iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Iphone 4; 4.0.1-> 4.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/76021-iphone-4-4-0-1-4-1-a.html)

phone2go 24-10-10 16:10

Iphone 4; 4.0.1-> 4.1
 
Hallo,

Ik heb een iphone 4 met 4.0.1 gejailbreaked, nu wil ik mijn telefoon upgraden naar 4.1 maar ik wil wel al mijn zelfde gegevens en instelllingen behouden, dus ook weer jailbreak. Er zijn verschillende mogelijkheden zag ik alleen kan ik nergens echt vinden welke het makkelijkste is. En hoe kan ik al mijn instellingen behouden?

Bedankt!

Stefanuzz 24-10-10 23:28

Mocht iemand dit kunnen uitleggen dan ben ik daar erg dankbaar voor, want ook ik wil dit graag weten! ;)

phone2go 28-10-10 16:44

Is er niemand die kan helpen?

arnolutgens 28-10-10 20:28

Ik ben ook wel benieuwd wat de beste oplossing zou kunnen zijn.:confused:

remcovanravenswaaij 29-10-10 14:26

En of dit dan ook geldt voor de 3GS. Ik zit nu op 4.0.1 met Cydia en wil ook upgraden naar 4.1. Aangezien er wel een jailbreak voor is.... Maar ik zit met het kip-ei probleem: eerst via iTunes upgraden naar 4.1 en dan opnieuw jailbreaken? Maar ik heb Lockinfo en tethering gekocht. Kan ik die opnieuw gratis downloaden na de her-jailbreak?

phone2go 03-11-10 20:18

Niemand die kan zeggen welk van de programma's het fijnste is om mee te werken?? OF enige informatie......

arnolutgens 04-11-10 13:29

het zal wel ergens staan.:confused:
maar vind dit forum beetje rommelig en mis wat handleidingen.:confused:

Ik wacht wel dat ios 4.2 uit komt en kijk dan wel weer hier.:eek:

elscroto 04-11-10 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arnolutgens (Bericht 595957)
het zal wel ergens staan.:confused:
maar vind dit forum beetje rommelig en mis wat handleidingen.:confused:

Ik wacht wel dat ios 4.2 uit komt en kijk dan wel weer hier.:eek:

tinyumbrella (baseband blijft dan hetzelfde mocht je afhankelijk van een unlock zijn)
greenpoison / limera1n (jaibreak)

that's it :)

dit is voor de i4, 3gs geen idee

arnolutgens 04-11-10 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elscroto (Bericht 595964)
tinyumbrella (baseband blijft dan hetzelfde mocht je afhankelijk van een unlock zijn)
greenpoison / limera1n (jaibreak)

that's it :)

dit is voor de i4, 3gs geen idee

Ik heb al veel rondgelezen maar aan dit antwoord heb ik niet echt veel.:confused:(maar toch bedankt)
-Sorry, maar wat doet tinyumbrella?(ik hoef geen baseband unlock,dus is voor mij niet belangrijk toch??)
-Ik heb al een jailbreak gedaan via,jailbreakme.com
kan ik dan met greenpoisen of limera1n doorgaan?
-hoe moet ik updaten naar 4.1?
-en hoe komen mijn apps er na de update uit? Zijn ze weg,of blijven ze behouden?

Bedankt,:confused:


PS. is het handig om te wachten op IOS 4.2 en dan pas alles te updaten/jailbreaken?

elscroto 04-11-10 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arnolutgens (Bericht 596006)
Ik heb al veel rondgelezen maar aan dit antwoord heb ik niet echt veel.:confused:(maar toch bedankt)
-Sorry, maar wat doet tinyumbrella?(ik hoef geen baseband unlock,dus is voor mij niet belangrijk toch??)
-Ik heb al een jailbreak gedaan via,jailbreakme.com
kan ik dan met greenpoisen of limera1n doorgaan?
-hoe moet ik updaten naar 4.1?
-en hoe komen mijn apps er na de update uit? Zijn ze weg,of blijven ze behouden?

Bedankt,:confused:


PS. is het handig om te wachten op IOS 4.2 en dan pas alles te updaten/jailbreaken?

1. tinyumbrella is dan niet meer van belang (is er alleen voor om een update te doen naar 4.1 zonder baseband update) alhoewel het nog steeds goed is om je shsh op te slaan maar goed, dat moet je zelf weten :) en daar is genoeg info over te vinden.
2. eerst je apps naar je computer zetten dmv itunes, selecteer bestand/ aankopen overzetten van iPod / iPhone
3. reserve kopie maken van je iphone
4. upgraden naar 4.1 dmv itunes
5. download greenpoison of limera1n en voer weer een jaibreak uit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:12.