//

JB iPhone zonder ori. PC

JB iPhone zonder ori. PC discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beetje vage topictitel, maar hoop het hier uit te kunnen leggen: Een bevriend stel komt binnenkort langs met hun nieuwe iPhone4 en ze willen graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-10, 11:51
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard JB iPhone zonder ori. PC

Beetje vage topictitel, maar hoop het hier uit te kunnen leggen:

Een bevriend stel komt binnenkort langs met hun nieuwe iPhone4 en ze willen graag dat ik hun toestellen ga jailbreaken.

Nu syncen zij hun toestel met hetzelfde account op hun PC. Dus niet op een laptop die ze even mee kunnen nemen.

Wat nu ? Kan ze moeilijk vragen om de PC helemaal mee te slepen incl. monitor enzo.

Kan ik de toestellen aansluiten op mijn laptop en ze jailbreaken zonder daarmee hun toestel of mijn iTunes/laptop in de war te schoppen?

Er staat me iets bij dat ie eerst een reservekopie wil gaan maken en dat je die moet laten lopen voordat je uberhaupt de JB kunt uitvoeren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-10, 23:41
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Zet de benodigde bestanden op USB / extern hdd en ga naar het stel toe
  #3  
Oud 03-11-10, 00:04
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Sja, dat zou wat zijn idd....maar het is nogal een t*f*s eind rijden en ze komen juist een keer hier naartoe. Hij zou trouwens eens gaan proberen beide toestellen op zijn laptop te syncen. Dus als dat lukt is het ook opgelost.
  #4  
Oud 03-11-10, 03:29
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Ja dat kan gewoon. Zorg dat ze eerst op hun eigen computer de iphone hebben gebackuped... Daarna kun je ze op iedere pc/mac jailbreaken. Itunes zal wel opstarten op jouw computer en vragen of hij een backup mag gebruiken of dat het om een nieuwe iphone gebruiker gaat. Hier doe jij niets, je haalt gewoon het kabeltje uit de iphone. De mensen kunnen thuis de iphone aan de computer hangen en aldaar er voor kiezen een nieuwe iphone gebruiker of gebruik maken van de laatse backup om de iphone te herstellen. Suc6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: [SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! oetkaa Jailbreak 23 12-05-10 20:38
iphone zonder simkaart? jensen iPhone algemeen 15 07-10-09 17:19
iPhone zonder 3g-abonnement Joeryyyyy Koopinformatie Nederland 3 25-06-09 17:41
Iphone 3G 2.2.1 FW zonder yellowsn0w? sLashhammer Archief 3 10-05-09 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:55.