//

Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic

Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Deneelson Jailbreak wederom niet gelukt. Nou kom ik net iets tegen waarbij ik denk dat het helemaal niet kan. Heb een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 13-10-10, 00:44
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deneelson Bekijk bericht
Jailbreak wederom niet gelukt. Nou kom ik net iets tegen waarbij ik denk dat het helemaal niet kan. Heb een Iphone 3gs new bootrom. Er staat fw 4.1 en zie net baseband 05.14.02.

Is het inderdaad niet mogelijk om deze te jailbreken? Zo nee, vanaf wanneer wel?

Alvast bedankt
Ik heb mijn 3GS met dezelfde fw en baseband met limera1n gedaan enkele dagen terug en werkt perfect.. Nu ng wachten op een unlock voor die baseband..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 13-10-10, 00:45
Beserk's schermafbeelding
Beserk Beserk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Talking

Net via greenpois0n.com mijn iPhone 3GS New Bootrom (MC Model) gejailbreaked. Hier wat uitleg wat er gebeurd enzoo:

Erg simpel, vanaf stap 1 tot en met stap 2 uitknop (sleep) en home button ingedrukt houden. Bij stap 3 vraagt greenpois0n om de sleep button los te laten. Dan springt hij auto naar het volgende venster.

Daarna druk je op jailbreak, en dan laat hij eerst een "Connect to i-Tunes" screen laten zien... Na enige tijd (geef het wat tijd!) injecteert het programma de pois0n naar je iPhone, bij mij duurde dit hele process, inclusief bootteksten en opnieuw opstarten ( bootteksten: zie je wat er wordt geinstalled / gedaan, erg cool. Dat je dat altijd ziet? Is dat te doen?). Dat hele process duurde ongeveer 3/4 minuten.

Daarna start hij opnieuw op, ga je naar de laatse springboard en daar zie je loader staan. Installeer Cydia, en tijdens het installeren van Cydia kreeg ik een spastisch toestel, laat het gewoon gaan voor 2 minuutjes als dat gebeurd, (installeerd ie cydia) en druk dan op de HOME button. Reboot zelf even je toestel en dan even Cydia openen en laten gaan (hij download enkele packages, hij vraagd je om een upgrade uit te voeren. Ik deed "Complete update".

Dus voor de peeps met een 3GS MC model. Het werkt als een zonnetje, en in combo met de upgrade van de FW heb ik geen categories meer nodig .

Oh en P.s: Geen problemen met bellen/smsen etc zoals verwacht. T-Mobile abbo van 30 euro per maand, dus gewoon ge simlocked bij T-Mobile.

Groetjes,
Beserk
__________________
Groetjes,
Berserk, twitter.com/_Nebulon.

Laatst gewijzigd door Beserk; 13-10-10 om 00:57.
  #183  
Oud 13-10-10, 00:49
relakx relakx is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Leerdam
Berichten: 3
Standaard

Vandaag me nieuwe iphone4 binnen gehad, dat kwam natuurlijk perfect uit nu dat greenpois0n helemaal klaar is gelijk JB dacht ik. JB was na 2 poging gelukt, installeren van cydia ging ook probleemloos. Tot dat ik Igoogler ging installeren via Cydia, Iphone bleef maar crashen... Wat heb ik verkeerd gedaan iemand een idee.?
  #184  
Oud 13-10-10, 00:59
Anass91 Anass91 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfken Bekijk bericht
Ik heb een vraagje: ik heb een iPhone gekocht met firmware 4.0.2 zonder iets (geen unlock of jailbreak ofzo) Nu is mijn vraag of ik hem kan jailbreaken én unlocken met greenpoison zodat ik ermee kan bellen en sms'en? Of gaat dit niet?

Alvast ontzettend bedankt!
Ja dat kan je zou eerst moeten updaten met behulp van tinyumbrella hier een hanleiding hoe dat moet Handleiding: updaten naar iOS 4.1 op de iPhone 4 met behoud van je baseband (jailbreak/unlock) - iPhone - iPhoneclub.nl en vervolgens jailbreak je je iphone met limerain of greenpoisen (ik heb limerain gebruikt tot nu toe geen problemen mee gehad) hier een handleiding van limerain YouTube - NEW Limera1n Jailbreak 4.1 Firmware On iPhone 4, iPod Touch 4 & iPad. Als alles gelukt is ga je naar cydia zoek je ultrasnow installeren en klaar is kees je iphone is geunlockt en gejailbreaked
  #185  
Oud 13-10-10, 01:14
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door relakx Bekijk bericht
Vandaag me nieuwe iphone4 binnen gehad, dat kwam natuurlijk perfect uit nu dat greenpois0n helemaal klaar is gelijk JB dacht ik. JB was na 2 poging gelukt, installeren van cydia ging ook probleemloos. Tot dat ik Igoogler ging installeren via Cydia, Iphone bleef maar crashen... Wat heb ik verkeerd gedaan iemand een idee.?

igoogler zal nog niet geschikt zijn voor 4.1 dus daar zit je probleem denk ik
  #186  
Oud 13-10-10, 03:27
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Ik wil ook zo graag jailbreaken (is voor t eerst), maar ben voorzichtig door alle reacties.
Zou iemand alsjeblieft mijn topic willen bekijken (https://forum.iculture.nl/f14/i...ilbreaken.html)
en zeggen of ik alles zo goed begrepen en opgeschreven heb??!
Heel erg bedankt!

Laatst gewijzigd door Mireille005; 13-10-10 om 03:30.
  #187  
Oud 13-10-10, 09:05
haallo haallo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjenk1502 Bekijk bericht
Je zet je ipod in DFU door excact (!) 10 sec de home en powerknop in te houden. Daarna moet je de powerknop loslaten en home nog even inhouden... Als het goed is zou die het dan moeten doen ( als je de powerknop iets te lang indrukt komt je ipod niet in DFU mode maar herstart hij gewoon )
mijn ipod staat in DFU mode (ik heb het voor de zekerheid op youtube opgezocht) maar er blijft maar staan Try Again/Waitinf for DUF... zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben met een ipod touch 3g?
  #188  
Oud 13-10-10, 09:14
Speedy72 Speedy72 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Onder de rook van Rotterdam
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haallo Bekijk bericht
mijn ipod staat in DFU mode (ik heb het voor de zekerheid op youtube opgezocht) maar er blijft maar staan Try Again/Waitinf for DUF... zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben met een ipod touch 3g?
Je kunt gewoon met iTunes checken of ie in DFU staat. Itunes geeft dan de melding: iTunes heeft een ipod/iphone in herstelmodus gedetecteerd....."

Na deze melding deed Greenpoison het prima bij mij.
  #189  
Oud 13-10-10, 10:05
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deneelson Bekijk bericht
Net geprobeerd om mijn Iphone 3gs met nieuwe bootrom te jailbreaken met gp. Eerste keer is ie gefailed, maar nu krijg ik mijn Iphone niet meer uit DFU. Ik blijf het scherm houden waarin aangegevn wordt dat ik met Itunes moet verbinden.

Heb geen idee meer. Iemand een oplossing?
Heb ik ook gehad, geen probleem. Start Tiny Umbrella en als deze is opgestart klik op Kick Device Out of Recovery.

Klaar is Deneelson, Succes
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
  #190  
Oud 13-10-10, 10:09
jurrian jurrian is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: 't Harde
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deneelson Bekijk bericht
Jailbreak wederom niet gelukt. Nou kom ik net iets tegen waarbij ik denk dat het helemaal niet kan. Heb een Iphone 3gs new bootrom. Er staat fw 4.1 en zie net baseband 05.14.02.

Is het inderdaad niet mogelijk om deze te jailbreken? Zo nee, vanaf wanneer wel?

Alvast bedankt
Ik heb gisteravond het toestel van mij vriendin (3GS new bootrom, FW 4.1, baseband 05.14.02) gejailbreaked met gp. Heb je wel Itunes 10 geinstalleerd staan op je pc? Daar liep hij mij mij eerst op vast.
  #191  
Oud 13-10-10, 10:42
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

gisteren mijn 3GS geupdate naar 4.1 daarna gp gedraait en werkt allemaal weer prima. (toestel is simlockvrij dus ben gelukkig niet afhankelijk van een unlock)
  #192  
Oud 13-10-10, 10:49
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard For your information

Mensen ik heb gisteren 2 iphone 4 ge jailbreaked het viel mij op dat de eerst keer in DFU mode de pc het apparaat opnieuw ontdekt in DFU en zal 20 sec worden geïnstalleerd ( net zoals een usb stick) het kan zijn dat het langer duurt bij oudere systemen en dan net niet binnen die 20 sec valt let hier dus op

gewoon nog een keer doorlopen en dan werkt het wel
__________________
myPhone
  #193  
Oud 13-10-10, 10:52
Deneelson Deneelson is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurrian Bekijk bericht
Ik heb gisteravond het toestel van mij vriendin (3GS new bootrom, FW 4.1, baseband 05.14.02) gejailbreaked met gp. Heb je wel Itunes 10 geinstalleerd staan op je pc? Daar liep hij mij mij eerst op vast.
Ik heb inderdaad ITunes 10 geinstalleerd. Ga vanavond nog een keer. Zou moeten lukken
  #194  
Oud 13-10-10, 10:53
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deneelson :
Net geprobeerd om mijn Iphone 3gs met nieuwe bootrom te jailbreaken met gp. Eerste keer is ie gefailed, maar nu krijg ik mijn Iphone niet meer uit DFU. Ik blijf het scherm houden waarin aangegevn wordt dat ik met Itunes moet verbinden.

Heb geen idee meer. Iemand een oplossing?
Als je in DFU zit hoor je het volgensmij niets te zien, dit had ik in iedere geval
probeer nogmaals DFU anders kan umbrella het ook voor je doen
  #195  
Oud 13-10-10, 11:44
ddkz ddkz is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Werkt de APN changer met 4.1??? ik heb zitten googlen maar niks gevonden
  #196  
Oud 13-10-10, 12:14
bschreud bschreud is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Er is geen voordeel. Greenpois0n gebruikt dezelfde exploit als Limera1n, namelijk die van Geohot. Alleen de JB tool is anders.

Maar misschien dat leden die nog geen iPad hebben kunnen JBen met Limera1n het nu eens met Greenpois0n kunnen proberen.
Goedemorgen.
Ik heb mijn iphone 3gs 4.1 gejailbreakt met greenpois0n, maar de Cydia app kan ik niet openen, het icoon is er wel. is er iemand die mij kan verellen wat ik nu moet doen.
  #197  
Oud 13-10-10, 12:36
Kets Kets is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: België
Berichten: 162
Standaard

Nieuwste versie van Itunes geinstalleerd, daarna 2 keer greenpoison gebruikt, 1ste keer mislukt, maar drivers van de iphone geinstaleerd, 2de keer JAILBREAK + Cydia ^^
  #198  
Oud 13-10-10, 13:31
Dinkey Dinkey is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimTube Bekijk bericht
Werkte niet. Nu opnieuw geprobeerd (duurde ff want computer crashte tijdens herstel ), nu doet hij het goed, de icoontjes kwamen ook meteen tevoorschijn. Ik heb voordat ik de loader opstartte een reboot gedaan, wellicht dat dat geholpen heeft.

Ik ben blij in ieder geval!
Goeie tip om na de jailbreak eerst te rebooten en dan pas de Loader te starten. Werkte bij mij ook en nu lijkt de JB helemaal klaar: Ook Cydia werkt !!!
Nu alleen nog wachten op de baseband unlock en dan weer gebruiken.....
  #199  
Oud 13-10-10, 14:56
Zhane Zhane is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: NL
Berichten: 63
Standaard

JailBreak is eindelijk gelukt! Na 3x. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat mijn Cydia en jeweetwel apps erop blijven en ik met iTunes kan blijven syncen?
En hoe je kan je SIM ontgrendelen als je dat in het begin heb weggedrukt?
En moet je dat bestandje dat GP maakt nog bewaren? Wat is dat voor een bestand?

Laatst gewijzigd door Zhane; 13-10-10 om 15:18.
  #200  
Oud 13-10-10, 15:12
haallo haallo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speedy72 Bekijk bericht
Je kunt gewoon met iTunes checken of ie in DFU staat. Itunes geeft dan de melding: iTunes heeft een ipod/iphone in herstelmodus gedetecteerd....."

Na deze melding deed Greenpoison het prima bij mij.
mijn ipod staat in DFU mode ik zie ook een zwart scherm en als ik het kabeltje er uit haal dan hoor ik een geluidje dat er een usb apparaat verwijdert is maar hij doet het nogsteeds niet http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3125199.html
Reageren

Labels
greenpois0n, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic XIII Jailbreak 1340 22-01-12 16:50
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:50.