iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Problemen na limera1n mbt 3gunrestrictor/facebreak/my3g (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74500-problemen-na-limera1n-mbt-3gunrestrictor-facebreak-my3g.html)

Rooverz 10-10-10 03:47

Problemen na limera1n mbt 3gunrestrictor/facebreak/my3g
 
Hi There,

Ik heb problemen om 1 van deze programma's te laten werken op 4.1 icm FaceTime.....als ik een facetime gesprek start krijg ik de popup te zien van deze programma's (afhakelijk van welke ik heb geinstalleerd, heb alle 3 getest), maar dan krijg ik direct een pop-up dat er een Wi-Fi netwerk moet zijn om over te bellen.....BALEN!!!!!

iemand een oplossing????

borgqueenx 10-10-10 10:34

dat ligt niet aan de jailbreak, maar aan de apps die nog niet geupdate zijn voor die versie.

Rooverz 10-10-10 11:07

Maar 4.1 is toch al een aantal weken gejailbreakt voor oa Iphone 3G...
Waarom zie ik dan nergens op internet reports dat 1 van deze programm's niet werken op 4.1?
Wel zie ik her en der twitter berichten dat FaceTime niet werkt, maar ook icm met My3G niet na gebruik limera1n...

Misschien zit ik er volkomen naast en ben ik hopelijk snel geholpen met een update...

pvdp116 10-10-10 11:13

Eugh.....

Volgens mij is het een Beta versie?! Dus.. .. .. don't be suprised.

Rooverz 10-10-10 16:24

Wil iemand eens kijken of hij/zij ook deze problemen ondervind??

GoReTeX 10-10-10 18:30

Hier ook met My3G.
YouTube e.d. Trappen er wel in, Facetime niet. Heb het idee dat de my3G functionaliteit te laat inschakelt, krijg de melding al voordat het icoontje van My3G getoond word.

Had de extra optie in My3G ook ingrschakeld. (flag o.i.d.)

Rooverz 10-10-10 18:34

Ik heb een workaround gevonden, maar niet ideaal in mijn ogen;

Schakel My3g/Facebreaker/3GUnrestrictor in,
Schakel je Wi-Fi aan, maar connect NIET aan een netwerk
NU zou het wel moeten lukken....

Maar om nou de hele dag met mijn Wi-Fi aan te lopen....niet echt batterij prestatie bevorderend....

smtln 11-10-10 04:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 580784)
dat ligt niet aan de jailbreak, maar aan de apps die nog niet geupdate zijn voor die versie.

Idd zoals borgqueenx al zei, het ligt aan de apps die nog niet geupdate zijn voor die versie...

Een quote uit de Cydia store onder My3G:

"Limera1n/4.1 Note: We are working on a solution for My3G and Facetime. It does not work yet on 4.1. Thanks for your patience!".

Dus we zullen nog even geduld moeten hebben... :)

GoReTeX 11-10-10 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rooverz (Bericht 581483)
Ik heb een workaround gevonden, maar niet ideaal in mijn ogen;

Schakel My3g/Facebreaker/3GUnrestrictor in,
Schakel je Wi-Fi aan, maar connect NIET aan een netwerk
NU zou het wel moeten lukken....

Maar om nou de hele dag met mijn Wi-Fi aan te lopen....niet echt batterij prestatie bevorderend....

Dit werkt bij mij inderdaad goed, Wi-Fi staat bij mij toch altijd aan, dus dat interesseert me niet heel veel ;)

Thanks voor de tip!

smtln 15-10-10 16:44

Ff een kleine update... De workaround is niet meer nodig. Sinds een aantal dagen heeft My3G een update geplaatst waarmee het compatible is met 4.1. Zelf getest en werkt (zelfs als je geen 3G hebt, maar FT is niet aan te raden)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.