//

Limera1n of Greenpois0n icon verschijnt niet!

Limera1n of Greenpois0n icon verschijnt niet! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben echt ten einde raad. Ik had voorheen een 3G en heb deze altijd gejailbreakt en heb dus de nodige ervaring. Het wil nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-10, 16:38
Tunix Tunix is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 98
Standaard Limera1n of Greenpois0n icon verschijnt niet!

Ik ben echt ten einde raad. Ik had voorheen een 3G en heb deze altijd gejailbreakt en heb dus de nodige ervaring. Het wil nu maar niet lukken met mijn 4.

De situatie:

Wat ik ook doe, jailbreak met Limera1n of Greenpois0n, iTunes aan of uit, Met of zonder reboot, windows of mac. Er verschijnt geen icoon op mijn springboard! Ik kan hem ook niet vinden met behulp van spotlight. Echt om panisch van te worden... Ook geven beiden telkens aan dat de jailbreak gelukt is en ik alleen even opnieuw moet booten.

Ik heb een iPhone 4 met firmware 4.1
Modemfirmware: 02.10.04

Ik weet dat er algemene topics bestaan, maar ik ben toch benieuwd of er mensen zijn met hetzelfde probleem.

Laatst gewijzigd door Tunix; 16-10-10 om 16:48.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-10, 16:50
RPM RPM is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard

Heb je je tel gerestored voordat je ging jailbreaken? Toevallig in een map met meerdere apps terecht gekomen? Klinkt raar! Succes, hoop dat je eruit komt
  #3  
Oud 16-10-10, 16:54
Tunix Tunix is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 98
Standaard

Had iets van 2 weken hiervoor nog een update gedaan naar 4.1, dan lijkt een reboot me niet echt nodig toch? Heb hem ook pas een maand. Nee ik heb zelfs alle mappen gecheckt... Het lijkt telkens na een jailbreak alsof er gewoon niks gebeurt is.
  #4  
Oud 16-10-10, 16:57
thuglife thuglife is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 16
Standaard

Krijg je wel een limera1n druppel op je iphone tijdens het jailbreaken?
  #5  
Oud 16-10-10, 17:05
bobo1981 bobo1981 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen(Belgie)
Berichten: 30
Standaard

Ik heb het zelfde probleem. Na een week van zwoegen, zweten en vooral ergernis denk ik dat het gewoon afwachten is. Heb me laten vertellen dat dit ligt aan het feit dat je een softunlock nodig hebt en dat die simpelweg nog niet beschikbaar is.

Mijn iphone werkte vorige week perfect, jailbreak uit UK, tot ik per ongeluk een file gewist heb waardoor ik plots GEEN bereik meer had. Vervolgens (dom zoals ik ben) m'n iphone geupdate naar 4.1 via itunes en alles blokkeerde. Dan via limera1n en Ultrasn0w toch m'n foon terug kunnen unlocken maar.... m'n netwerk komt niet terug. Kan ook geen netwerk meer kiezen in m'n instellingen.
Hoop dat dit toch al iets meer duidelijkheid schept. Vanaf ik een oplossing gevonden heb, schrijf ik 't neer.
Groetjes
  #6  
Oud 16-10-10, 17:13
Tunix Tunix is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 98
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thuglife Bekijk bericht
Krijg je wel een limera1n druppel op je iphone tijdens het jailbreaken?
Nee dat is juist het probleem. De PC laat zien dat alles netjes gelukt is, maar vervolgens is het springboard zoals het altijd geweest is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bobo1981 Bekijk bericht
Ik heb het zelfde probleem. Na een week van zwoegen, zweten en vooral ergernis denk ik dat het gewoon afwachten is. Heb me laten vertellen dat dit ligt aan het feit dat je een softunlock nodig hebt en dat die simpelweg nog niet beschikbaar is.

Mijn iphone werkte vorige week perfect, jailbreak uit UK, tot ik per ongeluk een file gewist heb waardoor ik plots GEEN bereik meer had. Vervolgens (dom zoals ik ben) m'n iphone geupdate naar 4.1 via itunes en alles blokkeerde. Dan via limera1n en Ultrasn0w toch m'n foon terug kunnen unlocken maar.... m'n netwerk komt niet terug. Kan ook geen netwerk meer kiezen in m'n instellingen.
Hoop dat dit toch al iets meer duidelijkheid schept. Vanaf ik een oplossing gevonden heb, schrijf ik 't neer.
Groetjes
Mijn probleem ligt iets anders, ik krijg mijn iPhone nieteens gejailbreakt
  #7  
Oud 16-10-10, 17:19
bobo1981 bobo1981 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen(Belgie)
Berichten: 30
Standaard

dit probleem ook gehad, en opgelost door m'n foon eerst compleet terug naar fabrieksinstellingen te zetten. dan terug alles opnieuw doen.
  #8  
Oud 17-10-10, 14:42
Tunix Tunix is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 98
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bobo1981 Bekijk bericht
dit probleem ook gehad, en opgelost door m'n foon eerst compleet terug naar fabrieksinstellingen te zetten. dan terug alles opnieuw doen.
Bedankt! Dit was bij mij inderdaad ook even nodig. Toch vreemd dat ik eerst een restore moest doen om het werkend te krijgen, heb ik nog nooit gehad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verschil greenpois0n en Limera1n? memphis Jailbreak 3 17-10-10 14:29
jailbreaken met greenpois0n of limera1n? jurrian Jailbreak 5 12-10-10 16:48
LimeRa1n & greenpois0n FreezyFreeze Jailbreak 12 12-10-10 10:26
Wallpaper verschijnt niet??? maatie Jailbreak apps en thema's 7 14-07-09 10:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:35.