iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Blijft hangen na Erase All Content & Settings (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74754-blijft-hangen-na-erase-all-content-and-settings.html)

proXify 11-10-10 20:20

Blijft hangen na Erase All Content & Settings
 
Hallo,

Eerst en vooral: Ik weet niet of ik in de juiste forumgedeelte plaats vind?

Dus vandaag heb ik mijn sms applicatie overbelast door te veel hartjes naar mijn vriendin haar iPhone te sturen :D
En dus crashte de sms applicatie.
Na vlug googelen vond ik dat ik "Erase All Content & Settings" (verwijder alle instellingen en gegevens) moest aanvinken. en dus dan nadien via iTunes terug moest synchroniseren en alle voorgaande data er terug op te zetten.

Maar nu doet hij al meer dan een uur verder en hij blijft staan op het Apple logo, hij is wel al aantal keer uit zichzelf herstart maar komt dan alweer op het Apple logo.

Ik heb dus iphone 4 met firmware 4.0.1 + jailbreak.

Zou ik hem het best restoren?
En blijf ik mijn jailbreak behouden? :confused:

Heeft er iemand hiermee ervaring mee?
Wat kan ik het best doen?

Alvast bedankt :)

cupiflow 11-10-10 20:52

opstarten met home + offknop?

shapezzz 11-10-10 20:58

Je iPhone zit waarschijnlijk in een boot-loop en dat zal oneindig door blijven gaan, ik heb dit zelf met meerdere iPhones meegemaakt en dat is bijna niet op te lossen, als je 'm hersteld heb je 4.1 erop en deze kan je daarna met Limera1n opnieuw jailbreaken. ;)

//verplaatst naar jailbreak

proXify 11-10-10 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 582723)
Je iPhone zit waarschijnlijk in een boot-loop en dat zal oneindig door blijven gaan, ik heb dit zelf met meerdere iPhones meegemaakt en dat is bijna niet op te lossen, als je 'm hersteld heb je 4.1 erop en deze kan je daarna met Limera1n opnieuw jailbreaken. ;)

//verplaatst naar jailbreak

4.1? Ook met de iPhone 4?

Want juist laatste wat ik gelezen heb op een engelstalige forum is

Francis says:
have an OTB 4.0.1 iPhone 4
Jailbroke and unlocked it… Was experience problems with MMS So… I went to Reset and erase iPhone via Settings tab.

Now The iphone is stuk in Apple logo and cant restore to 4.0.1 due to lack of SHsS blobs (when I "made my life easier using Cydia, it only saved blobs for 4.0.2)

Is there a way to restore to 4.0.1 factory settings without updating to 4.0.2?

Ricardoreeke says:
Unfortunately not, Apple are forcing everyone to go to 4.0.2 whenever they get an opportunity.

Limera1n is alleen voor pc's en ik zit op een mac... :( :confused:

nickholtus 11-10-10 21:15

kan je geen windows pc bij iemand anders gebruiken? (moet wel itunes op staan)

proXify 11-10-10 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickholtus (Bericht 582752)
kan je geen windows pc bij iemand anders gebruiken? (moet wel itunes op staan)


Kan ik hem restoren via iTunes op de mac?
En nadien naar iemand gaan met een pc? :confused:


En een manuele restore door de ALT knop ingedrukt te houden en zelf de firmware 4.0.1 .ipsw te selecteren...
zou dat werken?

nickholtus 11-10-10 22:04

Herstel kan met mac naar 4.1 mits je geen unlock nodig hebt anders 4.01 dan op Windows pc met limera1n maar voor limera1n moet je iTunes geļnstalleerd hebben

proXify 11-10-10 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickholtus (Bericht 582813)
Herstel kan met mac naar 4.1 mits je geen unlock nodig hebt anders 4.01 dan op Windows pc met limera1n maar voor limera1n moet je iTunes geļnstalleerd hebben

Heb hem nu gewoon laten restoren naar 4.1
Nadien zie ik wel...

Weet niet of hij dan nog te jailbreaken valt? Ik wil gewoon Cydia en een aantal extra mogelijkheden erop... :rolleyes:

nickholtus 11-10-10 22:35

Ja tot nu toe alleen op Windows Mac komt nog

proXify 11-10-10 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickholtus (Bericht 582863)
Ja tot nu toe alleen op Windows Mac komt nog

Ja maar zal wel een pc vinden ;)
Echt goed dat die limera1n juist gelanceerd is :eek:

Bedankt é! :d

proXify 11-10-10 23:25

Ik heb dus nu 4.1

Maar ik heb steeds "geen service".
Die vind de providers maar wilt Mobistar niet nemen... :confused:

proXify 12-10-10 00:38

Het is nu volledig in orde! Ook gejailbreaked!
..

reggy40 12-10-10 13:19

ik heb met limera1n gejailbreakt maar kan vervolgens cydia niet downloaden stop halverwegen met de tekst error downloading cydia wie kan daar bij helpen

proXify 12-10-10 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reggy40 (Bericht 583306)
ik heb met limera1n gejailbreakt maar kan vervolgens cydia niet downloaden stop halverwegen met de tekst error downloading cydia wie kan daar bij helpen

Bij mij is het installeren van Cydia gelukt maar de sources doen het niet :confused:
Ik krijg steeds een foutmelding -> ""Sub-process bzip-2 returned an error code (2)" error"


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:13.