batterij sneller leeg na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ! Mijn ipad heb ik een jailbreak toegepast ( limeraN1 ) en heeft nu ook cydia er op staan. Maar nu vind ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
batterij sneller leeg na jailbreak
Hoi !
Mijn ipad heb ik een jailbreak toegepast ( limeraN1 ) en heeft nu ook cydia er op staan. Maar nu vind ik dat mijn batterij sneller leeg is. Klopt dit ? Hebben jullie dit ook ? Mvg Dr Bob. Ps... gaat om een ipad Wi-Fi 16 Gb Laatst gewijzigd door iScorpio; 15-10-10 om 22:44. Reden: Illegale content verwijderd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Komt ongetwijfeld niet door de jailbreak, maar door die apps (die je na de jailbreak hebt geinstalleerd) en die nog open staan ;-)
Staat genoeg info over op het forum... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook na iphone jailbreak verkocht mijn batterij rare kuren en snel leeg, heb hiervoor nooit ergens een oplossing gelezen... Jailbreak weg, probleem opgelost ... |
|
|||
|
|||
Dit had ik ook, alleen bij SB Settings heb ik de percentage% van de
batterij uitgezet, en bij de instelling van de Iphone4 de percentage aan, anders staat het dubbel, probeer dit maar dan zal je zien dat de batterij minder snel leeg is. |
|
|||
|
|||
Ik heb bijna niets extra geinstalleerd na de jailbreak en het valt mij erg mee.
Normaal bij een dag werken met BT aan, Wi-Fi aan en internetten/mailen kom ik thuis met een accu percentage van rond 55%, nu na de jailbreak is het gemiddeld 70 a 75%, dus ik ben heel erg tevreden
|
||||
|
||||
Met welk programma hebben jullie de jailbreak toegepast?
|
|
|||
|
|||
Met limera1N , kan onder windows.
Maar ff...sb settings...vlg mij heb ik niets aan staan. Hoe kun je zien wat er op de achtergrond draait ? Mvg dr Bob |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je zit nog op 3.1.3, en iPod Touch 2G kan dan nog niet zijn lopende apps laten zien.. is pas in 4.0 als ik heb goed heb. In 4.0 kun je 2x op de homeknop drukken (als je een redsn0w jailbreak heb gebruikt of multitasking via ssh of winterboard hebt toegevoegd).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij loopt ineens sneller leeg | Cartman50 | iPhone algemeen | 6 | 03-12-10 09:06 |
iPhone 4, ene batterij sneller leeg dan andere | DaMeastro | iPhone algemeen | 22 | 11-11-10 21:21 |
Winterboard / batterij sneller leeg? | Kwiq | Jailbreak apps en thema's | 6 | 23-12-09 15:23 |
batterij steeds sneller leeg | croixdeguerre | iPhone algemeen | 21 | 16-11-08 11:10 |
|
|