//

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door raoul4life heey iedereen ik heb een 3gs draaiend op ios 4.01 met baseband 05.13.04 wil naar ios 4.1 maar werkt de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #821  
Oud 21-10-10, 13:41
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raoul4life Bekijk bericht
heey iedereen ik heb een 3gs draaiend op ios 4.01 met baseband 05.13.04
wil naar ios 4.1 maar werkt de unlock van ultrasn0w dan nog?
want op de link eerder in dit topic: Ultimate jailbreak and unlock wizard geeft de site aan dat ik kan jailbreaken met greenpoison en unlocken maar is dit echt waar?
hoop wat te horen thanx alvast.
dat is idd mogelijk, maar nog beter nieuws voor jou is dat de nieuwe PWNtools uit zijn, daarmee kan je een customfirmware aanmaken en aangeven dat je je baseband niet geupgrade wil hebben.

de hoe en wat over pwntool kun je nalezen in de vele handleidingen die deze site rijk is.

success !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #822  
Oud 21-10-10, 13:48
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesleyw Bekijk bericht
Ola, ik had een vraagje
hoe zit het met je verzekering als je jailbreakt, het is toch legaal bevonden dus garantie moet je gewoon nog hebben en krijgen van apple.

En hoe is het mogelijk je iphone4 weer niet jailbreakt te maken ?
is een beetje grijs gebied, maar verstandig is wel om je iphone te herstellen via itunes alvorens deze optesturen naar je verzekeraar.
  #823  
Oud 21-10-10, 15:03
Rds Rds is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Limera1n ziet er zeer aantrekkelijk uit maar ik krijg niet de vestiging dat het lukt met elke baseband?

Zelf heb ik een 3GS, 4.1 met MC ron en BB 05.14.02
De ene keer zie ik dat het wel werkt, de andere keer niet.

Kunnen eventueel andere gebruikers ook delen wat hun ervaring is?
  #824  
Oud 21-10-10, 16:16
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Het maakt niet uit welke baseband je hebt, jailbreaken lukt gewoon.
  #825  
Oud 21-10-10, 17:54
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs Bekijk bericht
Het maakt niet uit welke baseband je hebt, jailbreaken lukt gewoon.
Dit is helemaal waar.
De baseband versie is alleen van belang als je afhankelijk bent van een unlock. Als dit niet zo is kun je zonder gevaar updaten en jailbreaken.
  #826  
Oud 21-10-10, 20:18
corschuit corschuit is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Angry Limera1n niet gelukt ????

Beste lui,
Heb mijn iPhone ge-jailbreakt met limera1n en bij het proggie iPhonebrowser wordt aangegeven dat mijn iPhone niet is jealbroken. Ligt dit aan de jailbreak van limera1n....

Laatst gewijzigd door spysical; 21-10-10 om 20:59. Reden: illegaal content verwijderd
  #827  
Oud 21-10-10, 20:27
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corschuit Bekijk bericht
Beste lui,
Heb mijn iPhone ge-jailbreakt met limera1n en bij het proggie iPhonebrowser wordt aangegeven dat mijn iPhone niet is jealbroken. Ligt dit aan de jailbreak van limera1n....
De eerste vraag kan ik niet beantwoorden (ivm illegaal downloaden/installeren apps).
Iphonebrowser herkentbje toestel inderdad niet als jailbroken. Daarvoor moet je even uit cydia afc2add downen en installen. Dan is je probleem met iphonebrowser opgelost.

Laatst gewijzigd door spysical; 21-10-10 om 21:00. Reden: Illegaal content verwijderd uit de Quote
  #828  
Oud 21-10-10, 20:37
corschuit corschuit is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Fantastisch, bedankt voor jouw reactie. Iphonebrowser herkent mijn toestel...
  #829  
Oud 21-10-10, 21:51
markvandenboogaard markvandenboogaard is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Standaard

Heb een mega probleem op mijn iphone 4 (4.02 en modemfirmware 0.1.59.00) Had deze ge-JB met limera01n en vervolgens unlocked. Werkte perfect. Nu dacht ik met de nieuwe PwnageTool kan ik wel naar 4.1. Dus deze eerst geinstalleerd en vervolgens PwnageTool geinstalleerd en stappen doorlopen zoals staat aangegeven. De restore versie staat nu op mijn bureaublad maar in de tussentijd is mijn iphone geheel leeg en is herstellen via itunes niet meer mogelijk. Kortom het lijkt erop dat ik alles kwijt ben en nu ook mijn iphone niet meer aan de praat krijg want de iphone is zelfs volledig geblokkeerd. Wie o wie weet raad?
  #830  
Oud 21-10-10, 22:52
markvandenboogaard markvandenboogaard is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Standaard

het lijkt erop dat ik hem toch weer aan de praat gekregen door limera01n opnieuw te installeren en hierna herkende itunes mijn iphone weer waarna ik wel alles kon herstellen. Nu zo meteen nog 'even' unlocken en het werkt weer allemaal. En heb toch versie 4.1. Vreemd en ik was beslist niet blij met waarop dit verliep. Of heb ik iets verkeerds gedaan en moet je bijv. eerst PwnageTool installeren en later upgraden naar 4.1?
  #831  
Oud 21-10-10, 23:06
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raoul4life Bekijk bericht
heey iedereen ik heb een 3gs draaiend op ios 4.01 met baseband 05.13.04
wil naar ios 4.1 maar werkt de unlock van ultrasn0w dan nog?
want op de link eerder in dit topic: Ultimate jailbreak and unlock wizard geeft de site aan dat ik kan jailbreaken met greenpoison en unlocken maar is dit echt waar?
hoop wat te horen thanx alvast.

weet niemand dit?
  #832  
Oud 21-10-10, 23:21
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

Yep is mogelijk!
  #833  
Oud 22-10-10, 06:03
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markvandenboogaard Bekijk bericht
het lijkt erop dat ik hem toch weer aan de praat gekregen door limera01n opnieuw te installeren en hierna herkende itunes mijn iphone weer waarna ik wel alles kon herstellen. Nu zo meteen nog 'even' unlocken en het werkt weer allemaal. En heb toch versie 4.1. Vreemd en ik was beslist niet blij met waarop dit verliep. Of heb ik iets verkeerds gedaan en moet je bijv. eerst PwnageTool installeren en later upgraden naar 4.1?
Nee dat lijkt me niet.
Ik kreeg met "gewoon" updaten naar 4.1 ook een error in itunes, 1004. Na wat google werk en geklooi ben ik er ook weer uitgekomen. Dat upgraden en die fout oplossen heeft mijnmeer tijd gekost dan het jailbreaken en herschikken van alle apps.
Gelukkig is er internet en kom je er altijd wel weer uit. Mede dankzij een forum als dit.
Het blijft een mini computer he....
  #834  
Oud 22-10-10, 07:26
markvandenboogaard markvandenboogaard is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markvandenboogaard Bekijk bericht
het lijkt erop dat ik hem toch weer aan de praat gekregen door limera01n opnieuw te installeren en hierna herkende itunes mijn iphone weer waarna ik wel alles kon herstellen. Nu zo meteen nog 'even' unlocken en het werkt weer allemaal. En heb toch versie 4.1. Vreemd en ik was beslist niet blij met waarop dit verliep. Of heb ik iets verkeerds gedaan en moet je bijv. eerst PwnageTool installeren en later upgraden naar 4.1?
enorm balen want mijn modemfirmware staat nu op02.10.04, oftewel ik kan mijn telefoonfunctie nu voorlopig helemaal niet meer gebruiken omdat deze firmware nog niet te unlocken is zo lees ik hier op het forum.
  #835  
Oud 22-10-10, 09:36
markvandenboogaard markvandenboogaard is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Standaard

Zojuist een zeer duidelijke instructie site gevonden hoe je Pwnagetool precies moet gebruiken en installeren. Dit had ik dus eerder moeten weten. Hopelijk hebben anderen hier iets aan: Tutorial: Jailbreak iPhone 4.1 with PwnageTool
  #836  
Oud 22-10-10, 09:56
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
dat is idd mogelijk, maar nog beter nieuws voor jou is dat de nieuwe PWNtools uit zijn, daarmee kan je een customfirmware aanmaken en aangeven dat je je baseband niet geupgrade wil hebben.

de hoe en wat over pwntool kun je nalezen in de vele handleidingen die deze site rijk is.

success !

ok top! alleen via google vind ik alleen mac os pwntools en snowbreeze voor windows?

of kan ik een custom fw 4.1 met activatie downloaden van ipc hier en gewoon via itunes erop gooien?

of MOet ik zelf een customfw maken?
  #837  
Oud 22-10-10, 10:40
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

shit alle links naar custom fw's voor 3gs met activatie mislukken gewoon:s
waar kan ik dan een customfw downloaden voor 3gs 4.1 + activatie?
  #838  
Oud 22-10-10, 14:42
Simlock Simlock is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

umm.... hoor je limerain gewoon met je iPhone te downloaden en installeren? Als ik datprobeer zegt mijn iPhone: "Downloaden mislukt. Safari kan dit bestand niet downloaden."
  #839  
Oud 22-10-10, 15:40
Simlock Simlock is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Simlock Bekijk bericht
umm.... hoor je limerain gewoon met je iPhone te downloaden en installeren? Als ik datprobeer zegt mijn iPhone: "Downloaden mislukt. Safari kan dit bestand niet downloaden."
oeps... die jailbreak is 'untehtered' naar ik begrijp... laat maar!
  #840  
Oud 22-10-10, 15:59
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markvandenboogaard Bekijk bericht
Zojuist een zeer duidelijke instructie site gevonden hoe je Pwnagetool precies moet gebruiken en installeren. Dit had ik dus eerder moeten weten. Hopelijk hebben anderen hier iets aan: Tutorial: Jailbreak iPhone 4.1 with PwnageTool

Handig! voor mij nog even wachten voor een windows versie want ik ken helemaal niemand met een mac
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:12.