//

Cydia/Loader probleem

Cydia/Loader probleem discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn 3Gs (05.13.04) gisteren gejailbreakt met greenpoison, alles leek goed te zijn gegaan (apps werkten gewoon), alleen bleef het Loader icoontje wit. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-10, 16:40
MKlats MKlats is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 10
Standaard Cydia/Loader probleem

Hallo,

Ik heb mijn 3Gs (05.13.04) gisteren gejailbreakt met greenpoison, alles leek goed te zijn gegaan (apps werkten gewoon), alleen bleef het Loader icoontje wit. Toch Cydia geïnstalleerd (alleen ook wit icoontje), ook dit leek in eerste instantie goed te zijn gegaan alleen sluit/crasht Cydia nu meteen bij het openen.

Nu wilde ik Limerain gebruiken om 'm nog een keer te jailbreaken in de hoop dat dan wel alles goed zou gaan. Maar mijn vraag nu is: is dit wel een juiste oplossing? Ook stelt iTunes hierbij dat ik de firmware/iPhone moet herstellen, is dit geen probleem? Blijfven hierbij wel alle apps/media/etc op mijn iPhone staan?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met verheldering?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-10, 17:05
MKlats MKlats is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 10
Standaard

Kan graag iem. mij vertellen dat als ik de firmware handmatig herstel (iTunes >> alt + handmatig firmware 4.1) of dan al mijn apps & bestanden op mijn iPhone blijven staan of verdwijnen die? iPhone blijft nu namelijk in recovery mode hangen en is dus nu onbruikbaar
  #3  
Oud 19-10-10, 17:30
ip0dt0uchHelper ip0dt0uchHelper is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 14
Standaard

Misschien kon je via de loader als die er stond gewoon cydia opnieuw installeren en instellen dat na het herstarten de icoontje (Loader) gewoon weg gaat bij mij is het wel gelukt
  #4  
Oud 19-10-10, 17:32
MKlats MKlats is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 10
Standaard

Nee helaas, Loader gaf aan dat Cydia al geïnstalleerd was en verder kon er niks mee doen....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Loader en Cydia kan ik niet openen! (4.2.1) bearj3w Jailbreak apps en thema's 3 08-05-11 16:10
Wat gebeurd er als ik bij de loader opnieuw cydia instaleer? jailbreakme Jailbreak 3 16-02-11 20:56
Loader start niet op waardoor ik Cydia niet kan downloaden Mischa84 Jailbreak apps en thema's 2 06-02-11 16:24
iPod touch: Geen Cydia In Loader LUUD18 Jailbreak 9 05-02-11 22:02
UIWebView Loader imosed Ontwikkelen voor iOS 6 01-03-09 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:11.