//

Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic

Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door seddar Aan 4.0.2 had je zowiezo niets. Updaten naar 4.1 en daarna jailbreak is genoeg. Ik heb em gekocht met 4.0.2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 12-10-10, 22:09
Speedy72 Speedy72 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Onder de rook van Rotterdam
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seddar Bekijk bericht
Aan 4.0.2 had je zowiezo niets. Updaten naar 4.1 en daarna jailbreak is genoeg.
Ik heb em gekocht met 4.0.2 vandaar...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 12-10-10, 22:09
ChielvanIeperen ChielvanIeperen is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 42
Standaard

Tog maar even erop gezet, gewoon omdat het stabieler is MISCHIEN. Ik heb wel gemerkt dat limera1n echt batterij zuigt! Ik had BETA3 draaien...

Opeens crashte sommige app zonder reden, alles was net iets minder soepel...
  #163  
Oud 12-10-10, 22:10
Speedy72 Speedy72 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Onder de rook van Rotterdam
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AriM6 Bekijk bericht
Thanks man, de gouden tip voor mij !
Graag gedaan! Succes verder. Bij mij werkt het inmiddels en ben ik lekker met Cydia aan de slag.
  #164  
Oud 12-10-10, 22:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ChielvanIeperen Bekijk bericht
Tog maar even erop gezet, gewoon omdat het stabieler is MISCHIEN. Ik heb wel gemerkt dat limera1n echt batterij zuigt! Ik had BETA3 draaien...
Wooooooow Maar goed dat ik Limera1n Beta onmiddelijk verwijderd heb nadat hij de Geohot exploit (JB) had aangebracht

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 12-10-10 om 22:24.
  #165  
Oud 12-10-10, 22:50
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Ik heb met limera1n nog geen enkel probleem gehad. Heb mijn iPhone er enkele dagen geleden mee geJBt. Weet wel niet welke versie het is. Maar batterij gaat nog steeds even lang mee en nog geen enkele crash.

Als ik het zo hoor ben ik heel blij dat ik het met limera1n heb gedaan en niet met greenpois0n...

Nu nog een unlock voor die verdomde 05.12.02. Of een officiele unlock, als dit al enigzins mogelijk is met mijn iPhone (geen idee hoe dat moet...)
  #166  
Oud 12-10-10, 22:55
haallo haallo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb een Ipod Touch 3G 4.1 als ik limera1n gebruik dan krijg ik de app niet in mijn ipod (ik ben blijkbaar niet de enigste) als ik gp opstart dan blijft er maar Try Again/Waiting for DFU... staan ik heb dit forum gelezen en er staat geen polossing voor dit probleem komt het door mijn ipod (3g) of doe ik iets fout?
  #167  
Oud 12-10-10, 22:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx Bekijk bericht
Ik heb met limera1n nog geen enkel probleem gehad. Heb mijn iPhone er enkele dagen geleden mee geJBt. Weet wel niet welke versie het is. Maar batterij gaat nog steeds even lang mee en nog geen
Ik heb dat serieus getest (ik test alles).

1) Twee dagen geleden de Limera1n JB gedaan op iOS 4.1;
2) Vandaag gewoon Greenpois0n laten lopen;
3) Vanavond weer gewoon Limera1n laten lopen;

Er is geen enkel verschil vast te stellen in batterijverbruik, niets, nada, niente. Er is helemaal geen verschil vast te stellen afgezien van de apps die niet werken onder iOS 4.1.

Voor modem FW 05.14.02 heeft de bekende Egyptische hacker (en hersenchirurg!) een "lek" gevonden en hij werkt aan een exploit.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 12-10-10 om 23:00.
  #168  
Oud 12-10-10, 23:06
Wolfken Wolfken is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik heb een vraagje: ik heb een iPhone gekocht met firmware 4.0.2 zonder iets (geen unlock of jailbreak ofzo) Nu is mijn vraag of ik hem kan jailbreaken én unlocken met greenpoison zodat ik ermee kan bellen en sms'en? Of gaat dit niet?

Alvast ontzettend bedankt!
  #169  
Oud 12-10-10, 23:16
Deneelson Deneelson is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Net geprobeerd om mijn Iphone 3gs met nieuwe bootrom te jailbreaken met gp. Eerste keer is ie gefailed, maar nu krijg ik mijn Iphone niet meer uit DFU. Ik blijf het scherm houden waarin aangegevn wordt dat ik met Itunes moet verbinden.

Heb geen idee meer. Iemand een oplossing?
  #170  
Oud 12-10-10, 23:23
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

@timosha: waar kan ik die hacker volgen?
@wolfken: als je maar je oude baseband behoudt, zo dat het nog mogelijk is om te unlocken! (in tegenstelling tot wat ik heb gedaan -_-')
@deneelson: ik had dit ook toen ik voor de eerste keer probeerde te upgraden met pwnagetool, omdat ik dacht dat ik de oude bootrom had. Al geprobeerd van eens lang power en home knop in te duwen? Bij mij kwam hij er dan uit.
  #171  
Oud 12-10-10, 23:25
Culo Culo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bongers Bekijk bericht
Bij mij duurde het ook effe maar geen 7 minuten. Er kwam wel een hoop tekst voorbij in het scherm, toen re-boot-te die en daarna ging alles eigenlijk vanzelf. Ik heb ergens gelezen dat ik in Cydia op ' make my life easier' moet klikken nu om deze versie vast te houden. Waar vind ik dat?

Dit vraag ik mij ook af, alles werkt vooralsnog naar behoren na JB met limera1n, alleen die optie in Cydia kan ik niet vinden.
  #172  
Oud 12-10-10, 23:37
TimTube TimTube is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
iPhone opnieuw opstarten. Dat al geprobeerd?
Werkte niet. Nu opnieuw geprobeerd (duurde ff want computer crashte tijdens herstel ), nu doet hij het goed, de icoontjes kwamen ook meteen tevoorschijn. Ik heb voordat ik de loader opstartte een reboot gedaan, wellicht dat dat geholpen heeft.

Ik ben blij in ieder geval!
  #173  
Oud 12-10-10, 23:38
c.pijnappels c.pijnappels is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

Mijn 3GS overgezet naar 4.1 en daarna jailbreak uitgevoerd met greenpois0n.
Na herstart kreeg ik een wit blokje genaamd loader. Loader geactiveerd, waarna cydia werd geïnstalleerd.
Nu heb ik Cydia en loader beide in een wit vlak.
Als ik Cydia wil activeren, flitst hij even maar doet verder niks. Loader activeren, Krijgik het bericht "loading sources" waarna cydia te zien is. Waneer ik Cydia start, krijg ik de melding dat deze al is geinstalleerd. Onder options van Cydia krijg ik ook n og de mogelijkheid "remove loader.app"

Als met al, werkt Cydia dus niet.
Al een paar keer een herstart gedaan.
Weet iemand de oplossing
  #174  
Oud 12-10-10, 23:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx Bekijk bericht
@timosha: waar kan ik die hacker volgen?
Twitter: @sherif_hashim
  #175  
Oud 12-10-10, 23:50
TimTube TimTube is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door c.pijnappels Bekijk bericht
Mijn 3GS overgezet naar 4.1 en daarna jailbreak uitgevoerd met greenpois0n.
Na herstart kreeg ik een wit blokje genaamd loader. Loader geactiveerd, waarna cydia werd geïnstalleerd.
Nu heb ik Cydia en loader beide in een wit vlak.
Als ik Cydia wil activeren, flitst hij even maar doet verder niks. Loader activeren, Krijgik het bericht "loading sources" waarna cydia te zien is. Waneer ik Cydia start, krijg ik de melding dat deze al is geinstalleerd. Onder options van Cydia krijg ik ook n og de mogelijkheid "remove loader.app"

Als met al, werkt Cydia dus niet.
Al een paar keer een herstart gedaan.
Weet iemand de oplossing
Ik had precies hetzelfde. Ik heb de iPhone herstelt, vervolgens het hele zaakje opnieuw gedraait, en voordat ik de loader opstartte een keer gereboot, en toen loader gedraait, cydia installed en toen was die goed. Wellicht werkt het voor jou ook.
  #176  
Oud 12-10-10, 23:56
sjenk1502 sjenk1502 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Venlo
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haallo Bekijk bericht
Ik heb een Ipod Touch 3G 4.1 als ik limera1n gebruik dan krijg ik de app niet in mijn ipod (ik ben blijkbaar niet de enigste) als ik gp opstart dan blijft er maar Try Again/Waiting for DFU... staan ik heb dit forum gelezen en er staat geen polossing voor dit probleem komt het door mijn ipod (3g) of doe ik iets fout?
Je zet je ipod in DFU door excact (!) 10 sec de home en powerknop in te houden. Daarna moet je de powerknop loslaten en home nog even inhouden... Als het goed is zou die het dan moeten doen ( als je de powerknop iets te lang indrukt komt je ipod niet in DFU mode maar herstart hij gewoon )
  #177  
Oud 13-10-10, 00:10
Deneelson Deneelson is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Jailbreak wederom niet gelukt. Nou kom ik net iets tegen waarbij ik denk dat het helemaal niet kan. Heb een Iphone 3gs new bootrom. Er staat fw 4.1 en zie net baseband 05.14.02.

Is het inderdaad niet mogelijk om deze te jailbreken? Zo nee, vanaf wanneer wel?

Alvast bedankt
  #178  
Oud 13-10-10, 00:18
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quip Bekijk bericht
Heb geupdated naar 4.1 mbv tinyumbrella (dus met behoud van baseband)
heb greenpois0n en limera1n geprobeerd en allebei ruk ..
Als ik iFunbox daarna opstart zegt ie dat m,n iphone "jailed" is dus niet gejailbreaked !!!
Ziet er naar uit dat ze nog wat werk te doen hebben ...

Om met ifunbox te kunnen werken moet je acf2add installeren via cydia en dan werkt het perfect .
  #179  
Oud 13-10-10, 00:27
c.pijnappels c.pijnappels is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimTube Bekijk bericht
Ik had precies hetzelfde. Ik heb de iPhone herstelt, vervolgens het hele zaakje opnieuw gedraait, en voordat ik de loader opstartte een keer gereboot, en toen loader gedraait, cydia installed en toen was die goed. Wellicht werkt het voor jou ook.
Dit is inderdaad de oplossing.
Moest eht rouwens 2 x doen maar het is gelukt.
  #180  
Oud 13-10-10, 00:41
memmox memmox is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Twente
Berichten: 21
Standaard

Heb het net voor een vriend gedaan. iPhone 4 4.1 met GP.
Gewoon op laptop aangesloten,in DFU gezet. In GP op jailbreak geklikt
en na paar minuten was ik al klaar.
Reageren

Labels
greenpois0n, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic XIII Jailbreak 1340 22-01-12 16:50
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.