Iphone jailbreaken zonder hold/off knop discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen van Iphone club. ik heb een probleem ik zou graag mijn iphone 3g willen jailbreaken alleen hier is het probleem: mijn telefoon is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone jailbreaken zonder hold/off knop
Beste Mensen van Iphone club.
ik heb een probleem ik zou graag mijn iphone 3g willen jailbreaken alleen hier is het probleem: mijn telefoon is gisteren gecrasht (scherm ging niet meer aan na bellen) heel vreemd. geen man overboord me iphone hersteld met orginele firmware 4.1 gewoon alleen op de knop herstel in itunes nu zou ik graag mijn iphone opnieuw willen jailbreaken (door middel van green poision of pwnage tool, alleen ik kan mijn telefoon niet in DFU modes zetten omdat mijn Hold knop het niet meer doet! weet iemand hier een oplossing voor zodat ik mijn iphone weer kan jailbreaken? Alvast onwijs bedankt!! Groeten Koos Heemskerk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De knop repareren lijkt mij de beste optie, een andere is er immers niet.
|
|
||||
|
||||
Als je iPhone 3G op 4.0 (Of 4.0.1) draait (Dat staat in je profiel.) dan kan je Jailbreakme gebruiken. Deze moet je bezoeken op je iPhone. Als je 4.1 draait op een 3G dan kan je natuurlijk ook Redsn0w gebruiken. Hiervoor moet je in Recovery Mode komen, en dat kan wel via software! Via het programma RecBoot moet het lukken.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Graag gedaan. Dan kan hier een slotje op?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aan-/uit (Hold) knop zit vast! | hilmar | iPhone algemeen | 21 | 22-11-13 12:15 |
iPhone: Jailbreaken 3G zonder werkende power knop | Rolfie_P | Jailbreak | 5 | 22-11-10 23:54 |
iPhone: iPhone jailbreaken zonder iTunes. Mogelijk? | Dems | Jailbreak | 3 | 24-12-09 13:00 |
Jailbreaken zonder sleep/awake-knop | Rat-72 | Archief | 21 | 26-06-09 14:27 |
iPhone 1e gen.: iphone unlock zonder power knop | Quintin | Unlock | 1 | 05-10-08 19:19 |
|
|