//

Iphone update van 3.1.3 naar 4.1?

Iphone update van 3.1.3 naar 4.1? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) vraagje aan iedereen.. heb nu zelf 3.1.3 op mijn iphone 3gs Wat zal ik nu doen: ik wil op mijn toestel bepaalde programma's instaleren zoals ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-10, 21:34
Elvan Elvan is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 41
Standaard Iphone update van 3.1.3 naar 4.1?

vraagje aan iedereen..

heb nu zelf 3.1.3 op mijn iphone 3gs

Wat zal ik nu doen:
ik wil op mijn toestel bepaalde programma's instaleren zoals multytasking en Imovie maar dan moet ik mijn iphone updaten naar de laatste versie en dat is volgens mij de 4.1 versie.Weet alleen niet of het de moeite waard is en dat ik moet updaten want voor mij is de unlock eigenlijk niet belangrijk.Wil alleen wel JB.En als ik toch doe hoe moet al die programma's die ik die ik nu heb bewaren zodat ik het straks weer op de iphone terug kan krijgen...

Alvast bedankt voor jullie reactie's
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-10, 22:18
satwolf's schermafbeelding
satwolf satwolf is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Genk, België
Berichten: 176
Standaard

Altijd een backup doen met iTunes voordat je iets doet!!
Als je alleen een update(bijwerken) uitvoerd blijven alle programma´s en instellingen zoals het was.
Daarna kan je een JB uitvoeren
__________________
Als iedereen mekaar helpt,zijn er geen problemen meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
update Iphone 3GS van 4.3.2 naar 4.3.3. marcwinters iPhone Apps 17 16-05-11 15:39
iphone update van 3.1.3 naar 4.0.2 mislukt joepmennegat iPhone algemeen 1 16-08-10 13:55
problemen na update van 1.1.4 naar 3.0 iphone 2 g cerealkiller iPhone algemeen 3 06-07-09 14:25
Iphone gebricked na update van 1.1.4. naar 2.0.2. bosskov Archief 1 24-12-08 00:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:52.