//

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joeyverveer Toch vreemd mijn ipad is 2 dagen oud, heeft 3.2.2 is een 64gb met wifi en 3g. Ik heb deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #401  
Oud 10-10-10, 21:11
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeyverveer Bekijk bericht
Toch vreemd mijn ipad is 2 dagen oud, heeft 3.2.2 is een 64gb met Wi-Fi en 3g. Ik heb deze eigenlijk gekocht zodat ik hem dit weekend nog kon jailbreaken. maarja.....

dus we hebben nu 2 ipads recentelijk gekocht met 3g die het niet doen beide op 3.2.2, welke ipads doen het nog meer niet ?

zo kunnen we misschien nog beetje in kaart brengen of het om bepaalde types gaat
iPad 16GB. 4 weken oud. 3.2.2 OTB.
__________________
 MacBook Pro 13" with Touch Bar (2018) / Apple Watch 42mm SS 
 iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue / iPad Pro 11" 
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 10-10-10, 21:13
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Bekijk bericht
iPad 16GB. 4 weken oud. 3.2.2 OTB.
Ipad 16 gb Wi-Fi, 3.2.2 net een week oud.
  #403  
Oud 10-10-10, 21:14
Tyr Tyr is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeyverveer Bekijk bericht
Toch vreemd mijn ipad is 2 dagen oud, heeft 3.2.2 is een 64gb met Wi-Fi en 3g. Ik heb deze eigenlijk gekocht zodat ik hem dit weekend nog kon jailbreaken. maarja.....

dus we hebben nu 2 ipads recentelijk gekocht met 3g die het niet doen beide op 3.2.2, welke ipads doen het nog meer niet ?

zo kunnen we misschien nog beetje in kaart brengen of het om bepaalde types gaat
Bij mij faalt limera1n op iPad 32Gb Wi-Fi+3G op 3.2.2 (edit: 3.2.2 OTB, maand oud.)
Lijkt erop dat het de 3G is die het 'm doet en niet de versie.
  #404  
Oud 10-10-10, 21:16
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr Bekijk bericht
Bij mij faalt limera1n op iPad 32Gb Wi-Fi+3G op 3.2.2 (edit: 3.2.2 OTB, maand oud.)
Lijkt erop dat het de 3G is die het 'm doet en niet de versie.
Dat kunnen we meteen ontkrachten. Want ik heb geen 3G en bij mij werkt het ook niet. Ik heb zo'n gevoel dat de nieuwere iPads er gewoon last van hebben. Zou het zo zijn dat hier een aparte exploit voor gevonden moet worden? Laten we hopen van niet.
  #405  
Oud 10-10-10, 21:20
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Hier begrijp ik iets niet.... je koopt een iPad om hem te kunnen JB'en is het niet handig om er eerst mee te werken/spelen en dan eens kijken wat de mogelijkheden zijn, als je een nieuwe auto koopt ga je toch ook niet klooien met de airbags of zo.


Oorspronkelijk geplaatst door joeyverveer
Toch vreemd mijn ipad is 2 dagen oud, heeft 3.2.2 is een 64gb met Wi-Fi en 3g. Ik heb deze eigenlijk gekocht zodat ik hem dit weekend nog kon jailbreaken. maarja.....

dus we hebben nu 2 ipads recentelijk gekocht met 3g die het niet doen beide op 3.2.2, welke ipads doen het nog meer niet ?

Laatst gewijzigd door Spooky; 10-10-10 om 21:22.
  #406  
Oud 10-10-10, 21:21
famey famey is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 16
Standaard

Bedankt voor de tips (home-knop langer indrukken) heeft bijgedragen aan een succesvolle jailbreak iPad 32GB 3G (3.2.2). Moest iPad wel rebooten na installeren van Cydia voordat deze zichtbaar werd.
  #407  
Oud 10-10-10, 21:23
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spooky Bekijk bericht
Hier begrijp ik iets niet.... je koopt een iPad om hem te kunnen JB'en is het niet handig om er eerst mee te werken/spelen en dan eens kijken wat de mogelijkheden zijn, als je een nieuwe auto koopt ga je toch ook niet klooien met de airbags of zo.
Ik heb al jaren jailbreak ervaring. Ik weet precies wat ik aan een iDevice heb. Voor mij zijn de mogelijkheden nu, op een non-jailbroken iPad, te gering.
En daarnaast, als iemand, in dit geval de poster boven je, zin heeft om een iPad aan te schaffen puur en alleen om hem te voorzien van een jailbreak, waarom zou dat niet mogen?
  #408  
Oud 10-10-10, 21:24
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Hier ook topics te vinden over de iPad jailbreak: iPad Hacking - Apple iPad Forum
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #409  
Oud 10-10-10, 21:26
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Gisteren de limera1n JB uitgevoerd soepel verlopen ( na kleine probleempjes ) werkt mijn push notificatie bagger. Ene keer geeftie wel een push notificatie en de andere keer niet :S
  #410  
Oud 10-10-10, 21:29
joeyverveer joeyverveer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 33
Standaard

nou alle mogelijke manieren geprobeert, de ipad wil of kan gewoon niet.
heb het programma in win95 modus, win98/me modus hierbij liep het vast. op win2000 modus, xp modus hetzelfde als win7 geen resultaat.

wat ik wel nog zou willen proberen is de beta versie 2, daar scheen iemand hier op het forum wel suc6 meet te hebben waarbij een beta4 mislukte (al was dit gevalletje wel een iphone4 ipv ipad)
Maartoch ik probeer graag dingen uit .

overigens draai ik op windows7 ultimate 64bit met itunes10.

wellicht dat dat problemen geeft 64bit?

ik ga morgen op m'n werk eens proberen daar hebben we gewoon xp 32bit.

ik post zo ie zo hier m'n bevindingen, als iemand nu nog eens die beta2 kan posten probeer ik die ook nog uit op de ipad
  #411  
Oud 10-10-10, 21:29
henkjobse henkjobse is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door famey Bekijk bericht
Bedankt voor de tips (home-knop langer indrukken) heeft bijgedragen aan een succesvolle jailbreak iPad 32GB 3G (3.2.2). Moest iPad wel rebooten na installeren van Cydia voordat deze zichtbaar werd.
Mooi, fijn dat m'n tip geholpen heeft. Dit bevestigd mijn vermoeden dat dit het probleem is bij velen (alhoewel het ook nog ergens anders mee te maken kan hebben).
__________________
iPad Wi-Fi 16 Gb, 4.3.3, JB
iPhone 4 16 Gb, 4.3.2, JB
  #412  
Oud 10-10-10, 21:34
joeyverveer joeyverveer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 33
Standaard

Idd, heb thuis redelijk uitgebreid netwerk en hoop met toekomste software er veel mee te kunne gaan bedienen
Echter voor dit soort software is vaak een jailbreak van belang...
Ook zeg ik graag, ik vond de aanschaf al duur zat dus mag ik best met een gejailbreakte me wat backup apps toe eigenen
Kort samen gevat, ik vind de ipad leuk, maar unbroken te weinig functies hebben. (kortom apple spijker het dicht en in de toekomst koop ik er niets meer)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spooky Bekijk bericht
Hier begrijp ik iets niet.... je koopt een iPad om hem te kunnen JB'en is het niet handig om er eerst mee te werken/spelen en dan eens kijken wat de mogelijkheden zijn, als je een nieuwe auto koopt ga je toch ook niet klooien met de airbags of zo.


Oorspronkelijk geplaatst door joeyverveer
Toch vreemd mijn ipad is 2 dagen oud, heeft 3.2.2 is een 64gb met Wi-Fi en 3g. Ik heb deze eigenlijk gekocht zodat ik hem dit weekend nog kon jailbreaken. maarja.....

dus we hebben nu 2 ipads recentelijk gekocht met 3g die het niet doen beide op 3.2.2, welke ipads doen het nog meer niet ?
  #413  
Oud 10-10-10, 21:35
doubleg doubleg is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henkjobse Bekijk bericht
Mooi, fijn dat m'n tip geholpen heeft. Dit bevestigd mijn vermoeden dat dit het probleem is bij velen (alhoewel het ook nog ergens anders mee te maken kan hebben).
probeer het ook eens met itunes geopend ik had ook wat problemen met een iphone 3gs en werkte wel met itunes geopend
  #414  
Oud 10-10-10, 21:38
wolf66 wolf66 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 13
Standaard

jealbreak is gelukt maar by eerste keer starten van cydia essential upgrade gevraagd heb ik gedaan en opnieuw gestart nu geef die alsje cydia start 504 gateway time -out

iets vekeerds gedan ofzo ???
  #415  
Oud 10-10-10, 21:38
lwie lwie is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

wanneer komt deze uit voor mac ?
  #416  
Oud 10-10-10, 21:40
joeyverveer joeyverveer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf66 Bekijk bericht
jealbreak is gelukt maar by eerste keer starten van cydia essential upgrade gevraagd heb ik gedaan en opnieuw gestart nu geef die alsje cydia start 504 gateway time -out

iets vekeerds gedan ofzo ???
op m'n iphone had cydia net ook wat moeite met laden.
Ik denk dat de cydia server momenteel gewoon erg druk bezocht is met alle nieuwe jailbreaks en daardoor niet of moeilijk te bereiken is
  #417  
Oud 10-10-10, 21:43
anoe anoe is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdammed
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeyverveer Bekijk bericht
nou alle mogelijke manieren geprobeert, de ipad wil of kan gewoon niet.
heb het programma in win95 modus, win98/me modus hierbij liep het vast. op win2000 modus, xp modus hetzelfde als win7 geen resultaat.

wat ik wel nog zou willen proberen is de beta versie 2, daar scheen iemand hier op het forum wel suc6 meet te hebben waarbij een beta4 mislukte (al was dit gevalletje wel een iphone4 ipv ipad)
Maartoch ik probeer graag dingen uit .

overigens draai ik op windows7 ultimate 64bit met itunes10.

wellicht dat dat problemen geeft 64bit?

ik ga morgen op m'n werk eens proberen daar hebben we gewoon xp 32bit.

ik post zo ie zo hier m'n bevindingen, als iemand nu nog eens die beta2 kan posten probeer ik die ook nog uit op de ipad
deze limera1n.exe [in zip] had ik vanmorgen om 0902 opgehaald, lukt dit zo?
ik weet even niet of dit beta2 is zo snel...
en deze 5 minuten later toen ik las dat er een nieuwe uit was gekomen
__________________
if you can't fixit, don't...

Laatst gewijzigd door anoe; 10-10-10 om 21:47.
  #418  
Oud 10-10-10, 21:45
nadal nadal is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik jailbreak,. Er komt geen netwerk in de bovenhoek, en bellen/smsen is ook onmogelijk.

wat te doen
  #419  
Oud 10-10-10, 21:47
gustavson gustavson is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Na 100 keer proberen met alle bovenstaande tips: limera1n werkt NIET met windows 7 in VMware 3.1.1. Ook elders op internet soortgelijke bevindingen.
Hoe het met parallels zit weet ik niet, maar het is ofwel bootcamp installeren ofwel wachten op een OSX tool.
  #420  
Oud 10-10-10, 21:50
joeyverveer joeyverveer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoe Bekijk bericht
deze limera1n.exe [in zip] had ik vanmorgen om 0902 opgehaald, lukt dit zo?
ik weet even niet of dit beta2 is zo snel...
en deze 5 minuten later toen ik las dat er een nieuwe uit was gekomen
bedankt uitgevoerd en zonder suc6

tevens via mail de beta2 gehad helaas ook dees zonder suc 6

nog paar keer geprobeerd zonder simkaart ook geen effect.

hij lijkt wel gewoon over het jaibreaken heen te skippen.

zodra hij in dfu gaat en limera1n z'n werk zou moeten doen (exploit....) is hij binnen 2 sec klaar en blijft gewoon vrolijk het i-tunes connect symbool in beeld. met als resultaat: HELEMAAL NIETS

iemand zijn paar maanden oude ipad 64 Wi-Fi 3g ruilen voor mijn 2 dagen ouden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:31.