Slecht netwerk na jailbreak iphone 4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik mijn telefoon van T-Mobile jailbreak heb ik steeds slecht tot geen netwerk,zowel via wifi als gewoon. Netwerk instellingen resetten heb ik al geprobeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slecht netwerk na jailbreak iphone 4
Zodra ik mijn telefoon van T-Mobile jailbreak heb ik steeds slecht tot geen netwerk,zowel via Wi-Fi als gewoon.
Netwerk instellingen resetten heb ik al geprobeerd Ik heb al 3 keer opnieuw gejailbreakt,met steeds het zelfde resultaat Zodra ik ga herstellen met itunes is het probleem verholpen Het ligt dus echt aan de jailbreak Ik heb de versie van geohot gebruikt (limerain) Misschien kan iemand mij helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik greenpois0n eens
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Slecht bereik na Jailbreak.. | severance | Jailbreak | 5 | 17-02-11 10:57 |
Skype via Vodafone netwerk werkt slecht | mirsalimov | Vodafone | 2 | 02-11-10 20:14 |
Nu valt het echt op...slecht netwerk | pwain | Orange | 1 | 17-07-10 16:20 |
geen/slecht netwerk na update iOs 4.0 GM (t-mobile) | escobar035 | Odido (T-Mobile) | 6 | 08-06-10 15:23 |
|
|