//

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Alexl Thanks timosha, ga ik kijken of t ergens anders aan ligt, iblacklist is t enige alternatief wat ik me kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #621  
Oud 11-10-10, 23:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexl Bekijk bericht
Thanks timosha, ga ik kijken of t ergens anders aan ligt, iblacklist is t enige alternatief wat ik me kan bedenken...
Nope, iBlacklist werkt bij mij ook perfect.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 11-10-10, 23:36
julos julos is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 33
Standaard

Net mijn iphone 3gs geupdate via iTunes, vervolgens met limera1n... Ik dacht k*t waar zijn al mijn aps e.d. maar toen ik via de app limera1n cydia weer geïnstalleerd had, was alles weer terug (niet netjes in mijn mapjes, maar dat maakt niet uit)...

Ik ben dus tevreden
  #623  
Oud 11-10-10, 23:41
mausy mausy is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spitfire1990 Bekijk bericht
probeer eens met de nieuwste itunes te jailbreaken met Limera1n maar dan moet je wel itunes open hebben staan. had hetzelfde probleem als jou. toen dacht ik laat ik het eens proberen en het werkte.

succes
Gaat proberen
Waarschijnlijk morgen laat wel wete of het lukt
  #624  
Oud 12-10-10, 00:17
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Voor de mensen die ook problemen hadden met limera1n beta versies op de iPad, de rc1b versie van limera1n is er en zojuist een laatste poging door mij gedaan (iPad 3.2.2) en jawel het lukt!!!

Dus probeer het eens, ik heb alleen nu een ander vraagje.

Normaal kon je je shsh file opslaan op de server van saurik maar die optie zie ik nu niet, is die verstopt of ??

De tekst make my life easier zie ik niet.

Laatst gewijzigd door Edward Sprokholt; 12-10-10 om 00:43.
  #625  
Oud 12-10-10, 00:50
Rippah Rippah is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: den haag
Berichten: 3
Standaard

na het jailbreaken van 4.1 met limerain had ik al me apps nog en na het plaatsen van alle games in 1 map heb ik cydia geinstalleerd nu zijn alle games spoorloos maar nog wel geinstalleerd en kan ik ze niet zien of verwijderen. iemand hetzelfde probleem ?

bij voorbaat dank
  #626  
Oud 12-10-10, 00:53
Jessie09 Jessie09 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rippah Bekijk bericht
na het jailbreaken van 4.1 met limerain had ik al me apps nog en na het plaatsen van alle games in 1 map heb ik cydia geinstalleerd nu zijn alle games spoorloos maar nog wel geinstalleerd en kan ik ze niet zien of verwijderen. iemand hetzelfde probleem ?

bij voorbaat dank

probeer eens het programma poof in cydia te installeren, daar kan je alle apps/games zien en unhiden en hiden, wellicht is het een idee!!! Laat maar weten! Succes
  #627  
Oud 12-10-10, 00:54
denbear denbear is offline
• iOS 14.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 53
Standaard

Ik lees in de handleiding onderstaande bericht:

"Net als Greenpois0n is limera1n gebaseerd op een bootrom-exploit die niet door Apple met een firmware-update te patchen is en wordt hacktivatie ondersteund."

Met name het onderdeel "bootrom-exploit die niet te patchen is" heeft mijn aandacht. Kan iemand mij uitleggen of dit gevolgen heeft voor het terugzetten van de originele firmware, bijvoorbeeld wanneer ik aanspraak wil maken op de verzekering?
  #628  
Oud 12-10-10, 00:55
saninl saninl is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 41
Standaard

*****, limera1n uitgevoerd onder 3.1.3 door te snel handelen. Wat nu te doen? :|
  #629  
Oud 12-10-10, 00:56
Tunix Tunix is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 98
Standaard

Wat ik ook doe, het druppel icoontje komt maar niet op mijn springboard! iTunes aan of uit, het maakt allemaal niet uit... Weet iemand nog wat ik kan proberen? Hij geeft telkens aan dat de jailbreak voltooid is, maar het icoontje is daarna telkens weer niet te vinden...
  #630  
Oud 12-10-10, 00:58
Rippah Rippah is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: den haag
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jessie09 Bekijk bericht
probeer eens het programma poof in cydia te installeren, daar kan je alle apps/games zien en unhiden en hiden, wellicht is het een idee!!! Laat maar weten! Succes
bedankt voor je snelle reactie ik ga het even proberen en laat weten hoe het gegaan is !
  #631  
Oud 12-10-10, 01:04
Rippah Rippah is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: den haag
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rippah Bekijk bericht
bedankt voor je snelle reactie ik ga het even proberen en laat weten hoe het gegaan is !
Poof werkt prima nogmaals bedankt !
  #632  
Oud 12-10-10, 01:08
reggy40 reggy40 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 7
Standaard

ik heb het volgende probleem Wat ik ook doe, het druppel icoontje komt maar niet op mijn springboard alle stapen gevolgd krijg dan de melding jailbreak don maar nee hoor geen jailbreak
  #633  
Oud 12-10-10, 01:13
reggy40 reggy40 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 7
Standaard r

wie kan mij helpen ik heb alle stappen gevolgd voor het jailbreaken met limera1n maar het druppel icoontje verschijnt niet ik krijg wel de melding jailbreak don maar hij zou dan uit moeten gaan en opnieuw opstarten maar dat gebeurt niet wie o wie kan mij helpen
  #634  
Oud 12-10-10, 01:16
tobba tobba is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Mij lukt het ook niet,
heb hem 10x opnieuw geprobeert, zelfs op een andere computer. en alle stappen gedaan maar het icoontje van limera1n komt niet.
iemand die kan helpen?
  #635  
Oud 12-10-10, 01:31
denbear denbear is offline
• iOS 14.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reggy40 Bekijk bericht
wie kan mij helpen ik heb alle stappen gevolgd voor het jailbreaken met limera1n maar het druppel icoontje verschijnt niet ik krijg wel de melding jailbreak don maar hij zou dan uit moeten gaan en opnieuw opstarten maar dat gebeurt niet wie o wie kan mij helpen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tobba Bekijk bericht
Mij lukt het ook niet,
heb hem 10x opnieuw geprobeert, zelfs op een andere computer. en alle stappen gedaan maar het icoontje van limera1n komt niet.
iemand die kan helpen?
Heb de JB zojuist succesvol uitgevoerd. Ook ik dacht eerst dat er niets bijgeschreven was. Wellicht kun je via Spotlight zoeken op 'limera1n' en die vervolgens uitvoeren. Zo kwam ik er namelijk wel bij uit en na uitvoering werkte het prima.
  #636  
Oud 12-10-10, 01:50
reggy40 reggy40 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 7
Standaard

ook via spotlight geprobeert maar precies het zelfde geen druppel icoon en geen jailbreak maar krijg wel de melding jailbreak done
  #637  
Oud 12-10-10, 02:06
Feroz Feroz is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denbear Bekijk bericht
Ik lees in de handleiding onderstaande bericht:

"Net als Greenpois0n is limera1n gebaseerd op een bootrom-exploit die niet door Apple met een firmware-update te patchen is en wordt hacktivatie ondersteund."

Met name het onderdeel "bootrom-exploit die niet te patchen is" heeft mijn aandacht. Kan iemand mij uitleggen of dit gevolgen heeft voor het terugzetten van de originele firmware, bijvoorbeeld wanneer ik aanspraak wil maken op de verzekering?
Dit vroeg ik mij dus ook af.
Ik heb nu een 4.01 die ik had gejailbreakt met jailbreakme.com

Nu wil hem helemaal herstellen en dan met limera1n jailbreaken.
Kan ik dan later(volgende maand) gewoon updaten naar 4.2 als die komt zonder dat ik hem dan hoef te jailbreaken?
  #638  
Oud 12-10-10, 02:10
pkaak pkaak is offline
• iOS 4.3.4
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Gorinchem
Berichten: 14
Standaard

Zo, ging niet zo voorspoedig als gehoopt. Modem firmware wilde niet updaten 1004 error (ook met niets in hostfile). Na restore, tinyumbrulla uit restore mode gooien, nogmaals restore is de upgrade naar 4.1 helemaal gelukt.
Daarna jailbreak, ging ook goed, cydia install ging goed. Alleen wil de helft van mijn cydia apps niet starten na installatie... sbsettings. bitesms, lockinfo doen allemaal niets meer mensen die dit hebben of weten hoe het is op te lossen?
  #639  
Oud 12-10-10, 02:30
denbear denbear is offline
• iOS 14.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Feroz Bekijk bericht
Dit vroeg ik mij dus ook af.
Ik heb nu een 4.01 die ik had gejailbreakt met jailbreakme.com

Nu wil hem helemaal herstellen en dan met limera1n jailbreaken.
Kan ik dan later(volgende maand) gewoon updaten naar 4.2 als die komt zonder dat ik hem dan hoef te jailbreaken?
Ik heb het risico toch genomen en het werkt prima nu. Het verhaal m.b.t. verzekering kun je natuurlijk pas vaststellen wanneer je er daadwerkelijk gebruik van dient te maken.

Echter ik heb een theorie waarom de unpatchable (limera1n) jailbreak verder geen invloed zou moeten hebben op de verzekering.

1. De boot-rom is een stukje software dat bij productie op de hardware wordt gebrand. Om die reden is het voor Apple dan ook niet mogelijk om de exploit, die er nu blijkbaar inzit, aan te passen. De boot-rom is alleen aan te passen door het vervangen van hardware. Apple zou dan hoogstens de boot-rom kunnen aanpassen van toekomstige apparaten en niet van apparaten die reeds verkocht zijn. Daar kunnen ze immers fysiek niet meer bij.

De JB (Limera1n) maakt gebruik van deze exploit, maar kan op zichzelf natuurlijk ook niet de boot-rom aanpassen. Het kan slechts de exploit gebruiken. Als je de originele software wilt terugzetten, wordt dit naar mijn idee over het deel van de JB gezet, waarmee deze onzichtbaar wordt.

Uiteraard hoor ik natuurlijk graag als iemand bovenstaande, mits onwaar, kan ontkrachten en me kan aangeven hoe het dan wel precies zit.
  #640  
Oud 12-10-10, 06:41
dennis33's schermafbeelding
dennis33 dennis33 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: flevoland
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar dennis33
Standaard

hallo denbear. Om jouw ingewikkelde vraag een makkelijk antwoord te geven. Als je iphone gejailbreakt is dan vervalt je garantie van jouw iphone en kun je ook geen aanspraak doen bij jouw verzekering. jailbreaken is op eigen risico.
Maar als jij je iphone hersteld via itunes dan is jouw jailbreak ook verwijderd en dus weet ook niemand dat jouw iphone gejailbreakt was en dan heb je nog steeds recht op jouw garantie.Maar ik adviseer je wel om jouw shsh blobs op te slaan met tiny-umbrella voordat je gaat herstellen in itunes.zou jij je iphone moeten herstellen en je zit in de periode dat apple de update 4.2 gereleased heeft dan kun jij altijd nog downgraden naar 4.1 doormiddel van jouw shsh blobs.en als ik goed gelezen heb word er misschien rond 19 oktober een nieuwe firmware uitgebracht de iOS 4.1.1. en 3.2.3 DUS KIJK UIT en sla je SHSH blobs op...!

dit zijn de stappen om jouw shsh blobs te saven
- download tinyUmbrella de latest version http://thefirmwareumbrella.blogspot.com/
-open TinyUmbrella en connect je iOS device
_ select advanced option en jouw ECID nummer verschijnt in beeld in het progje
-wees er zeker van dat location is set to cydia en dat je de juiste device met firmware hebt aangeklikt
als je de stappen hebt gevolgd dan klik je op Save my SHSH en wacht enkele seconde

en klaar is kees..! jouw shsh blobs is saved

groetjes dennis

Laatst gewijzigd door dennis33; 12-10-10 om 07:31.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47.