iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPod touch: geen dfu mode Itouch, help, youtube gezien (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/75950-geen-dfu-mode-itouch-help-youtube-gezien.html)

haroldv 23-10-10 17:16

geen dfu mode Itouch, help, youtube gezien
 
ik ben nu 2 uur bezig, op 2 pc's (vista/xp), maar krijg het niet voor elkaar.
uiteraard het forum bekeken, conclusie is, ik doe het verkeerd, ik kan niet tellen, etc. Maar na 2 uur geloof ik daar niet meer in.
wat gebeurt er:
itunes aan, kabel erin, itouch uit. dan eerst 2 seconden power aan en daarna exact 10 seconden (greenpoison telt mee) home ook indrukken, dan power los voor 15 seconden (30 seconden kan ook , maar helpt ook niet).
ik krijg geen zwart (DFU) scherm. na de eerste 2 seconden krijg ik een apple logo en die blijft....irritant.
versie ipod touch 4.1.0., 2Generation

ik zie op internet dat ik niet de enige ben, er is zelfs iemand die op youtube een film heeft gezet, helaas loopt die draad dood.
is er een andere manier om een itouch in dfu te zetten (via progje oid)?

kouwie 23-10-10 21:20

hmmmm, exact hetzelfde hier, dacht al dat het aan mij lag.

rickvdp 23-10-10 21:30

Ik weet niet of het het is, maar met redsn0w is het zo dat het mc-model van de iPod Touch ook niet verder komt in de dfu modus. Misschien is dat ook het geval bij jou jailbreakmethode?

pepijn245 24-10-10 15:26

je moet eerst ongeveer 3 sec. homebutton inhouden, dan zie je het apple-logo.
daarna ongeveer 10 sec. home + power-buttons. LET OP: Je moet de powerbutton pas loslaten wanneer je pc een geluidje geeft!
Daarna hou je de homebutton in totdat je pc weer een geluidje geeft.

en je bent in DFU :)

paulrule 02-11-10 21:27

Dit werkt gewoon niet bij mij. Ik heb een iPod Touch 3g met IOS 4.1, maar het lukt na 20x proberen om hem nog niet in DFU mode te krijgen. Welke manier ik ook probeer. Wat kunnen we hier nou aan doen?

WDS001 02-11-10 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulrule (Bericht 595200)
Dit werkt gewoon niet bij mij. Ik heb een iPod Touch 3g met IOS 4.1, maar het lukt na 20x proberen om hem nog niet in DFU mode te krijgen. Welke manier ik ook probeer. Wat kunnen we hier nou aan doen?

Blijven proberen, DFU werkt altijd. Je doet dus iets verkeerd.

paulrule 02-11-10 21:35

Waarom lukt het dan niet precies. Bij mijn iPhone is het al tich keer gelukt, maar bij de iPod 3G lukt het me gewoon niet. Zoals hier boven ook al staat beschreven, na 2 uur proberen lukt het nog niet. Dat is toch gewoon raar?

rickvdp 03-11-10 00:24

Werk je met greenpoison? Dat werkte bij mij in een keer. Ik heb ook iPod touch 2gen. mc model.

Sjaakafhaak 15-11-10 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulrule (Bericht 595200)
Dit werkt gewoon niet bij mij. Ik heb een iPod Touch 3g met IOS 4.1, maar het lukt na 20x proberen om hem nog niet in DFU mode te krijgen. Welke manier ik ook probeer. Wat kunnen we hier nou aan doen?

heb hetzelfde met de ipad, met greenp, het werkt gewoon niet.. alle combo's al een geprobeerd.... wel apart.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.