//

Van 3.0.1 naar Nieuwste

Van 3.0.1 naar Nieuwste discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allemaal, Ik ben niet zo heel geweldig met iphones jailbraken etc maar heb mijn telefoon hier Iphone 3G draaien op 3.0.1 en voor de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-10, 01:22
kaaskont kaaskont is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Red face Van 3.0.1 naar Nieuwste

Beste Allemaal,

Ik ben niet zo heel geweldig met iphones jailbraken etc maar heb mijn telefoon hier Iphone 3G draaien op 3.0.1 en voor de nieuwe mobile me calender wil ik deze upgraden naar de nieuwste firmware (dat is 4.1 toch?). Nou is het een ATT telefoon dus ben ik ook afhankelijk van een unlock en een jailbrake, hoe dat nu gedaan is (welke manier weet ik niet meer). Ik gebruik vodafone nu voor mijn bellen en 3G internet

Hier nog wat andere info van de Iphone 3G:
Version: 3.0.1 (7A400)
Carrier: Carrier 4.0
Model: MB702LL
Model Firmware: 04.26.08

Ik heb een mac (OSX), en vroeg mij af wat zijn de stappen die ik nu moet doen om succesvol en veilig te updaten? En moet ik wachten op de nieuwe PownageTool?

En daarnaast is het mogelijk te tetheren met de nieuwste firmware ?

Ik zou het super vinden als jullie mij zouden kunnen helpen, want zie de bomen door het bos niet meer en wil toch heel graag alles goed werkend hebben.

Alvast bedankt,

K.

Laatst gewijzigd door kaaskont; 15-10-10 om 01:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: wel of niet naar de nieuwste? casper22 Jailbreak 1 15-12-10 23:55
van 3.1.3 naar 4.0 (nieuwste versie via iTunes is 4.0.2) ceke007 iTunes 4 15-08-10 10:04
Herstellen altijd naar nieuwste firmware? erikroeier iPhone algemeen 3 27-06-10 23:59
Updaten naar nieuwste firmware trinco Archief 2 02-11-09 17:28
Unlocked 1.0.2 naar de nieuwste versie? leike Archief 1 06-03-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.