Blijft hangen na Erase All Content & Settings discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Eerst en vooral: Ik weet niet of ik in de juiste forumgedeelte plaats vind? Dus vandaag heb ik mijn sms applicatie overbelast door te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blijft hangen na Erase All Content & Settings
Hallo,
Eerst en vooral: Ik weet niet of ik in de juiste forumgedeelte plaats vind? Dus vandaag heb ik mijn sms applicatie overbelast door te veel hartjes naar mijn vriendin haar iPhone te sturen En dus crashte de sms applicatie. Na vlug googelen vond ik dat ik "Erase All Content & Settings" (verwijder alle instellingen en gegevens) moest aanvinken. en dus dan nadien via iTunes terug moest synchroniseren en alle voorgaande data er terug op te zetten. Maar nu doet hij al meer dan een uur verder en hij blijft staan op het Apple logo, hij is wel al aantal keer uit zichzelf herstart maar komt dan alweer op het Apple logo. Ik heb dus iphone 4 met firmware 4.0.1 + jailbreak. Zou ik hem het best restoren? En blijf ik mijn jailbreak behouden? Heeft er iemand hiermee ervaring mee? Wat kan ik het best doen? Alvast bedankt Laatst gewijzigd door proXify; 11-10-10 om 21:32. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
opstarten met home + offknop?
|
|
||||
|
||||
Je iPhone zit waarschijnlijk in een boot-loop en dat zal oneindig door blijven gaan, ik heb dit zelf met meerdere iPhones meegemaakt en dat is bijna niet op te lossen, als je 'm hersteld heb je 4.1 erop en deze kan je daarna met Limera1n opnieuw jailbreaken.
//verplaatst naar jailbreak |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want juist laatste wat ik gelezen heb op een engelstalige forum is Francis says: have an OTB 4.0.1 iPhone 4 Jailbroke and unlocked it… Was experience problems with MMS So… I went to Reset and erase iPhone via Settings tab. Now The iphone is stuk in Apple logo and cant restore to 4.0.1 due to lack of SHsS blobs (when I "made my life easier using Cydia, it only saved blobs for 4.0.2) Is there a way to restore to 4.0.1 factory settings without updating to 4.0.2? Ricardoreeke says: Unfortunately not, Apple are forcing everyone to go to 4.0.2 whenever they get an opportunity. Limera1n is alleen voor pc's en ik zit op een mac... Laatst gewijzigd door King1987; 11-10-10 om 22:13. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
kan je geen windows pc bij iemand anders gebruiken? (moet wel itunes op staan)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik hem restoren via iTunes op de mac? En nadien naar iemand gaan met een pc? En een manuele restore door de ALT knop ingedrukt te houden en zelf de firmware 4.0.1 .ipsw te selecteren... zou dat werken? |
|
|||
|
|||
Herstel kan met mac naar 4.1 mits je geen unlock nodig hebt anders 4.01 dan op Windows pc met limera1n maar voor limera1n moet je iTunes geïnstalleerd hebben
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nadien zie ik wel... Weet niet of hij dan nog te jailbreaken valt? Ik wil gewoon Cydia en een aantal extra mogelijkheden erop... |
|
|||
|
|||
Ja tot nu toe alleen op Windows Mac komt nog
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus nu 4.1
Maar ik heb steeds "geen service". Die vind de providers maar wilt Mobistar niet nemen... Laatst gewijzigd door proXify; 12-10-10 om 00:28. |
|
|||
|
|||
Het is nu volledig in orde! Ook gejailbreaked!
.. Laatst gewijzigd door proXify; 12-10-10 om 19:23. |
|
|||
|
|||
ik heb met limera1n gejailbreakt maar kan vervolgens cydia niet downloaden stop halverwegen met de tekst error downloading cydia wie kan daar bij helpen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg steeds een foutmelding -> ""Sub-process bzip-2 returned an error code (2)" error" |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Erase All Content and Settings nu al meer dan 20 uur... | ctrl8 | iPhone algemeen | 1 | 12-04-11 10:46 |
iPhone: Erase all contents and settings | Golfje | Jailbreak | 0 | 06-07-10 10:40 |
Herstelmodus na Erase all Content and Settings | Nick16gb | Archief | 1 | 11-01-10 21:55 |
Erase All Content and Settings | wimster | Archief | 5 | 26-04-09 21:57 |
Na 'erase all content en settings' geen youtube via Wi-Fi | maarten77 | Archief | 2 | 06-03-09 11:18 |
|
|