//

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Uit recovery halen kan ook met TinyUmbrella...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 10-10-10, 12:57
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Uit recovery halen kan ook met TinyUmbrella
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 10-10-10, 13:00
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hUX Bekijk bericht
gedownload gaf 2 dingen nodig te hebben heb ze erin geplaatst maar doet nix met men iphone =/
Je moet de Recboot Exit Only.app uitvoeren en even op Exit Recovery Mode klikken daana moet je iPhone vanzelf weer netjes opnieuw starten.
  #163  
Oud 10-10-10, 13:03
hUX hUX is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Je moet de Recboot Exit Only.app uitvoeren en even op Exit Recovery Mode klikken daana moet je iPhone vanzelf weer netjes opnieuw starten.
hij doet nix als ik op exit recovery kklik
  #164  
Oud 10-10-10, 13:06
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Mensen! IPC heeft op de homepage een heel mooi bericht gepost over hoe je met TinyUmbrella je baseband kunt behouden..
Volg de intructies daar goed en update op die manier naar 4.1 met behoud van 4.0.1/4.0.2 baseband!

Vervolgens JB je met Limera1n en gooi je ultrasn0w erover in Cydia! (search in cydia naar ultrasn0w)

Het DEV-Team raad af mensen die al een ultrsn0w unlock HEBBEN, om met limera1n te jailbreaken ivm het verlies van de Baseband..

Echter snap ik die post van het Dev-Team niet, want ze raden aan te wachten op Pwngtool die in samenwerking is met Limera1n. Maar wat ik dus niet begrijp is dat ze het afraden, terwijl je met TinyUmbrella gewoon kunt updaten naar 4.1 met behoud van vorige baseband, en op die manier gewoon weer kunt unlocken..

Ultrsn0w is volgens mij voor alle iPhones, omdat deze in Cydia te downloaden is, misschien met een beetje ongeluk niet voor de iPhone 3G..

En nog 1 ding:

In eerste instantie vond iedereen het erg ***** dat Greenpois0n is vertraagd, maar je moet je bedenken dat als je nu JB'ed met Limera1n ben je met je desbetreffende telefoon LIFE-TIMES JB'ed!

De SHAtter exploit was alleen voor 4th iDevices! Met het uitstellen van SHAtter voorkomen ze dat Apple beide exploits update in een nieuwe iDevice (like the iPhone 5, upcoming in 2011).
Dat betekent dus dat Limera1n niet zal werken met iPhone 5, maar SHAtter wel, wat dus voor ons betekent:

iPhone 3G t/m iPhone 5 zijn Life-Time te JB'en!
Als ze beide exploits hadden uitgebracht, zouden ze alle gepatched worden mbv een nieuwe bootroom in het desbetreffende iDevice (iPad, iPod, iPhone, Apple TV)

Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-10-10 om 13:18. Reden: Je hoeft hier niet te schreeuwen!
  #165  
Oud 10-10-10, 13:09
Frenk Frenk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frenk Bekijk bericht
Zojuist op mijn toestel een schone 4.1 gezet (DFU). Jammergenoeg nog geen resultaat.

Kan het er aan liggen dat ik geen itunes op mijn W7 heb staan?
Ik ben op zoek naar de Lime druppel /
Update!

Opgelost. Het kwam denk ik omdat mijn W7 met bootcamp drivers wel de iphone accepteert maar ik door dat ik geen itunes heb niet de benodigde drivers had voor de jailbreak.

iTunes geïnstalleerd. En huppa!

Jippie, Frenk is weer blij xD
__________________
iPad 3G 64GB iPhone 4 32 GB iPhone 3G 8 GB
MBP 15" i5 + 500GB HD & 120 GB SSD
  #166  
Oud 10-10-10, 13:15
gerbenp gerbenp is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rucphen
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merijn96 Bekijk bericht
Hoi mensen,
ik heb een iPod touch 3G 8GB (ik weet het voor sommige van jullie is het een 2G) Maar de jailbreak werkt er wel op geeft geen fout of wat dan ook. Maar als hij klaar (*done) is en ik heb hem opnieuw opgestart enzovoort zie ik nergens een limer1n teken staan/cydia.. Hoe kan dit?? Heb een Touch met 8GB MC model

groetjes
Op limera1n.com staat het volgende:
known bugs
some people must reboot to see Cydia
some people still don't have windows
beta iOS versions aren't supported
iPod Touch 2G support coming soon
for 3G, use redsn0w
limera1n app is a white box, i know. use it anyway

Dat betekent dus dat je nog even moet wachten als 2G MC bezitter, want ik overigens wel jammer vind, maar goed. Ik heb gelukkig nog SHSH's op 4.0, 3.1.3
  #167  
Oud 10-10-10, 13:26
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rokain Bekijk bericht
Dankzij de berichten van edd-- en fllex is het mij ook gelukt om een iPad 3.2.2 te jailbreaken.
Mislukte bij de eerste pogingen aangezien ik niet de laatste versie van iTunes had.

Alles werkt nu perfect!
Nou helaas ik heb Itunes eraf gegooid en er opnieuw opgezet, laatste versie 10.0.1.22 en al meerdere malen Limera1n gedraaid niets nopes nada, begrijp er niets van, zal het te maken kunnen hebben dat ik de Ipad slechts een week heb en dus misschien iets nieuws erin heb zitten?
  #168  
Oud 10-10-10, 13:37
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

nou als ik naar itunes ga, naar mn apparaat, en dan naar het apps tabje ga, loopt itunes helemaal vast...
ipad firmware 3.2.2
  #169  
Oud 10-10-10, 13:37
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Modbreak:

Zullen we afspreken geen berichten hier te posten dat het jailbreaken bij jou gelukt is! Om het overzichtelijk te houden alleen posten als je vragen of problemen hebt met deze jailbreak. Dank voor jullie medewerking

__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #170  
Oud 10-10-10, 13:42
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Ik ben van plan ´m dus met Limera1n te jailbreaken en vervolgens via Cydia te unlocken (4.0.2) MAAR draadloos internet hier is down, kun je ook toegang tot Cydia krijgen via je PC of iPhone aan de PC gekoppeld!?

Thanks!
  #171  
Oud 10-10-10, 13:43
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Ik kom niet onder een rots vandaan, ik heb geen mediastilte gehad hier maar toch zijn mij een paar dingen niet duidelijk.........
1: volgens.......is het nog niet mogelijk om met limera1n een 3GS met NBR to JB?
2: hier lees ik dat bij sommigen het wel gaat?
3: iPhone 4 heeft toch dezelfde BR als de nieuwe BR van de 3GS, waarom dan bij de 4 wel?
  #172  
Oud 10-10-10, 13:45
randyvdmeer randyvdmeer is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Als er iemand een jailbreak tutorial nodig heeft voor limera1n, kijk dan hier naar mijn video tutorial: YouTube - How to jailbreak (iPhone 3GS / 4 - iPod Touch 3g / 4g - iPad) with limera1n

Laatst gewijzigd door King1987; 10-10-10 om 15:18.
  #173  
Oud 10-10-10, 13:50
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spooky Bekijk bericht
Ik kom niet onder een rots vandaan, ik heb geen mediastilte gehad hier maar toch zijn mij een paar dingen niet duidelijk.........
1: volgens.......is het nog niet mogelijk om met limera1n een 3GS met NBR to JB?
2: hier lees ik dat bij sommigen het wel gaat?
3: iPhone 4 heeft toch dezelfde BR als de nieuwe BR van de 3GS, waarom dan bij de 4 wel?
Volgens mij was dat een kleine bug bij BETA 1. Als het goed is is het nu verholpen!

Van limera1n.com:

changelog
BETA1 - first release
BETA2 - fixed kernel patching magic, rerun BETA2+ over BETA1
BETA3 - fixed new bootrom 3GS
BETA4 - uninstall fixed, respring fixedish


Dat betekend dus dat 3GS nieuwe bootrom (die ik ook heb) te jailbreaken is. Ik heb het nog niet gedaan, ik ben afhankelijk van een unlock...
  #174  
Oud 10-10-10, 13:50
haik haik is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard

Pfff had mijn 4 4.0.1 met JB vanmorgen update naar 4.1 gedaan in de hoop dat de JB van geohot werkt maar helaas krijg hem er niet door. snik snik
  #175  
Oud 10-10-10, 13:51
Deacon Deacon is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Hurdegaryp
Berichten: 23
Standaard

Misschien een hele domme vraag..

Maar ik heb zelf een mac, nu wil ik m'n iphone 4 wel jailbreak. Maar dan moet ik dat op m'n vriendin haar pc doen. Maar daar zit geen itunes op. Moet ik itunes hebben om de jailbreak te doen?
  #176  
Oud 10-10-10, 13:54
yoyellow yoyellow is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deacon Bekijk bericht
Misschien een hele domme vraag..

Maar ik heb zelf een mac, nu wil ik m'n iphone 4 wel jailbreak. Maar dan moet ik dat op m'n vriendin haar pc doen. Maar daar zit geen itunes op. Moet ik itunes hebben om de jailbreak te doen?
Het lijkt er op van wel, ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar voor mij(en anderen) werkt het niet als ik geen itunes op mijn pc heb staan.

je kan itunes overigens daarna gewoon weer de-installen.
  #177  
Oud 10-10-10, 13:54
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deacon Bekijk bericht
Misschien een hele domme vraag..

Maar ik heb zelf een mac, nu wil ik m'n iphone 4 wel jailbreak. Maar dan moet ik dat op m'n vriendin haar pc doen. Maar daar zit geen itunes op. Moet ik itunes hebben om de jailbreak te doen?
Yep laatste versie
  #178  
Oud 10-10-10, 13:57
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

Mij is het wel gelukt! ik draai op windows 7 ultimate.

Ik neem aan dat je wel orginele limerain bestand hebt ge-download niet van rapidshare ofzo.. kan je gewoon via limera1n .com windows aanklikken
Je moet echt via hier doen als je ergens anders een link weghaalt heb je kans op een crash heb ik gister gehad...

Ok we gaan verder sla het bestand op je bureaublad op.
Iphone uit zetten itunes ook wegklikken. sluit je iphone aan op je comp.
Iphone weer aan, itunes wegklikken.. op bestand rechtermuisknop als admin uitvoeren. dan zie je Make it Ra1n daarna home en power knop tegelijk ingedrukt houden.. na 10 sec ALLEEN powerknop loslaten wachten.. loslaten wanneer je dfu op het scherm ziet. dan wordt je scherm zwart zie je de groene logo vannzelf.

Koppel je iphone los, als je groene logo niet kan vinden in je menu. homeknop indrukken scherm waarmee kan zoeken tik lime in, en je zult zien dat die daar tussen zit. klik erop dan zie je instal cydia.. klaar...

ALLEEN VIA SITE VAN limera1n ITUNES WEGKLIKKEN HELEMAAL NIET AAN DOEN.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-10-10 om 13:59. Reden: illegale handelingen worden niet op prijs gesteld!
  #179  
Oud 10-10-10, 13:58
joeyverveer joeyverveer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 33
Standaard

Me 3gs met nieuwe boot rom werkt met limera1n echter me ipad 64gb Wi-Fi+3g ois3.2.2 verdomd het het limera1n icoontje te tonen. En is daarmee ik niet gejailbreakt .

hopelijk snel wat voor die ipad, deze heb ik speciaal voor het weekend nog gekocht omdat greenposi0n zou komen met een exploit voor de ipad
  #180  
Oud 10-10-10, 14:01
rox1908 rox1908 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb de firmware 5.14.02, ik begrijp uit jouw youtubevideo dat ik dus nog niet kan jailbreaken? OS4.1 (8B117) heb ik erop

Mijn iphone3GS is simlockvrij gemaakt door de provider, maakt dat jailbreaken makkelijker? Ik ben nogal een n00b, heb de iphone net 2 weken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:11.