//

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rox1908 Ik heb de firmware 5.14.02, ik begrijp uit jouw youtubevideo dat ik dus nog niet kan jailbreaken? OS4.1 (8B117) heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 10-10-10, 15:06
Fool Fool is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rox1908 Bekijk bericht
Ik heb de firmware 5.14.02, ik begrijp uit jouw youtubevideo dat ik dus nog niet kan jailbreaken? OS4.1 (8B117) heb ik erop

Mijn iphone3GS is simlockvrij gemaakt door de provider, maakt dat jailbreaken makkelijker? Ik ben nogal een n00b, heb de iphone net 2 weken
Je iphone kan je jailbreak met limera1n
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 10-10-10, 15:12
rox1908 rox1908 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fool Bekijk bericht
Je iphone kan je jailbreak met limera1n
jeeeeuhj, is dat goed te doen zelf? Of kan ik m morgen beter ff door een ervaringsiemand laten doen. Ik zie nu zoveel langskomen dat ik niet meer weet waar ik nou een goede walktrough kan vinden

ik heb trouwens windows vista
  #183  
Oud 10-10-10, 15:13
kelly89 kelly89 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Monster
Berichten: 1
Standaard

hey mensen ik heb ff een vraagje.

ik heb sinds een week een ipad, (met 3.2.2 erop dus) en ik wil hem graag jailbreaken, maar hou je gewoon je gekochte apps of zijn die straks weg? En als jailbreaken niet lukt, wat gebeurd er dan? zitten er risico's aan? En wat als je moet resetten ben je dan ook je (gekochte) apps kwijt enzo?

sorry maar ik ben een beetje een noob met dat soort dingen, heb nog nooit iets gejailbreaked enzo.
  #184  
Oud 10-10-10, 15:15
Deacon Deacon is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Hurdegaryp
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelly89 Bekijk bericht
hey mensen ik heb ff een vraagje.

ik heb sinds een week een ipad, (met 3.2.2 erop dus) en ik wil hem graag jailbreaken, maar hou je gewoon je gekochte apps of zijn die straks weg? En als jailbreaken niet lukt, wat gebeurd er dan? zitten er risico's aan? En wat als je moet resetten ben je dan ook je (gekochte) apps kwijt enzo?

sorry maar ik ben een beetje een noob met dat soort dingen, heb nog nooit iets gejailbreaked enzo.
_ALS_ er iets mis gaat kan je hem terug zetten naar basic instellingen en je kan dan de betaalde apps weer TERUG zetten op je ipad. Een maal gekocht is altijd gekocht, dus die raak je niet kwijt
  #185  
Oud 10-10-10, 15:17
kizza kizza is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard iphone4 start niet na limera1n

Zojuist limera1n geinstalleerd, ik had geen data verbinding, dus ik had via de iphone reset all settings gedaan.

Na een herstart blijft hij hangen op het appel logo.

Geprobeerd om in recovery mode een restore te doen met tinyumbrella, maar krijg error 3002.

De iphone heeft 4.1 met oude baseband.

Iemand tips?
  #186  
Oud 10-10-10, 15:22
startel startel is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 27
Standaard

ik heb met succes de iphone 4 gejailbreakt maar als ik limera1n wil opstarten op cydia te installeren sluit die hem naar een paar sec weer af

hoe kan ik dit verhelpen
  #187  
Oud 10-10-10, 15:22
Marcel94 Marcel94 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 17
Standaard

Ik heb een ipod touch 3g maar de jailbreak werkt bij mij niet iemand een idee hoe dat komt?
  #188  
Oud 10-10-10, 15:27
startel startel is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rox1908 Bekijk bericht
ok ik heb dat progje gedaan en hij zegt done, maar ik zie geen cydia dingetje, moet ik dat er ook nog opzetten?
als het goed is zie je een white box of een limera1n logo klik daarop en dan installeren vanaf daar
  #189  
Oud 10-10-10, 15:29
jesax jesax is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Oostende
Berichten: 6
Standaard 4.0.2 met simlock???

ik zie het bos door de bomen niet meer...ik heb een iphone 4 4.0.2 (geen vorig sh blobs) met modem 01.59.00 met simlock
kan er me iemand duidelijk zeggen wat te doen???
moet ik eerst 4.1 er op zetten? zoja, moet dit via tinyumbrella om mijn baseband te behouden, of kan ik vanaf 4.0.2 de limera1n uitvoeren?
na de limerain, is mijn toestel dan te unlocken? zoja, met welke methode (unltrasnow??)

alvast bedankt op voorhand voor een duidelijk antwoord...ik durf er anders niet aan te beginnen, want er staan zoveel tegenstrijdige berichten...
  #190  
Oud 10-10-10, 15:29
Yor1 Yor1 is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fool Bekijk bericht
heel eenvoudig! als je weet waar je home en power knop zitten moet het lukken succes..!
Inderdaad, gewoon doen zoals Limera1n programma het zegt, dus op een gegeven moment wel de Power knop loslaten maar HOME knop nog ingedrukt houden tot het niet meer hoeft, alles gaat vanzelf gewoon instructies volgen van het programma, daarna Limera1n openen, Cydia installeren, als het de eerste keer niet lukt, gewoon nog een keer Cydia proberen te installeren, het werkte bij mij na de tweede keer.
  #191  
Oud 10-10-10, 15:30
rox1908 rox1908 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door startel Bekijk bericht
als het goed is zie je een white box of een limera1n logo klik daarop en dan installeren vanaf daar

Nopes, nog maar een x doen dan!
  #192  
Oud 10-10-10, 15:30
Yor1 Yor1 is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rox1908 Bekijk bericht
DUs ik moet de jailbreak nogmaals doen omdat ik nog geen cydia iccoontje heb?
Klopt, als je Limera1n al geïnstalleerd hebt, en je hebt Cydia al geïnstalleerd maar je ziet Cydia nog niet verschijnen als icoontje, probeer het dan nog een keer via het Limera1n icoontje. Het lukte bij mij ook niet de eerste keer, geen idee waarom.
  #193  
Oud 10-10-10, 15:31
Fool Fool is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jesax Bekijk bericht
ik zie het bos door de bomen niet meer...ik heb een iphone 4 4.0.2 (geen vorig sh blobs) met modem 01.59.00 met simlock
kan er me iemand duidelijk zeggen wat te doen???
moet ik eerst 4.1 er op zetten? zoja, moet dit via tinyumbrella om mijn baseband te behouden, of kan ik vanaf 4.0.2 de limera1n uitvoeren?
na de limerain, is mijn toestel dan te unlocken? zoja, met welke methode (unltrasnow??)

alvast bedankt op voorhand voor een duidelijk antwoord...ik durf er anders niet aan te beginnen, want er staan zoveel tegenstrijdige berichten...
je moet deze handleiding volgen: Handleiding: updaten naar iOS 4.1 op de iPhone 4 met behoud van je baseband (jailbreak/unlock) - iPhone - iPhoneclub.nl

dan jailbreaken met limera1n en daarna unlocken met ultrasn0w
  #194  
Oud 10-10-10, 15:33
startel startel is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 27
Standaard

ik heb hem gejailbreakt blijf alleen een wit blokje houden als ik er opdruk dan sluit die hem naar een paar sec weer af (5 keer proberen) al 3 keer gejailbreakt met lime maar steeds hetzelfde
  #195  
Oud 10-10-10, 15:35
rox1908 rox1908 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

2e keer gedaan en nu heb ik een wit blokje, dus installeer nu cydia, maar nu komt weer een domme vraag: als hij dat laadt dan moet ik ineens weer mn pincode geven en ik zie nergens het icoonetje van cysio verschijnen. Doe ik iets verkeerd?>

t is al gelukt, had itunes aanstaan en toen ik m loskoppelde lukte t wel
  #196  
Oud 10-10-10, 15:42
egoovy egoovy is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Heeze
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door breda076jer Bekijk bericht
ik heb probleem hij blijft heel de tijd bij "waiting for device" kun iemand ff helpen please
Ipod touch 2 gen wordt nog niet ondersteund met beta 1 tm 4
  #197  
Oud 10-10-10, 15:46
Tuumke Tuumke is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 4
Stuur een bericht via ICQ naar Tuumke Stuur een bericht via MSN naar Tuumke
Standaard

Ik heb net ook gejailbreaked. Had gister al de 4.1 geupdate dmv TinyUmbrella met behoud van baseband. Mijn T-Mobile word namelijk pas 3 nov geactiveerd omdat ik nu nog met een Hi abbonnement zit. Heb dus mijn Hi simkaart bijgeknipt tot micro kaartje. Bellen gaat prima! Alleen met het internetten heb ik problemen

"mobiele datanetwerk kan niet geactiveerd worden" of iets in die geest.
Heb dit geprobeerd te oplossen dmv Probleem met mobiele datanetwerk oplossen - iPhone - iPhoneclub.nl

Maar tot nu toe zonder succes
  #198  
Oud 10-10-10, 15:51
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Ik heb mijn iphone 4 momenteel gejb op 4.0.1 met jailbreakme.com
Ik heb een simlockvrije iphone uit belgie dus lock maakt voor mij niet uit dus bqseband upgrade is niet erg.
Moet ik eerst upgraden naar 4.1 en dan de jb mbv limerain uitvoeren?
Betekent het ook dat ik bijv mijn thema's, cydia apps (iconoclasm, lockclockhide etc) opnieuw moet installeren? (of gewoon apt backup gebruiken en die dan opnieuw downloaden uit cydia zodat ik ineens als mijn geinstalleerde apps terugheb?)
Thanx vast voor wat antwoorden.
__________________
iPad 16Gb Wi-Fi iPhone 4 32Gb and free like birds!!!
iMac 27"
  #199  
Oud 10-10-10, 15:55
SergioEdelman SergioEdelman is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 87
Standaard

Ik heb gewoon de iphone 4 met 4.1 erop staan.

Maar toen ik hem gisteren jailbreakte via limerain ofzoiets, toen deed die het dus niet meer. Iedergeval ik moest hem aan itunes aansluiten (dat logo kwam) wat moet je precies allemaal doen dan voor je hem gaat jailbreaken met limerain?
  #200  
Oud 10-10-10, 15:58
graudon60 graudon60 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 19
Standaard ipad 3.2.2

ik heb een ipad 3.2.2 heb het geprobeerd te jailbreaken maar hij laat die druppel zien en laat hem dan laden.
Maar als ik hem opstart is er geen limera1n.
__________________
ipad 16g Wi-Fi Windows 7
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.