iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Jailbreak orginele iphone4 simlockvrij greenpOison (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74873-jailbreak-orginele-iphone4-simlockvrij-greenpoison.html)

Victorinox 13 12-10-10 19:07

Jailbreak orginele iphone4 simlockvrij greenpOison
 
hallo allemaal,

heb een originele simlockvrije Iphone4 zonder lock.

software 4.1.

ik zou net zoals ik vroeger had, mijn Iphone willen gejailbreakt zien.
met de nieuwe greenpoison lukt het niet.
hij gaan in dfu, maar het jailbreaken lukt niet.

kan iemand mij aub een woordje uitleg geven...ik doe het zoals beschreven word...maar hij failed telkens....

dank bij voorbaat allemaal..!!

Roald 12-10-10 19:12

Misschien kan je het eventjes proberen met Limera1n? ;)

Victorinox 13 12-10-10 19:28

nee werkt ook niet....heb ik eerst al geprobeerd.....voor greenpOison uitkwam....

zou het echt leuk vinden moest het lukken....

Jazzamataz 12-10-10 19:30

Ik zie dat je mac osx hebt. Daar kan het nog niet mee volgens mij. Lezen jullie wel goed?

Victorinox 13 12-10-10 19:59

nee ik probeer op een windows jongens

geen nieuws..?

Jazzamataz 12-10-10 20:24

Wat voor nieuws? Je doet waarschijnlijk iets niet goed. Kijk even hier op het forum daar staat een handleiding voor dummies.

Victorinox 13 12-10-10 20:58

heb ik al gedaan...

Roald 12-10-10 21:08

Herstel even en probeer het nog eens. Meer raad kunnen wij je op deze manier moeilijk bieden.

snowboardman 12-10-10 22:18

Gebruik je Itunes 10 al? dat was mijn probleem....

Victorinox 13 12-10-10 22:54

ah ok....dat nog niet...gonna try..!!! thanks ceep u in touch..!!

jurrian 13-10-10 09:17

Bij mij was het ook het Itunes 10 probleem. Na installatie daarvan ging de jailbreak direct goed. Succes!

mctazman 13-10-10 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Victorinox 13 (Bericht 583931)
ah ok....dat nog niet...gonna try..!!! thanks ceep u in touch..!!

Ook bij mij was iTunes het probleem. Ik heb ergens (volgens mij hier, in het limera1n topic) de tip gevonden om iTunes open te laten staan tijdens het JB'en met limera1n.

That did the trick for me :D

whitedog 14-10-10 20:14

Sorry mensen maar dit is allemaal een beetje nieuw voor mij, vandaar mijn vragen, ben in het bezit van een fabriekssimlockvrije iphone 4 op 4.1 met 02.10.04. Nu wil ik graag jailbreaken. Als ik de telefoon jailbreak blijven dan mijn applicaties die er op staan er op? En kan ik gewoon blijven synchronicheren op Itunes zolang ik maar niet de software update? En is de telefoon nog te herstellen naar origineel (omdat er toch iets veranderd in de processor?) Nogmaals mijn excuses maar ik ben nog een leek. Dank jullie wel voor jullie tijd en evt. antwoorden.

Teksta 14-10-10 21:28

Als je jailbreakt kan je je bestaande applicaties terugzetten. Eén keer dat aangekocht is blijft dit je eigendom, dus indien je alles kwijt bent (stel dat je herstellen niet meer lukt in iTunes), dan kan je nogmaals de applicaties 'aankopen'. Echter, zodra je aankoopt, krijg je melding dat je dit al eens gekocht hebt.

Is wel verwarrend, want je moet echt KOPEN klikken, en tot je creditcard approval wordt gevraagd. Dus als je doorgaat (wil je dit echt kopen?) dan pas kom je te weten dat je het al gekocht hebt.

Nog een probleempje kan zijn dat je zoveel applicaties hebt dat je niet meer weet hoe ze allemaal heten. Dus goed opschrijven op voorhand!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.