//

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tha_Duck Of wordt er slechts een bug in de bootrom gebruikt om de firmware te jailbreaken? In dat geval is het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #881  
Oud 12-11-10, 23:27
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tha_Duck Bekijk bericht
Of wordt er slechts een bug in de bootrom gebruikt om de firmware te jailbreaken? In dat geval is het logisch om na een update wederom een JB te doen.
Voor beide vragen is het antwoord "ja".
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #882  
Oud 13-11-10, 12:09
Canfo Canfo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard

Beste kenners, Ik wil mijn iphone 4 (4.1) jailbreaken. Ben ik dan mijn telefoonlijst kwijt, enzo ja of ik deze weer via outlook kan terugzetten?????????
  #883  
Oud 13-11-10, 12:22
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Canfo Bekijk bericht
Beste kenners, Ik wil mijn iphone 4 (4.1) jailbreaken. Ben ik dan mijn telefoonlijst kwijt, enzo ja of ik deze weer via outlook kan terugzetten?????????
Wat bedoel je met telefoonlijst? Je contacten, of de lijst met recente oproepen?
  #884  
Oud 13-11-10, 13:12
Dyna20 Dyna20 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 114
Standaard

Gewoon eerst een reserve kopie maken in Itunes ben je niks kwijt.
  #885  
Oud 13-11-10, 18:31
Canfo Canfo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard

Dus ik kan na dat ik een jailbreak heb uitgevoerd, mijn contactpersonen via outlook terug zetten. Bedankt
  #886  
Oud 13-11-10, 19:44
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Canfo Bekijk bericht
Dus ik kan na dat ik een jailbreak heb uitgevoerd, mijn contactpersonen via outlook terug zetten. Bedankt
Dat is niet nodig, die staan er nl nog gewoon in.
Zie het als volgt.
1. Je zit nu op fw4.1 en daar wil je op blijven en jailbreaken. Geowon jailbreaken en klaar. Alles staat er nog zoals je gewend was alleen je hebt cydia extra.
2. Je zit op 4.1 zonder jailbreak maar wilt updaten naar 4.2 met jailbreak. Maak een reservekopie met itunes als je telefoon op 4.1 zit (synchroniseren dus). Update hem daarna naar 4.2. Zet daarna je reservekopie terug naar je iphone. Dan jailbreaken. Klaar.
Bedenk wel dat volgens mij de 4.2 jailbreak wel werkt maar dat die tethered is en niet untethered. Dus iedere x als je telefoon volledig opnieuw opstart moet je mbv de pc weer opnieuw jailbreaken. Dan wil je liever niet dus.

Succes
__________________
iPad 16Gb Wi-Fi iPhone 4 32Gb and free like birds!!!
iMac 27"
  #887  
Oud 13-11-10, 21:14
Canfo Canfo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard

technoslet je hebt gelijk alles werkt perfect. Nix kwijtgeraakt. Cydia werkt ook super goed. Heb er effe mee gespeeld, maar ik zag voor mezelf de toegevoegde waarde niet van cydia, dus heb ik mijn toestel hersteld zoals die was voor de jailbreak, maar in ieder geval bedankt voor jullie hulp........
  #888  
Oud 28-11-10, 13:15
stoerebink stoerebink is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard jailbreak iPhone4 4.2 (8C134) van Vodafone

Vraagje:

Gisteren net mijn iPhone4 van Vodafone (officieel) binnengekregen.
Of 'ie een simlock heeft weet ik niet (is ook niet interessant voor mij, ik gebruik alleen de bijgeleverde vodafone-sim).

Hij draait op 4.2 (8C134) en itunes roept dat er een update is naar 4.2.1.
die heb ik natuurlijk niet geinstalleerd.

Is deze te jailbreaken met Limera1n?

Heb echt goed gezocht overal, maar kom er nu even niet uit, vandaar de vraag hier.

Dank alvast!
  #889  
Oud 28-11-10, 13:21
motech motech is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Vraagje:

Gisteren net mijn iPhone4 van Vodafone (officieel) binnengekregen.
Of 'ie een simlock heeft weet ik niet (is ook niet interessant voor mij, ik gebruik alleen de bijgeleverde vodafone-sim).

Hij draait op 4.2 (8C134) en itunes roept dat er een update is naar 4.2.1.
die heb ik natuurlijk niet geinstalleerd.

Is deze te jailbreaken met Limera1n?

Heb echt goed gezocht overal, maar kom er nu even niet uit, vandaar de vraag hier.

Dank alvast!
Als het goed is komt vandaag de jailbreak uit van Limera1n.
Dus nog even geduld net als een paar miljoen andere.
  #890  
Oud 28-11-10, 13:28
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

Gewoon wachten met updaten, heb er ook spijt van.
Cydia werkt nog niet optimaal bij 4.2.1
Ik heb hem zelf gedowngrade naar 4.1 bespaar je tijd
Als er een goede jailbraik uit is merk je dat van zelf.. deze site in de gaat houden..
Zal niet lang meer duren... 4.2 jailbraik is met Redsnow
  #891  
Oud 29-11-10, 18:37
mar1970 mar1970 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

ff een vraagje,

heb een gejailbreakte iphone 4 16 gb die draait op 4.1 (8B117). alles werkt goed en eigenlijk heb ik geen reden om te updaten naar 4.2

maar toch als ik dit wil hoe doe ik dit dan?
is er ergens een stappenplan?
en is de jailbreak eraf als ik update via itunes?
wil natuurlijk de apps die ik via cydia heb binnenehaald behouden.

graag paar tips/links

thanks marco
  #892  
Oud 29-11-10, 18:44
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Gebruik de zoekfunctie van het forum eens. Deze vragen zijn echt al honderden keren voorbij gekomen en beantwoord.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #893  
Oud 30-11-10, 08:16
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Of zoek gericht in YouTube.
Daar kun je ook vaak een stappenplan zien.
Als je nu op 4.1 zit met je iPhone 4 zie ook ik de reden niet waarom opdagen naar 4.2.
  #894  
Oud 30-11-10, 08:51
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Een stappenplan vind je wel ergens. Gewoon even goed zoeken. Gebruik voor de backup van je cydia programma's het programma aptbackup. Als je geupgrade heb en opnieuw gejailbreakt als eerste aptbackup downloaden en Dan op restore drukken. Dan haalt hij alles vanuit cydia terug wat je voorheen ook had.
Het programma geeft aan dat dit enkele minuten kan duren. Bij mij was dat een minuut of 10. Wees gerust en heb geduld dus.
  #895  
Oud 30-11-10, 09:32
pvdwaal pvdwaal is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Gisteren de update + jailbreak gedaan naar 4.2.1 op mijn 3G. iPhone lijkt idd sneller te werken.

Alleen kan ik SBSettings maar niet vinden in Cydia? Hij staat er gewoon niet tussen na zoeken / scrollen naar de "S". Lijkt wel of hij gewoon verdwenen is. Heeft iemand een tip?

Daarnaast heb ik sinds 4.1 opeens een moment gehad dat Wi-Fi niet meer werkt: altijd is pw fout of verbinding fout, terwijl alles wel goed staat. Het heeft ook gewoon 2 weken gewerkt nieuw uit doos. Helaas dezelfde problemen bij 4.2.1. Ook hier iemand een tip?

Laatst gewijzigd door pvdwaal; 30-11-10 om 09:34. Reden: typo
  #896  
Oud 30-11-10, 10:08
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Sbsettings stat er gewoon nog bij in cydia.
Het Wi-Fi probleem had ik ook met mijn 3G en kreeg daarvoor mooi een nieuwe telefoon van t-mobile.
Het bleek namelijk dat er wat mis zat met mijn Wi-Fi ontvanger.
Probeer in ieder geval eerst een herde reset (home en power knop indrukken tot je het appeltje ziet en dan bijde loslaten en niet eerder)
Succes
  #897  
Oud 30-11-10, 11:10
Zwikker Zwikker is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 19
Standaard

Ok, jailbreaken van 4.2.1 is teveel gedoe. Ik wil nu terug naar een oudere firmware en heb mijn ECID/SHSH opgeslagen.
Onlangs mijn computer ge(her)installeerd dus de iPhone backup staat op een windows backup. Nu via iTunes lukt dus niet. Ik heb het 'hele' forum afgezocht zonder resultaat op een aantal vragen:
- kan ik terug naar een ouder ios (zeg 4.01 oid) zonder iTunes?
- zo niet, moet ik mijn iPhone backup dan terug plaatsen (en waar (welke directory)wordt deze neergezet. Overigens betreft de backup ios 3.x)
- nog meer aandachtspunten?

Een verwijzing naar een handleiding is ook ok
Het betreft een MC model 3GS met modemfirmware 05.15.04 en os 4.2.1 (8C148a)

Alvast dank
  #898  
Oud 30-11-10, 22:22
Ajedi Ajedi is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door motech Bekijk bericht
Als het goed is komt vandaag de jailbreak uit van Limera1n.
Dus nog even geduld net als een paar miljoen andere.
Hoi,

Ook ik heb vandaag de van/via KPN de Iphone 4 16GB ontvangen en helaas is deze ook voorzien van versie 4.2 (8C134). Met Itunes kan ik hem updaten naar 4.2.1. (8C148) maar dit doe ik dus niet.

Is er inmiddels een programma uit om mijn Iphone te jailbreaken en zo ja waar kan ik deze vinden? Zo nee kan iemand mij met een link voorzien waar ik het in de gaten kan houden.

Ben de hele dag al aan hetzoeken/bezig geweest en zie door de bomen het bos niet meer. Bovenstaande quote is van 2 dagen geleden.. Ik heb wel geduld als ie nog niet uit is. Maar het zou jammer zijn als deze al uit is en ik zit er nog steeds op te wachten.

Alle hulp is welkom, ben een Iphone newbie.

Bedankt.

Laatst gewijzigd door Ajedi; 30-11-10 om 22:25. Reden: aanvulling
  #899  
Oud 01-12-10, 09:40
pvdwaal pvdwaal is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

vaag, na het installeren van een "verplichte/aangeraden" update in Cydia heb ik nu wel de SBSetings. Ach, zloolang het maar weer werkt

Nu Wi-Fi nog....zou stiekum leuk zijn als er hardwarematig iets niet goed zat en ik daardoor een 3GS zou krijgen omdat de 3G hopelijk niet meer te leveren is
  #900  
Oud 01-12-10, 19:54
Ajedi Ajedi is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Vraagje,

Ik krijg steeds de melding op mijn iphone en computer dat er een update beschikbaar is voor aanbiederinstellingen. NU draai ik op 4.2 (met de mogelijkheid om up te daten naar 4.2.1...wat ik niet doe uiteraard).

Wat ik wil weten, kan ik deze aanbiederinstellingen updaten zonder dat de telefoon update naar 4.2.1 firmware? Ik wil mijn phone nog steeds jailbreaken en weet nu dus niet wat te doen.

ander vraagje, is de 4.2 inmiddels te jailbreaken (bump van mijn post van gister )

bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:49.