iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/75727-custom-4-1-3-2-2-ipad-firmwares.html)

spysical 20-10-10 23:12

Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares
 



Alle links in dit topic zijn custom firmwares ZONDER Baseband Update voor iOS 4.1

Modbreak:

Alle downloads zijn offline tot er een nieuwe host is gevonden
Bedankt voor het begrip



Groen is Online
Rood is offline

iPhone 3G: Download
Met:
  • Activatie
  • Multitasking
  • Achtergrond
  • Batterij percentage
  • Cydia
  • Costume Bootlogo (Pinapple)
  • Costume Recoverylogo (Russisch mannetje)
iPhone 3G: Download
Met:
  • Geen Activatie
  • Cydia
iPhone 3GS: Download
Met:
  • Activatie
  • Cydia
iPhone 3GS: Download
Met:
  • Geen Activatie
  • Cydia
iPhone 4: Download
Met:
  • Activatie
  • Cydia
iPhone 4: Download
Met:
  • Geen Activatie
  • Cydia
iPod touch 3G: Download
Met:
  • Cydia
iPod Touch 4G: Download
Met:
  • Cydia
iPad (FW 3.2.2): Download
Met:
  • Cydia
iTV: Download
Met:
  • Cydia
Unlock:

Ga naar Cydia en download Ultrasn0w:
Met dank aan het iPhone Dev Team voor het uitbrengen van een Pwnage tool


Alle firmwares door mij.

Tip

-download de 4.1 firmware origineel. Dat kan hier.
-download de custom firmware. uit deze post
-download laatste redsnow voor je PC/Mac hier
-start redsnow
-selecteer via browse je orginele firmware
-kies dan "just enter pwned dfu mode right now"
-volg de stappen




Let op dat je de iPhone met redsn0w 0.9.6b2 in DFU mode moet zetten om deze custom firmwares te kunnen installeren!

spysical 20-10-10 23:33

morgen middag worden in een keer alle links toegevoegd.

iPad gebruikers hebben geluk. Die hebben het CFW nu al :)

riick 20-10-10 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 589121)
morgen middag worden in een keer alle links toegevoegd.

iPad gebruikers hebben geluk. Die hebben het CFW nu al :)

Upload 3Gs zonder activatie is:$

Momentum 21-10-10 09:02

ik neem aan dat al deze die hier staat en komen ZONDER baseband update zijn?

Ricky vd 21-10-10 09:05

Ja dat is zo

XIII 21-10-10 11:03

Ik kreeg gisterenavond steeds error 1600 of error 21 bij het restoren van een met Pwnagetool 4.1 gemaakte custom iOS 4.1 firmware, terwijl andere firmwares wel kunnen worden teruggezet op mijn pwn'd 3GS met oude bootrom (ooit op iPhone OS 3.1.2 gedaan met redsn0w 0.9.4; mijn iPhone draaide tot gisteren op iOS 4.1 via een custom 4.1 firmware die ik met Pwnagetool 4.0.1 en de v5 custom bundle van msft_guy had gemaakt).

Op de blog van het iPhone Dev team zie ik meer mensen met dit probleem. De voorgestelde oplossing is om de iPhone via de DFU knop van Pwnagetool in DFU mode te zetten (ipv dat zelf te doen), maar dat kan dus niet onder Windows...

Wie is het al gelukt om een Pwnagetool 4.1 custom iOS 4.1 firmware op zijn/haar 3GS te zetten onder Windows?

Hoe?

Guest64101733 21-10-10 11:28

Ik heb een iPhone 3GS, FW 3.1.2, oude baseband: 04.26.08. Kan ik met deze custom firmware (zodra deze beschikbaar is uiteraard) upgraden naar 4.1, zonder dat de baseband wordt geupgrade en met behoud van mijn unlock (via Ultrasn0w)?

damel 21-10-10 11:45

Hey Spysical thx voor je geweldige werk voor het maken van al die cfw alleen heb ik een verzoekje zou je er een kunnen maken voor mij Ik heb een iphone 3G 8gig ik zou graag een cfw willen met activatie en Cydia. Thx alvast

RioolDokter 21-10-10 12:06

Sorry mensen, even een vraag;
FW 4.1 is toch helemaal niet voor de iPad? Die krijgen in november toch fw 4.2?
Hoezo is fw4.1 hier wel te downloaden voor de iPad?

Kan zijn dat ik het fout heb hoor, maar zou het wel eens willen weten.. Anders moet ik van 3.2.2. maar eens updaten.

Bomans 21-10-10 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RioolDokter (Bericht 589325)
Sorry mensen, even een vraag;
FW 4.1 is toch helemaal niet voor de iPad? Die krijgen in november toch fw 4.2?
Hoezo is fw4.1 hier wel te downloaden voor de iPad?

Kan zijn dat ik het fout heb hoor, maar zou het wel eens willen weten.. Anders moet ik van 3.2.2. maar eens updaten.

Bij de iPad gaat het wel degelijk over 3.2.2
(zoals de bestandsnaam ook aangeeft in de DL link "iPad1,1_3.2.2_7B500_Custom_Restore.ipsw")

Heb de 1ste post aangepast.

nvannoorden 21-10-10 12:13

Ik heb een iPone 3G en draai nog op 3.1.2 (05.11.07 modemfirmware) met jailbreak en unlock. Heb me al een tijdje niet zo meer bezig gehouden maar wil hem graag updaten naar 4.1 met behoud van unlock en JB.

Begrijp ik het goed dat ik via iTunes de CF (bovenste link) kan pakken en hiermee kan updaten naar 4.1 met behoud van mn modemfirmware en JB, waarna ik via Cydia - ultrasn0w weer opnieuw kan unlocken?

Thnx alvast voor reacties

RioolDokter 21-10-10 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 589326)
Bij de iPad gaat het wel degelijk over 3.2.2
(zoals de bestandsnaam ook aangeeft in de DL link "iPad1,1_3.2.2_7B500_Custom_Restore.ipsw")

Heb de 1ste post aangepast.

Nu is het inderdaad aangepast, het was niet duidelijk vandaar mijn opmerking. Niet iedereen heeft zoveel kennis dat ik aan een DL link kan zien wat het precies is.

Maakt niet uit, goed dat je het hebt aangepast hoor! Dan wacht ik dus nog maar even verder op 4.2fw voor ipad.

lindenburg 21-10-10 12:29

Hoe laat ik iTunes naar mijn Custom_Restore.ipsw zoeken?
 
Ik heb inmiddels een Custom_Restore.ipsw op mijn desktop staan, maar hoe zorg ik ervoor dat iTunes niet mijn originele .ipsw-bestand kiest maar de custom-versie? Bestaat er misschien een bepaalde toetscombinatie om dit te forceren? Ik heb een Mac.
Antwoord inmiddels gevonden: Alt-toets indrukken opent zoekvenster

riick 21-10-10 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 589276)
Ik kreeg gisterenavond steeds error 1600 of error 21 bij het restoren van een met Pwnagetool 4.1 gemaakte custom iOS 4.1 firmware, terwijl andere firmwares wel kunnen worden teruggezet op mijn pwn'd 3GS met oude bootrom (ooit op iPhone OS 3.1.2 gedaan met redsn0w 0.9.4; mijn iPhone draaide tot gisteren op iOS 4.1 via een custom 4.1 firmware die ik met Pwnagetool 4.0.1 en de v5 custom bundle van msft_guy had gemaakt).

Op de blog van het iPhone Dev team zie ik meer mensen met dit probleem. De voorgestelde oplossing is om de iPhone via de DFU knop van Pwnagetool in DFU mode te zetten (ipv dat zelf te doen), maar dat kan dus niet onder Windows...

Wie is het al gelukt om een Pwnagetool 4.1 custom iOS 4.1 firmware op zijn/haar 3GS te zetten onder Windows?

Hoe?

Ik zit nu dus ook met dit zelfde probleem, alleen met de nieuwe bootrom. Error 21 in recovery en 1600 in DFU.

fubar6 21-10-10 15:40

Ben ongeduldig ik weet het.. zou graag de 4.1 op mijn 3GS zetten want ik vind 4.0 verre van perfect en hoop dat dat het eea oplost. Please post de custom 4.1 3GS met activatie! Muchos Gracias! ;)

dnainsomnia 21-10-10 15:54

voor mijn 3GS ben ik opzoek naar een pwnagetool firmware 4.1
met activatie
zonder baseband update.
cydia
geen custom bootlogo's etc.

Indien mogelijk zou ik deze graag terugzien tussen de downloads op deze pagina.
Met sn0wbreeze had ik problemen met terugzetten van backups en het maken van backups (bekend probleem)
ik hoop dat dit met een pwnagetool firmware niet het geval is.

bvd.

Stefandaman 21-10-10 16:06

Is het wel mogelijk om op een Windows computer dit alles op mijn iPhone te installeren. Of moet ik een Mac hebben?

Bomans 21-10-10 16:46

Een custom firmware kan je perfect met je windows pc installeren.

riick 21-10-10 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 589453)
Een custom firmware kan je perfect met je windows pc installeren.

Heeft blijkbaar wel curen met die 21 error en 1600 error.

StefV 21-10-10 17:14

1600 error is verkeerde modes of verkeerde firmware gebruikt dat ligt meestal niet aan Pwnagetool..

Ik hoop dat ze er morgenochtend op staan dan kan ik morgen lekker aan de slag met iPhone 4 en mn iPad :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:28.