iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Na downgrade vast in recovery, alles geprobeerd (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/77505-na-downgrade-vast-recovery-alles-geprobeerd.html)

amoorie 12-11-10 22:19

Na downgrade vast in recovery, alles geprobeerd
 
Hallo,

Vorige week zette ik op m'n 3G de firmware 4.1 via pwnage, ervoor was hij jailbroken naar 4.0 met redsn0w. De ipsw die gegenereerd is met pwnage is niet te herkennen door reds0w (ik gebruikte dit om te downgraden naar eerdere firmware). Na de jailbreak die ik dus met redsn0w probeerde uit te voeren doet m'n iPhone niets meer. Hij blijft bij het beginscherm met het Apple logo hangen. Ik vroeg al raad aan een kenner en die wist ook niet direct een antwoord. Mijn enige hoop is dat ik hem nog kan herstellen in iTunes naar de fabrieksinstellingen en dan opnieuw een jailbreak en unlock uitvoeren? Ik hoop dat julliedit kunnen bevestigen, ben ten einde raad. Geeft niet dat ik al m'n gegevens kwijt ben, ik wil gewoon mijn toestel terug kunnen gebruiken met eender welke firmware erop. Nogmaals: ben ten einde raad. Bedankt!

PS: RecBoot lukte ook niet en krijg als ik wil herstellen via iTunes fout 1505 of 1600...

nickholtus 13-11-10 08:18

1050 foutmelding is normaal
Dan moet je uren gebruiken om het toestel uit de recovery mode te halen

Need-iPhone 14-11-10 01:00

Restore / herstel in iTunes, evt downgrade en dan met tinyumbrella " kick *** of recovery mode " knop gebruiken

Sahbey 14-11-10 12:37

Mijn advies.
Itunes helemaal verwijderen en dan overnieuw installeren. Elke keer dat die in recovery mode blijf hangen. dit te proberen.

Ik had dit probleem op MAC. Help wel.

amoorie 14-11-10 16:17

Bedankt voor jullie antwoorden. Heb ondertussen hersteld naar fabrieksinstellingen en opnieuw jailbreak (redsn0w) uitgevoerd. Nu heb ikwel het probleem dat de modemfirmware 05.14.02 is en dat ik geen unlock kan uitvoeren. Een idee of die mogelijkheid snel zal komen? Ondertussen zit ik dus met een iPhone die wel werkt maar die niet kan bellen of sms'en. Andere opties die dit mogelijk maken ipv een unlock? Nogmaals bedankt voor de hulp!

Need-iPhone 14-11-10 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door amoorie (Bericht 600295)
Bedankt voor jullie antwoorden. Heb ondertussen hersteld naar fabrieksinstellingen en opnieuw jailbreak (redsn0w) uitgevoerd. Nu heb ikwel het probleem dat de modemfirmware 05.14.02 is en dat ik geen unlock kan uitvoeren. Een idee of die mogelijkheid snel zal komen? Ondertussen zit ik dus met een iPhone die wel werkt maar die niet kan bellen of sms'en. Andere opties die dit mogelijk maken ipv een unlock? Nogmaals bedankt voor de hulp!

Na de release van 4.2 :)

amoorie 14-11-10 20:54

Had ik al door ;) tegen wanneer verwachen jullie die?

jeroen474 15-11-10 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sahbey (Bericht 600223)
Mijn advies.
Itunes helemaal verwijderen en dan overnieuw installeren. Elke keer dat die in recovery mode blijf hangen. dit te proberen.

Ik had dit probleem op MAC. Help wel.

Ik kan verifiëren dat dit ook meestal zo het geval is met Windows ;)

adempinar 11-12-10 03:23

hallo,

had mijn 3g unlocked op de manier van ipad baseband.
Vandaag herstel gedrukt en nu kom ik niet uit de itunes stekker.

het geeft de foutmelding 1505 aan na een 70% update.

wat te doen?
aub help.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30.