//

Kom niet in DFU met jailbreak.

Kom niet in DFU met jailbreak. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem . Ik wil graag mijn Iphone 3G jailbreaken maar op de 1 of andere manier lukt dit niet . Ik volg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-11-10, 01:10
Celic9 Celic9 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard Kom niet in DFU met jailbreak.

Ik heb een probleem. Ik wil graag mijn Iphone 3G jailbreaken maar op de 1 of andere manier lukt dit niet. Ik volg de instructies zoals ze er staan en tel zelfs mee om mijn Iphone in de DFU mode te krijgen maar de firmware van zowel GreenpoisOn als Limera1n komen er niet in.
Ik de handelingen nu al 20 keer uitgevoerd en het lukt maar niet ik heb zelfs een keer 10 minuten me homeknop ingedrukt gehouden. Kan je zeggen dat is geen pretje. En volgens de Youtube filmpjes ziet het er allemaal heel simpel uit maar helaas gaat dat bij mijn Iphone niet op.
Wie heeft er raad of weet misschien waar dit aan kan liggen de volgende info heb ik voor jullie van mijn Iphone. Misschien zie ik iets over het hoofd.

(Dit vond ik op chipmunk)
Generation: 2
ModelCode: iphone_3g
Model introduced: 2008
Production year: 2009
Production week: 08 (February)
Capacity: 16GB
Factory: 87 (China)

(Dit staat in mijn Iphone)
Versie: 4.1 (8B117)
Model: MB497DN
Modemfirmware: 05.14.02

Laatst gewijzigd door "R"; 30-05-11 om 10:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-10, 01:16
iOzan iOzan is offline
Banned
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 167
Standaard

Jailbreak iOS 4.1 iPhone 3G & iPod Touch 2G 4.1 iOS with Redsn0w 0.9.6 Beta 1
Redsnow?
  #3  
Oud 06-11-10, 01:27
Celic9 Celic9 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik dacht ook redsnow te proberen maar hoe betrouwbaar is deze?? Dat klinkt misschien een beetje stom maar ik heb er verschillende dingen over gelezen. Waaronder dat er mensen zijn dat hun Iphone in de DFU mode blijven hangen en zelfs via Itunes niet meer terug gezet krijgen. Hebben je nog andere suggesties.

Het kan niet aan me firmware of model liggen ofzo?
  #4  
Oud 06-11-10, 02:15
iOzan iOzan is offline
Banned
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 167
Standaard

Hmm ik had zelf pwnagetool gebruikt gwn voor de 3g van mn zus(ook 4.1 8b117) dus pwnagetool proberen?
  #5  
Oud 06-11-10, 06:14
Celic9 Celic9 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard

Nou ik heb nog maar is ff flink zitten surfen. En wat ik tot nu toe een beetje begrijp is dat redsnow en de pwnagetool de enige jailbreakers zijn die werken met de iphone 3G met versie 4.1
GreenpoisOn heeft wel aangegeven dat de huidige versie RC4 niet werkt met de iphone 3G maar dat er wel een nieuwe versie aan zou komen de RC5. Misschien doe ik wel redsnow in de tussentijd maar wacht toch liever op greenpoisOn of Limera1n als ze een jailbreaker uitbrengen die voor mijn iphone geschikt is.
Ik baal er ontzettend van......maar het is volgens mij gewoon niet anders wat ik vind dan he

Maar uhm mocht iemand al weten of de RC5 van Greenpoison uit is laat het me ff weten.
Of misschien heb je wel een andere ideale oplossing die betrouwbaar is.
  #6  
Oud 06-11-10, 08:16
nickholtus nickholtus is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 316
Standaard

Sn0wbreeze? Heb ik ook gedaan
  #7  
Oud 08-11-10, 20:25
rocket15 rocket15 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik heb hier exact hetzelfde probleem met een iphone 3g draaide op 4.01 met jailbraik. En krig hem met geen mogelijkheid in dfu mode.

Heb ook familie met een 3gs en iphone 4 en die gaan wel eenvoudig in dfu mode. Iemand een workarround voor dit probleem?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kom niet in recovery...wel in DFU??? jcpearl iPhone algemeen 9 11-12-09 11:20
iPhone: kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU S a n d e R Jailbreak 5 24-08-09 14:42
Kom niet in DFU mode Mikelmaster Unlock [archief] 13 11-02-08 00:58
kom niet uit DFU mode met Apptapinsteller wallofstars Unlock [archief] 11 09-02-08 22:22
Kom niet uit DFU mode na downgrading dnzl Unlock [archief] 1 19-11-07 19:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:56.