//

Jailbreaken 3G zonder werkende power knop

Jailbreaken 3G zonder werkende power knop discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, Misschien is de vraag al ergens gesteld maar kon hem nergens vinden. Ik ben op zoek naar een manier om mijn 3G te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-10, 11:40
Rolfie_P Rolfie_P is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard Jailbreaken 3G zonder werkende power knop

Hi allemaal,

Misschien is de vraag al ergens gesteld maar kon hem nergens vinden. Ik ben op zoek naar een manier om mijn 3G te jailbreaken zonder de power knop te hoeven gebruiken (deze doet het namelijk niet meer). Ik draai iOS 4.1.

Heeft iemand een idee hiervoor? Alvast bedankt!

Rolf
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-10, 19:49
Ethem_Ebru Ethem_Ebru is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard

Een vriend van me die niet zo goed is met jailbreaken enzo kwam vandaag naar me toe om zijn 3g te jailbreaken. Ik wilde in de DFU mode komen maar dat ging erg moeizaam omdat die power knop van hem ook niet echt deed. Na echt hard drukken op die knop kwam ik uiteindelijk in de DFU mode. Misschien moet je dat ook proberen
__________________
IPhone 3G 16GB wit & IPhone 4 16GB Zwart
  #3  
Oud 18-11-10, 22:46
Rolfie_P Rolfie_P is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Mijn power knop doet het dus de afgelopen maanden helemaal niet meer, heeft het niet 1 keer gedaan. Denk niet dat dat dus een optie is.
Nu ben ik qua firmware eigenlijk al te ver voor jailbreakme.com
Verder heb ik het vermoeden dat er geen andere opties zijn. Of iemand moet wel een oplossing weten?

Bedankt!
  #4  
Oud 18-11-10, 23:04
nickholtus nickholtus is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 316
Standaard

Je kunt met de iPhone 3G gewoon terug naar een oudere firmware even firmware op het forum downloaden en herstellen en dan jailbreaken met jailbreakme.com
  #5  
Oud 19-11-10, 11:58
mrkuiper mrkuiper is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 28
Standaard

Of middels TinyUmbrella proberen de iPhone softwarematig (via de PC) in "Repair mode" te zetten (let op: is niet hetzelfde als DFU, maar kan soms genoeg zijn voor een JB).
  #6  
Oud 22-11-10, 23:54
FezzFest FezzFest is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 25
Standaard

Downgraden naar iOS4.0.1 of 3.1.3 en jailbreaken met JailbreakMe.com respectievelijk Spirit is je enige optie dan. Ik heb ook een 3G liggen zonder werkende power button, en daar heb ik hetzelfde op gedaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: HELP ! Iphone 3g (4.2.1) Jailbreaken zonder Power knopje. Herofatih Jailbreak 1 16-02-11 21:56
iPhone: Iphone jailbreaken zonder hold/off knop koosie Jailbreak 4 31-10-10 13:59
iPhone 1e gen.: unlocken zonder power knop met nu 3.0 er op jeroenvdd Unlock 18 27-09-09 18:44
Jailbreaken zonder sleep/awake-knop Rat-72 Archief 21 26-06-09 14:27
iPhone 1e gen.: iphone unlock zonder power knop Quintin Unlock 1 05-10-08 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21.