigenlijk om dus ik blijf wel ff wachten totdat alles wat beter getest is door de mensen hier.

Ik kan dus beter dat ding van dev team dowloaden als ik je goed begrijp want dan sla ik twee vliegen in 1 klap, ook met die bootrom

Hoe lang denk je dat het duurt voordat dev team met een unlock komt? moet ik denken in dagen, weken of maanden?

Wat ik trouwens niet begrijp is, waarom heeft die geohot gast nu dit op de markt gebracht als dev team dat ook heeft?
Het Dev team heeft hun release nu uitgesteld om de JB van GeoHot te implementeren in hun oplossing (die hopelijk een stuk stabieler is), en hun eigen JB een tijdje te laten rusten (zodat Apple deze nog even niet kan fixen).

Ik heb geen idee wanneer er een unlock komt, dat kan niemand met zekerheid zeggen, maar dagen zal het zeker niet zijn.

De simpele uitleg: omdat GeoHot een nogal groot ego heeft...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:52.