//

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je de blob opgeslagen heb moet je ook bij je host iets veranderen Maar bij mij ging dat vanzelf Als je dat doet gaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #641  
Oud 12-10-10, 08:23
mausy mausy is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

Als je de blob opgeslagen heb moet je ook bij je host iets veranderen
Maar bij mij ging dat vanzelf
Als je dat doet gaat hij bij de server van cydia kijken en niet bij Apple
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 12-10-10, 08:28
dolor dolor is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik gebruik een mac om mijn iPhone 4 te syncen, maar kan ik dan gewoon jailbreaken via een windows?
  #643  
Oud 12-10-10, 08:29
RioolDokter RioolDokter is offline
• iOS 10.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkaak Bekijk bericht
Zo, ging niet zo voorspoedig als gehoopt. Modem firmware wilde niet updaten 1004 error (ook met niets in hostfile). Na restore, tinyumbrulla uit restore mode gooien, nogmaals restore is de upgrade naar 4.1 helemaal gelukt.
Daarna jailbreak, ging ook goed, cydia install ging goed. Alleen wil de helft van mijn cydia apps niet starten na installatie... sbsettings. bitesms, lockinfo doen allemaal niets meer mensen die dit hebben of weten hoe het is op te lossen?
Bitesms updaten naar Beta 5.0. Die ondertseund fw 4.1!
  #644  
Oud 12-10-10, 08:34
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Is het nodig om RC1 te gebruiken als je de beta erop hebt staan ? Heb geen moeite met de beta dus kan die beter laten staan toch
  #645  
Oud 12-10-10, 08:55
spitfire1990 spitfire1990 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Zuid-Scharwoude
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dolor Bekijk bericht
Ik gebruik een mac om mijn iPhone 4 te syncen, maar kan ik dan gewoon jailbreaken via een windows?
Gewoon een reserven kopie maken op je Mac al je heb geüpdatet naar 4.1 vervolgens gewoon aansluiten op Windows en jailbreaken met limera1n.
__________________
Macbook Unibody 13,3", iPhone 3GS Black 32GB , iPad 64 Gb Wi-Fi , 2X Apple TV2, iPhone 4s 16GB White, The New iPad 32GB White
  #646  
Oud 12-10-10, 08:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Is het nodig om RC1 te gebruiken als je de beta erop hebt staan ? Heb geen moeite met de beta dus kan die beter laten staan toch
Van de exploit, de JB dus, is er geen alpha, beta of RC. Er was alleen een beta van het JB TOOL en nu is er een RC van het JB TOOL

Die vraag is al een paar keer beantwoord in deze draad
  #647  
Oud 12-10-10, 09:04
Bfw30 Bfw30 is offline
• iOS 8.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag 070
Berichten: 75
Standaard

Moet ik eigenlijk eerst updaten naar iOS 4.1 voordat ik de handleiding kan volgen? En raak ik daarbij dan Cydia apps kwijt? :$
  #648  
Oud 12-10-10, 09:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bfw30 Bekijk bericht
Moet ik eigenlijk eerst updaten naar iOS 4.1 voordat ik de handleiding kan volgen? En raak ik daarbij dan Cydia apps kwijt? :$
Ook die vraag werd reeds uitvoerig beantwoord in deze draad
  #649  
Oud 12-10-10, 09:14
Jensengels Jensengels is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 24
Standaard

even een snel vraagje, moet itunes op mijn computer staan als ik ga jaibreaken met limera1n? of is dat niet nodig, aangezien ik een mac gebruiker ben wil ik even mijn iPhone jailbreaken op mijn windows pc.
  #650  
Oud 12-10-10, 09:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jensengels Bekijk bericht
even een snel vraagje, moet itunes op mijn computer staan als ik ga jaibreaken met limera1n? of is dat niet nodig, aangezien ik een mac gebruiker ben wil ik even mijn iPhone jailbreaken op mijn windows pc.
Ook al tien keren beantwoord: JA
  #651  
Oud 12-10-10, 09:15
Bfw30 Bfw30 is offline
• iOS 8.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag 070
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julos Bekijk bericht
Net mijn iphone 3gs geupdate via iTunes, vervolgens met limera1n... Ik dacht k*t waar zijn al mijn aps e.d. maar toen ik via de app limera1n cydia weer geïnstalleerd had, was alles weer terug (niet netjes in mijn mapjes, maar dat maakt niet uit)...

Ik ben dus tevreden
Dit bedoel je?
  #652  
Oud 12-10-10, 09:17
Jensengels Jensengels is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ook al tien keren beantwoord: JA
Sorry , toch Bedankt!
  #653  
Oud 12-10-10, 09:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bfw30 Bekijk bericht
Dit bedoel je?
Kijk eens naar post #580
  #654  
Oud 12-10-10, 09:42
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Dit vroeg ik mij dus ook af.
Ik heb nu een 4.01 die ik had gejailbreakt met jailbreakme.com

Nu wil hem helemaal herstellen en dan met limera1n jailbreaken.
Kan ik dan later(volgende maand) gewoon updaten naar 4.2 als die komt zonder dat ik hem dan hoef te jailbreaken?
Dit vraag ik me ook af,

Ik heb nu sinds het begin de iphone 4 en werkt met de JB super goed, nu wil ik ook graag kunnen facetimen en gamecenter met anderen en hiervoor heb je 4.1 nodig, worden mijn instellingen verwijdert zodra ik hem opnieuw jailbreak iemand ?

**Misschien is het al beantwoord in dat op zich hoef ik geen reactie van whanebe moderators
__________________
myPhone
  #655  
Oud 12-10-10, 09:56
stoerebink stoerebink is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Heb nu getracht mijn iPad 3.2.2. te jailbreaken met de laatste Limera1n RC1b
Maar deze maakt nu helemaal geen contact meer met de iPad.
Had gehoopt dat deze nu eindelijk zou werken, omdat er "issues with the iPad" opgelost waren in deze release.
Voor mij niet dus.

Wanhoop. :-(
  #656  
Oud 12-10-10, 10:03
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Dit vraag ik me ook af,

Ik heb nu sinds het begin de iphone 4 en werkt met de JB super goed, nu wil ik ook graag kunnen facetimen en gamecenter met anderen en hiervoor heb je 4.1 nodig, worden mijn instellingen verwijdert zodra ik hem opnieuw jailbreak iemand ?

**Misschien is het al beantwoord in dat op zich hoef ik geen reactie van whanebe moderators
na 10 keer lezen begrijp ik eindelijk je vraag en zorgen.

dit zou je vertelt moeten zijn door de iphone verkoper; itunes maakt een backup van je iphone elke keer wanneer je je iphone verbind met je computer.

bij elke update raak je je jailbreak kwijt. (kort door de bocht gezegd je raakt alles kwijt wat op je iphone staat, vandaar dat itunes een backup maakt van alles op je iphone)
  #657  
Oud 12-10-10, 10:05
sjenk1502 sjenk1502 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Venlo
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noahhaon Bekijk bericht
Ik ben net nieuw in de ipod wereld en ik heb een vraag want overal lees ik weer iets anders.
Is het mogelijk om mijn ipod touch 3g 8gb mc op 4.1 te jailbreaken (ik heb geen blobs).
Sommige zeggen van ja omdat limera1n v3 support. maar anderen zeggen weer: nee een 3g 8gb werkt hetzelfde als een 2g dus use redsn0w.welk programma moet ik gebruiken en als ik naar een jailbreak zoek moet ik dan voor ipod touch 2g of 3g zoeken.
Please helder het op voor mij.
bij voorbaat dank.
[email]noahkorevaar@gmail.com[/
YouTube - Kanaal van noahkorevaar
Er bestaat helemaal geen ipod touch 3g met 8gb. Alleen 2 en 4g zijn beschikbaar met 8gb. Je zult je ipod dus gewoon met redsn0w moeten jailbreaken
  #658  
Oud 12-10-10, 10:05
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Dit vraag ik me ook af,

Ik heb nu sinds het begin de iphone 4 en werkt met de JB super goed, nu wil ik ook graag kunnen facetimen en gamecenter met anderen en hiervoor heb je 4.1 nodig, worden mijn instellingen verwijdert zodra ik hem opnieuw jailbreak iemand ?

**Misschien is het al beantwoord in dat op zich hoef ik geen reactie van whanebe moderators
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Heb nu getracht mijn iPad 3.2.2. te jailbreaken met de laatste Limera1n RC1b
Maar deze maakt nu helemaal geen contact meer met de iPad.
Had gehoopt dat deze nu eindelijk zou werken, omdat er "issues with the iPad" opgelost waren in deze release.
Voor mij niet dus.

Wanhoop. :-(
ziet itunes je ipad nog wel dan als je deze aansluit ? probeer anders ff de ipad op een andere usb poort aan te sluiten nadat je je comp opnieuw hebt opgestart.
  #659  
Oud 12-10-10, 10:08
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
na 10 keer lezen begrijp ik eindelijk je vraag en zorgen.
anyway,

Roep je dit maar raak of neem je dit uit ervaring mee ?
aantal mensen hierboven hebben wel of niet last ervan en ik kan me herinneren dat een ''update'' van je spullen af blijft vandaar mijn vraag, ik ga de gok wagen bij de jailbreakme.com bleef ook alles bewaard.
  #660  
Oud 12-10-10, 10:18
pkaak pkaak is offline
• iOS 4.3.4
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Gorinchem
Berichten: 14
Standaard

Voor de mensen met BiteSMS 4.xx. Deze werkt niet meer in iOS 4.1 (kwam ik achter na de upgrade). Op de biteSMS website staat hoe je kunt upgraden naar de laatste beta, en anders 2 a 3 dagen wachten, dan ligt versie 5.0 in de store.

Overige Cydia apps werken weer bij me. Moest er voor de iPhone geheel uitschakelen en weer starten, maar daarna werkte Cydia en de apps naar behoren.
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:46.