iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Wat gebeurt er als je Jailbreak update naar nieuwe jailbreak? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/77318-gebeurt-jailbreak-update-naar-nieuwe-jailbreak.html)

gserban 10-11-10 11:57

Wat gebeurt er als je Jailbreak update naar nieuwe jailbreak?
 
Even een verse vraag :)

Ik heb nu jailbreak met 4.1 nu komt er straks lijkt me een jailbreak voor 4.2


Nu de vraag hoe kan je ongestoord van jailbreak 4.1 naar 4.2 gaan met jailbreak

Is het zo dat je dan eerst 4.2 via itunes moet installeren of komt er een complete 4.2 jailbreak upgrade?

Ik hoop 2e want als ik eerst via itunes moet upgraden naar 4.2 en daarna weer moet jailbreaken dan moet ik weer alles handmatig in infinifolders gaan proppen en ben ik dagen zoet mee :(

of is het zo dat als je upgrade doet via itunes en daarna jailbreak doet en dan backup doet hij alles weer netjes in de oude infinifolders zet?


Dus als iemand mij hier meer info over kan geven heel graag

Datamonster 10-11-10 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gserban (Bericht 598551)
Even een verse vraag :)

Ik heb nu jailbreak met 4.1 nu komt er straks lijkt me een jailbreak voor 4.2


Nu de vraag hoe kan je ongestoord van jailbreak 4.1 naar 4.2 gaan met jailbreak

Is het zo dat je dan eerst 4.2 via itunes moet installeren of komt er een complete 4.2 jailbreak upgrade?

Ik hoop 2e want als ik eerst via itunes moet upgraden naar 4.2 en daarna weer moet jailbreaken dan moet ik weer alles handmatig in infinifolders gaan proppen en ben ik dagen zoet mee :(

of is het zo dat als je upgrade doet via itunes en daarna jailbreak doet en dan backup doet hij alles weer netjes in de oude infinifolders zet?


Dus als iemand mij hier meer info over kan geven heel graag

Helaas niet bij een nieuwe Jealbreak moet je eerst 4.2 via itunes erop zetten en dan pas jealbreaken wat dus weer veel werk gaat opleveren
met het opnieuw mooi indelen van je springboard:d

gserban 10-11-10 14:10

@Datamonster

bah dat is balen dus en ben daar dan dik 1 week zoet mee en fijn als je dit dan bij elke upgrade weer helemaal moet doen grrr

Bomans 10-11-10 14:23

Een week? Beetje overdreven toch?

Google eens op aptbackup, dat helpt je al een beetje vooruit denk ik.

gserban 11-11-10 00:36

Het gaat om de meer dan 800 Apps die ik in mapjes heb staan die niet ik dus allemaal weer handmatig verdelen via infinifolders dus zeker 1 week werk ja :(

Golfje 11-11-10 08:44

Ik ben twee weken geleden mijn 3gs van 4.0 naar 4.1 veranderd. Je bent inderaad wel alle cydia applicaties kwijt maar zodra je die weer op nieuw installeerd dan zal je applicaties weer in de mappen staan zoals voorheen. Op een of andere manier worden de instellingen van je cydia apps bewaard gebleven zodra je veranderd van firmware


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.