Limera1n Jailbreak Gebruik Batterij verdwenen. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hey Ik heb een klijn probleem ik heb mijn iphone 4.1 gejailbreakt met Limera1n Ik kan nu niet meer kijken hoeveel mijn batterij heeft gebruikt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Limera1n Jailbreak Gebruik Batterij verdwenen.
hey
Ik heb een klijn probleem ik heb mijn iphone 4.1 gejailbreakt met Limera1n Ik kan nu niet meer kijken hoeveel mijn batterij heeft gebruikt normaal kon ik zien hoeveel batterij ik verbruik nu staat er 0 minuten en 0 minuten bij stand-by. Hebben meer mensen dit probleem misschien. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al een harde reset geprobeerd? Het kan natuurlijk wel dat de teller weer gaat lopen vanaf de volgende keer dat je volledig oplaadt.
|
|
|||
|
|||
Gaat daar door niet mijn jailbreak weg?
|
|
||||
|
||||
Een harde reset is je home knop en powerknop samen indrukken tot je telefoon uitvalt en je terug het Apple logo ziet (hij start dan terug op).
Daarmee gaat niets verloren. |
|
|||
|
|||
Ik heb het net geprobeert maar geen resultaat
|
|
||||
|
||||
En je hebt je batterij al eens volledig opgeladen?
|
|
|||
|
|||
Ja dan komt het wel voor effen maar daarna waneer het onder de 90 procent is het al weer verdwenen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eerste gebruik iPhone4 - batterij | JeroenDV | iPhone algemeen | 10 | 21-01-11 20:46 |
Na gebruik Limera1n geen bereik? | iPhone3GSuser | Unlock | 2 | 20-10-10 20:26 |
iPhone: Unlock + Jailbreak LimeRa1n. | djkavaa | Jailbreak | 9 | 11-10-10 17:57 |
Batterij gebruik & standby | Undertaxxx | iPhone algemeen | 29 | 05-10-08 14:59 |
Icoontjes verdwenen na gebruik iBrickr | Armando | Unlock [archief] | 26 | 04-02-08 22:51 |
|
|