iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Cydia : SHSHs files verdwenen ? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74811-cydia-shshs-files-verdwenen.html)

mvveelen 12-10-10 10:17

Cydia : SHSHs files verdwenen ?
 
Hoi,

sinds eergisteren heb ik in Cydia in het startscherm niet meer staan dat de SHSHs files voor 4.01, 4.02 en 4.1 zijn opgeslagen op Saurik's server.
Mijn collega's zien hier ook niets meer staan op hun iPhone 4.

Is dit een bekend probleem (kon zo gauw niets vinden) en hoeven we ons geen zorgen te maken dat die "blobs" :D verdwenen zijn ?

Heb Saurik er niets over zien zeggen via twitter ofzo.

Remypas 12-10-10 10:29

Is inderdaad iets anders nu. Ik had mijn iPhone 3gs gejailbreakt en de "Make my life easier" button ingedrukt.
Na de eerste jailbreak van mijn nieuwe iPhone 4, afgelopen zondag, kwam deze
"button" niet in beeld.
Ik meen mij te herinneren dat Saurik deze functie na een van de vorige releases van een jailbreak had uitgezet en gok dat dit deze keer ook het geval is.
Of heeft iemand anders al wel de SHSH blobs opgeslagen via de server van Saurik?

mvveelen 12-10-10 10:45

Die optie had ik al niet meer hoor, maar er stond bovenaan altijd welke blobs waren opgeslagen. Die tekst staat er nu niet meer....

flippo83 12-10-10 11:00

ik zie het bij mij ook niet meer staan ?
dan moet ik ze denk vanaf nu toch egt zelf op gaan slaan :( ?

eentje 12-10-10 11:03

ze staan er nog wel op als je ze via tinyparaplu van sauriks server haalt. denk dat hij melding bovenin tijdelijk ff heeft weggehaald aangezien iedereen nu opnieuw aan het jailbreaken is op 4.1 en het te veel server load kost of zo :)

so dont worry be jailbreaking 4.1 ;x :d

CuijkAanDeMAAS 12-10-10 11:43

Heb hetzelfde hier.

Staat boven geen vermelding van de opgeslagen SHSH. Nu is het wel zo dat ik de mogelijkheid had om op "Make my life easier" te drukken. (eerste x jailbreak op iPhone 4)

Hoe kan ik weten ( het dus boven in Cydia zien staan) welke SHSH ik heb opgeslagen?

Zonder Tinyumbrella via de computer te moeten opstarten? :)

mykie 12-10-10 11:57

ik heb wel even voor de zekerheid tinyumbrella gedraaid en die zei dat mijn SHSH blobs niet waren opgeslagen voor 4.1. Na save my SHSH zijn ze nu wel opgeslagen.

CuijkAanDeMAAS 12-10-10 12:19

Dus zoals het er naar uitziet, moet ik tinyumbrella via de computer opstarten en ze handmatig saven?

dennis33 12-10-10 12:40

en backup maken van je shsh mocht je problemen hebben met je pc. maar stel dat ik de iphone moet herstellen maar 4.2 is uitgebracht,hoe moet ik dan de shsh gebruiken vanaf pc als ik moet downgrade naar 4.1.aangezien cydia de shsh niet meer centraal opslaat?

mvveelen 12-10-10 14:15

Ik kan me niet voorstellen dat alle SHSHs blobs verdwenen zijn van Saurik's server. Kan er naast zitten hoor, maar het klinkt op zich logisch dat hij dit tijdelijk heeft verwijderd ivm. traffic. Alleen.....het zou fijn zijn als dit ergens te lezen / na te gaan zou zijn no ?

jurrian 12-10-10 16:27

Ik heb net mijn nieuwe Iphone 4 iOs 4.1 gejailbreaked maar kijg in Cydia de 'Make my life easier' knop niet eens te zien. Slaat Cydia de SHSH blobs nu standaard al op?

Edit: Net Tinyumbrella gebruikt en ze lokaal opgeslagen. Daarnaast gaf Tinyumbrella aan dat ze ook naar Cydia gestuurd zijn.

fuqua 13-10-10 10:35

heb hetzelfde, "make my life easier" knop is niet eens zichtbaar en de shsh blobs bovenaan zijn ook weg.

mvveelen 13-10-10 16:56

kijk eens :

Why Isn’t Cydia Displaying Your Saved SHSH Blobs Anymore? | FSMdotCOM


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.