//

3GS blijft hangen na update met Limera1n vanaf 3.1.2

3GS blijft hangen na update met Limera1n vanaf 3.1.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik zit hier bijna te huilen, ik weet niet wat me is overkomen, ik heb een Iphone 3GS die het tot gisteren perfect deed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-10-10, 01:13
Eros0208 Eros0208 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 17
Standaard 3GS blijft hangen na update met Limera1n vanaf 3.1.2

Hi,
Ik zit hier bijna te huilen, ik weet niet wat me is overkomen, ik heb een Iphone 3GS die het tot gisteren perfect deed met ios 3.1.2 denk ik samen met Blackrain erop, nu heb ik gisteren een ander programma laten lopen, waarom weet ik niet, maar het was limerain, en nu doet het toestel niets meer, hoe kan ik het toestel AUB terug krijgen zoals ik hem had, desnoods met alle gegevens - programma's te verliezen, wie o wie kan mij helpen, hoe krijg ik het toestel weer actief zonder het schrm met het usb kabeltje en itunes te zien. Als ik nu blackrain laat lopen reboot het toestel niet meer, hij doet gewoon niets meer, ik heb de firmware 3.1.2. al gedownload, maar als ik hem wil laten herstellen met die ipsw file krijg ik de melding dat het firmwarebestand niet compatibel is.
Help mij AUB, ik raak er niet meer uit, en heb het hele forum al afgelopen, en denk dat het toestel niet meer aan de praat te krijgen is, doordat ik al zoveel programma's heb geprobeerd.
Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-10, 09:07
nickholtus nickholtus is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 316
Standaard

Download ireb op iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones en klik dan op het tweede tablat en doe dan de 1e optie (er moet wel dat USB kabeltje met iTunes in beeld staan
  #3  
Oud 17-10-10, 09:48
Eros0208 Eros0208 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 17
Standaard

En dan nog het eerste tabblad gedaan ook, en dan blijft hij hangen op waiting for ibss ofzo, dan even aanzetten en dan doet hij verder, maar tot op heden nog geen leven in te krijgen, ik word hier ziek van denk ik. Ik weet ook niet wat ik misdaan heb, en hoe hij terug kan werken.
  #4  
Oud 17-10-10, 09:57
nickholtus nickholtus is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 316
Standaard

en op het tweede tablad dan?
  #5  
Oud 17-10-10, 14:44
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik heb de titel van dit topic aangepast.

Algemene termen als "iphone", "probleem" en "hulp" gaan je waarschijnlijk niet helpen om het juiste "publiek" te trekken. "3GS", "blijft hangen", "Limera1n" en "3.1.2" doen dat hopelijk wel...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3Gs blijft hangen in het midden van update naar 4.0.2 swakes iPhone algemeen 0 03-09-10 00:21
Update naar 4.0.1 blijft hangen op 3G forrestgumpx iPhone algemeen 8 27-07-10 11:18
Iphone 3GS blijft plots op applelogo met denkteken hangen Graziella iPhone algemeen 8 12-03-10 13:39
Cydia blijft hangen na update aeger Archief 1 11-11-09 14:18
iPhone 3gs blijft hangen na update 3.1 (fout ) alikarakas iPhone algemeen 13 11-09-09 11:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.