//

iPhone 3.0 -> error -> 4.0?

iPhone 3.0 -> error -> 4.0? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een met redsn0w gejailbreakte iPhone 3GS (uit UK). Ik gebruik firmware 3.0. Sinds net krijg ik de foutmelding "itunes kan de inhoud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-10, 02:24
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Exclamation iPhone 3.0 -> error -> 4.0?

Hallo,

Ik heb een met redsn0w gejailbreakte iPhone 3GS (uit UK). Ik gebruik firmware 3.0. Sinds net krijg ik de foutmelding "itunes kan de inhoud van de iphone niet lezen...". Ik heb op het forum gekeken en het 1 en ander gedaan..

ik heb op dit moment de nieuwste itunes geinstalleerd omdat ik die foutmelding in een oudere versie kreeg, maar in de nieuwe krijg ik dezelfde foutmelding.

Ik heb toen aan de hand van een reactie hier op het forum via cydia terminal geinstalleerd en het volgende ingetoetst:
rm -r /var/mobile/Media (return)

toen stond er een paar regeltjes tekst, toen sloot ik mijn iphone weer aan. Ik kon kiezen uit 'een nieuwe iphone' en reservekopie plaatsen. Ik heb een reservekopie geplaatst maar het mislukte nogmaals.

Toen heb ik via instellingen de instellingen opnieuw ingesteld.. weer niet gelukt. Nu heb ik een lege iphone waar niks op staat, terwijl in itunes wel bij muziek 7GB staat etc.

Nu is mijn vraag:
Kan ik mijn iphone met firmware 3.0, model MC134B en modemfirmware 04.26.08 herstellen via shift+herstel met een 4.0 firmware hier op iphoneclub.nl en vervolgens via jailbreakme.com mijn iphone jailbreaken en achteraf simlockvrij maken?
__________________
Don't tell people your dreams, show them!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-10, 13:59
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

4.0 lukte niet met shift+herstel
dus ik heb 4.1 gedownload via iphoneclub en via shift+herstel gekozen, maar (nieuwste versie) iTunes wil het niet doen, ik krijg dit te zien:

"de iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (6)"

en ondertussen zie ik een cd-rom en kabel..
Zou iemand mij kunnen helpen? Moet ik een oudere versie van iTunes gebruiken? of iets anders?
  #3  
Oud 13-10-10, 17:40
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Is er echt niemand die mij wil of kan helpen????????
in itunes staat nu steeds kan IPOD niet identificeren in plaats van IPHONE????

Ik wou naar 4.0 maar dat ging niet dus heb ik oudere versies van itunes geprobeerd.. ik kom er niet uit... IEMAND die mij kan en wil helpen????
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
error 1013 op iphone 4 v-DEZ Archief 3 10-01-11 18:27
Mac OS X: Help Iphone 4 error 9 RudydG iTunes 3 19-08-10 11:38
Rare iPhone error Marienusz Archief 6 21-03-10 10:42
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 17:21
Windows: iPhone Browser error Fexion Desktop-applicaties 9 04-06-08 12:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:51.