//

Iphone moet geactiveerd worden, een hardware unlock kan ik dan activeren?

Iphone moet geactiveerd worden, een hardware unlock kan ik dan activeren? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben een beetje een noob op het gebied van Iphone. Heb er vandaag een gekocht 2de hans (Iphone 3G 16GB) Hij was gejailbreaked ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-10, 20:49
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Unhappy Iphone moet geactiveerd worden, een hardware unlock kan ik dan activeren?

Hallo,

Ik ben een beetje een noob op het gebied van Iphone. Heb er vandaag een gekocht 2de hans (Iphone 3G 16GB) Hij was gejailbreaked en simlock vrij, ik heb met mijn stomme kop geupgrade naar IOS4.1, waarna ik uiteraard de iphone moest activeren. Ik weet dat hij ouder is dan 1 jaar dus ik heb gebeld met t-mobile daar wat gevens door gegeven en ze vertelede dat hij niet via hun verstrekt is en zij hadden geen manier om hem te unlocken of activeren. Ik weet niet welke provider de originele provider is.

Ik vraag me af, bij ons in de buurt ligt een zaak die maken telefoons simlockvrij (volgensmij ook iphone) maar dan wel hardware matig. Als ik dit laat doen kan ik mijn telefoon dan ook met mijn Hi kaartje activeren?

Het maakt me niet uit als ik wat moet betalen voor het te laten unlocken van mijn Iphone, en ik weet dat het hardware matig simlockvrij laten maken geld kost.

Als dit niet het geval is, waar kan ik dan (snel) een kaartje krijgen die hem activeerd, en hoe kan ik mijn Iphone 3G met IOS4.1 software matig unlocken?

En als ik hem hardwarematig laat unlocken, is hij dan ook nog geunlocked als er straks weer een upgrade komt?

Met vriendelijke groet,
Miicker.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-10, 21:10
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Bij CD Media kan je je iPhone voor zo'n €60 laten unlocken. Je hoeft je dan geen zorgen meer te maken over een eventuele softwarematige unlock en/of activatie van je iPhone.
  #3  
Oud 14-10-10, 21:11
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Wat is CD Media? :$
  #4  
Oud 14-10-10, 21:12
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Let me google that for you
  #5  
Oud 14-10-10, 21:17
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

maar als ik het hardwarematig laat unlocken, want ik vind 60 euro best prijzig? hoe zit het dan met activeren..
en volgens mij heb je voor cdmedia provider nodig en die weet ik niet
kan ik dit ergens opzoeken?
  #6  
Oud 14-10-10, 21:50
egoovy egoovy is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Heeze
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miicker Bekijk bericht
maar als ik het hardwarematig laat unlocken, want ik vind 60 euro best prijzig? hoe zit het dan met activeren..
en volgens mij heb je voor cdmedia provider nodig en die weet ik niet
kan ik dit ergens opzoeken?
Bij een hardware matige unlock gaat activeren bij aansluiten op itunes automatisch. Je krijgt zelfs een felicitatie van apple. Zonder provider gaat dit helaas niet bij cdmedia. Misschien weet de eerste eigenaar dit nog ( wel zeker weten anders gooi je 60 euri over de balk) Je kunt wel al jailbreaken op 4.1, maar op een softwarematige unlock die je daarna zelf kunt uitvoeren moet je nog wel een maandje of zo wachten!
  #7  
Oud 14-10-10, 22:03
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door egoovy Bekijk bericht
Bij een hardware matige unlock gaat activeren bij aansluiten op itunes automatisch. Je krijgt zelfs een felicitatie van apple. Zonder provider gaat dit helaas niet bij cdmedia. Misschien weet de eerste eigenaar dit nog ( wel zeker weten anders gooi je 60 euri over de balk) Je kunt wel al jailbreaken op 4.1, maar op een softwarematige unlock die je daarna zelf kunt uitvoeren moet je nog wel een maandje of zo wachten!
ontsettend bedankt voor de informatie! nu ben ik in elk geval gerust gesteld dat als ik hem hardware matig laat unlocken dat ik niet alsnog mijn telefoon moet activeren met een universele simkaart!

trouwens wat is een microsim voor de iphone ofzoiets daar las ik iets raars over?
  #8  
Oud 14-10-10, 22:55
egoovy egoovy is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Heeze
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miicker Bekijk bericht
ontsettend bedankt voor de informatie! nu ben ik in elk geval gerust gesteld dat als ik hem hardware matig laat unlocken dat ik niet alsnog mijn telefoon moet activeren met een universele simkaart!

trouwens wat is een microsim voor de iphone ofzoiets daar las ik iets raars over?
microsim is een kleiner formaat simkaart die wordt toegepast in de iphone4 en ipad
Reageren

Labels
iphone unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 2 3.1.3 kan nog wel bellen maar moet opnieuw geactiveerd worden help! r-aw iPhone algemeen 10 08-04-11 03:03
Windows: iPhone MOET syncen voordat er één cd opgezet kan worden... Debbjuh92 iTunes 1 21-08-10 08:07
iPhone: iphone moet geactiveerd worden maar gaat niet via jailbreak programma's. natenextdoor Jailbreak 18 02-01-10 21:19
iPhone: iphone kan niet worden geactiveerd bananabom2 Jailbreak 4 20-12-09 22:28
stel ik unlock de IPhone hardware matig, kan je dan ook apple updates ontvangen ? andre-nl Unlock 4 24-10-07 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:59.