Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rbn-93 Hmmm, jailbreak failed... 2x geprobeerd maar geen resultaat? ik heb een iphone 3gs (oude bootrom met windows) ik had nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
vroeger hebk veel gejailbreakt, nooit probleme gehad maar nu elke keer failed, ik geraak in DFU maar na een tijd word mijn iphone van windows gesmete (hoor ik door het geluidje) waardoor greenpoison niemeer kan installere en dus iedere keer failed.. iemand aub? Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-10-10 om 19:18. Reden: Samevoegen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
We houden elkaar wel op de hoogte goed? |
|
|||
|
|||
Blijft alles gewoon op je ipod staan als je hem JB met deze jailbreak tool?
|
|
|||
|
|||
Op mijn 3GS wil greenpois0n ook niet. Ik had 4.0.1 met JB en een restore gedaan naar 4.1. Ik heb ook mijn backup terug gezet. De iphone bereikt wel een terminal scherm en greenpois0n meldt dat de JB gelukt is. Echter na het herstarten is er geen launcher en heb ik geen toegang tot het bestandsysteem.
Misschien is het omdat de backup er ook opstaat, dat zou ik wel vreemd vinden. Ik ga het eens proberen na een kale restore. Edit: Zojuist wel gelukt met Limera1n... Laatst gewijzigd door korna; 19-10-10 om 19:16. Reden: meer recent nieuws |
|
|||
|
|||
het blijft mis gaan. Net opende ik Notes terwijl Safari een stream van Sky Radio aan het afspelen was, en opeens: scherm flikkert en ipod start weer opnieuw op. Dit duurt ook opvallend lang (meerdere minuten zelfs). Waar o waar zou dat toch door komen?
|
|
|||
|
|||
Als je greenpois0n opstart, zorg dat je hem als administrator draait!
|
|
||||
|
||||
ik (als niet admin) heb greenpois0n op een gebruikersaccount gebruikt en daar werkte het ook gewoon hoor...
|
||||
|
||||
Ik heb nu hetzelfde probleem bij arjan95 alleen bij mij is het al 3x bij iets anders gebeurt...
|
|
||||
|
||||
SHIT, iPod vergrendeld, alleen als ik nu op de homeknop druk om hem te unlocken en hem te gaan gebruiken start hij opnieuw op!!!!
Elke keer weer!!! Heeft iemand ditzelfde probleem??? Kan dit door greenpois0n komen of door een cydia programma? |
|
||||
|
||||
Hij doet het al weer (nadat ik in sbsettings in het lockscreen alle processen had gestopt)
|
|
|||
|
|||
Vreemd dat zoveel mensen problemen hebben met de 3GS. Heb nadat ik mijn iPhone 4 gedaan heb, gisteren avond de 3GS van mijn vrouw gedaan. Dit is het MC model. Geen enkel probleem met de jailbreak.
Heb geupdate van 4.0.1 met jailbreak naar 4.1 Toen netjes via Greenpoison de instructies gevolgd en klaar. Draaide gelijk. Loader was netjes aanwezig Cydia kon zonder problemen weer geinstalleerd worden. |
|
|||
|
|||
Hee!
Mijn jailbreak is gelukt...!!! En het enige wat ik anders heb ik gedaan is dat iTunes op de achtergrond moet blijven draaien! ff minimaliseren.. en limera1n opstarten (via administrator)!! Ik ga snel aan de slag met cydia!!! Groetjes |
|
|||
|
|||
Je moet idd itunes op de achtergrond mee laten draaien! dan werkt het wel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik kan niets vinden, en ik weet ook niet in welk topic ik moet plaatsen, maar ik ga dus hier proberen.
Ik zou mijn iPhone 4 volledig naar fabrieksinstellingen willen herstellen. Hoe doe ik dat? |
|
||||
|
||||
Via iTunes op 'Herstellen' klikken
|
|
|||
|
|||
Oh nu zie ik het!
Thanks!! |
|
|||
|
|||
hm.... ik lees hier allemaal slechte dingen over Greenpoison. Ik heb een iPhone 4 simlockvrij, welke jailbreaktool adviseren jullie? Mijn voorkeur ging uit naar Greenpoison, maar nu weet ik het niet zo zeker...
|
|
|||
|
|||
Er zijn er nu 3: Pwnage Tool (voor Mac alleen), limera1n en greenpois0n ( Mac windows en Linux ). Ik zou voor limera1n gaan want die is makkelijker en ziet er veel netter uit maar werkt alleen niet op ipt 2g en iPhone 3g
|
Labels |
greenpois0n, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
|
|