Updaten naar ios 4.1 vraag discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag, Als ik eerst een reservekopie maak in iTunes dan update naar ios 4.1 en dan jailbreak met limera1n hou dan al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten naar ios 4.1 vraag
Ik heb een vraag,
Als ik eerst een reservekopie maak in iTunes dan update naar ios 4.1 en dan jailbreak met limera1n hou dan al me Appa die ik heb geïnstalleerd via cydia? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, al je Cydia apps moet je opnieuw installeren want je moet de jailbreak na de firmware opnieuw toepassen.
|
|||
|
|||
Zou ik voor je update naar 4.1 AptBackup uit Cydia installeren en een backup maken.. Daarna naar 4.1 en jailbreaken, dan uit Cydia weer AptBackup installeren en op restore in AptBackup drukken..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe ios 4.2.1 greenpoison JB updaten naar 4.3.1??? | MiMi | Jailbreak | 12 | 16-04-11 11:51 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
iPod touch: 3.1.3 updaten naar IOS | Bardfielt | Jailbreak | 0 | 17-08-10 19:51 |
iOS 3.1.3 updaten naar 4.1 | brack | Jailbreak | 1 | 15-08-10 15:24 |
Problemen updaten naar iOS 4 | JasperSmulders | iPhone algemeen | 4 | 22-06-10 22:16 |
|
|