//

Geen service na jailbreak IOS 4.1 ( factory unlocked )

Geen service na jailbreak IOS 4.1 ( factory unlocked ) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik heb hetzelfde probleem.. Ik heb mn 3G met 4.2.1 een paar keer suc6vol gejailbreaked met redsn0w maar ben daarna ook telkens MN ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-12-10, 09:26
rinke rinke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

Beste Mensen,
Ik heb hetzelfde probleem.. Ik heb mn 3G met 4.2.1 een paar keer suc6vol gejailbreaked met redsn0w maar ben daarna ook telkens MN PROVIDER (Tmobile) KWIJT, geen bereik en maar 1 streepje. Bij instellingen, algemeen, info is alles leeg (tel nr etc) en ik heb ook geen Wi-Fi meer volgens mij. 3x hersteld en opnieuw geprobeerd maar elke x hetzelfde resultaat. Na herstel alles ok maar JB kwijt natuurlijk :-(. Mijn toestel geeft na jailbreak iets aan van 'simlock' ??

Ik heb net als djimpact hierboven ook geen unlock nodig omdat toestel+sim van tmobile komen. Hiervoor had ik versie 3.1.3 met spirit gejailbreaked en nooit problemen. Ik baal omdat ik zo dichtbij ben qua jailbreak van 4.2.1 maar ben er nog net niet!! Ik probeer ook door te zoeken op internet de oplossing te vinden maar raak soms de weg kwijt door al die thermen en verschillende mogelijkheden..

Wie kan deze behoorlijke leek helpen? ik zou ernorm blij zijn want ik mis al die superapps van cydia
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-12-10, 09:34
Thuur Thuur is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

Nou met "Simlock" moet je gewoon je "pin code" invoeren..
sowieso heb je anders geen netwerk...
  #23  
Oud 23-12-10, 09:50
Thuur Thuur is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

Overigens is volgens mij is 4.2.1. nog niet vrij voor alle iphones, maar ik neem aan dat je wel je Bootrom van te voren gechecked hebt?
Daarnaast was mijn 3gs niet gelocked, heb toch Ultrasnow moeten draaien om netwerk te kunnen krijgen...
  #24  
Oud 23-12-10, 10:19
djimpact djimpact is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard

Via deze link kan je controlelen of je toestel te jailbreaken is oftewel unlocken is http://jailbreak-me.info/#slider6 met de 3G met 4.1 firmare en baseband 5.14.02 is nog geen Unlock vrij dus ik moet hem dus upgraden naar de iPad baseband 6.15.00 maar het nadeel is dat je gps uit kan vallen met deze baseband en je kan nooit meer terug naar een lagere versie mits deze weer word uitgebracht door Apple , dus 4.2.1 met de iPad baseband is te jailbreaken en te unlocken met risico. Zo ver ben ik tot nu gekomen succes!
  #25  
Oud 26-12-10, 13:41
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Heb de oplossing voor mensen die "GEEN SERVICE" melding krijgen na de jailbreak...
Als de melding no service krijgt moet je verbinding maken met Wi-Fi. Dan ga je naar Cydia (je simkaart uiteraard in de telefoon!)
Via Cydia update je naar de nieuwste software. Daarna reboot je telefoon. Daarna weer met Redsnow een reboot geven. Dan je telefoon weer op laten starten. Dan weer je telefoon verbinding laten maken met Wi-Fi.
Dan weer naar de Cydia. In Cydia ga je weer naar software herinstalleren.. Deze word dan weer geinstalleerd en de telefoon reboot niet, maar gaat naar lockscreen. Dan lockscreen eraf gooien en je ziet linksbovenin je telefoon "netwerk zoeken"staan. Dat duurt eventjes en vervolgens zie je je provider in beeld komen, net als je verbindingsstreepjes...
Als laatste moet je de internet instellingen even handmatig invoeren en werkt je internet ook!

Is even omslachtig maar werkt wel! (na uren ermee bezig te zijn geweest!)

Gaat in iedergeval om een OIS 4.2.1 Tethered Jailbreak.

Succes
  #26  
Oud 16-01-11, 20:07
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard reboot via redsnow

Ik als leek, kom mee tot het stukje en dan reboot via redsnow? Hoe werkt dit dan? De telefoon gewoon rebooten via de aan en uitknop snap ik nog wel maar daarna niet meer. Kan iemand dat nog kort toelichten?

Alvast bedankt!
  #27  
Oud 26-01-11, 22:58
adem1980 adem1980 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Tazmania
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supreme81 Bekijk bericht
Heb de oplossing voor mensen die "GEEN SERVICE" melding krijgen na de jailbreak...
Als de melding no service krijgt moet je verbinding maken met Wi-Fi. Dan ga je naar Cydia (je simkaart uiteraard in de telefoon!)
Via Cydia update je naar de nieuwste software. Daarna reboot je telefoon. Daarna weer met Redsnow een reboot geven. Dan je telefoon weer op laten starten. Dan weer je telefoon verbinding laten maken met Wi-Fi.
Dan weer naar de Cydia. In Cydia ga je weer naar software herinstalleren.. Deze word dan weer geinstalleerd en de telefoon reboot niet, maar gaat naar lockscreen. Dan lockscreen eraf gooien en je ziet linksbovenin je telefoon "netwerk zoeken"staan. Dat duurt eventjes en vervolgens zie je je provider in beeld komen, net als je verbindingsstreepjes...
Als laatste moet je de internet instellingen even handmatig invoeren en werkt je internet ook!

Is even omslachtig maar werkt wel! (na uren ermee bezig te zijn geweest!)

Gaat in iedergeval om een OIS 4.2.1 Tethered Jailbreak.

Succes
Wie het snapt mag mij uitleggen!!! Welke software moet je installeren via Cydia, en weer herinstalleren?
Aub help, ik heb hetzelfde problemen, ik kan ook niet meer hestellen
  #28  
Oud 27-01-11, 11:38
adem1980 adem1980 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Tazmania
Berichten: 11
Standaard

Weet niemand nou hier een oplossing voor?????? Vast wel toch, tenzij je het niet wilt vertellen!!
  #29  
Oud 27-01-11, 12:42
djimpact djimpact is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard

Zal ik dan maar een zetje geven, het ligt aan je baseband want de baseband van de 4.1 is niet te unlocken
  #30  
Oud 27-01-11, 12:45
djimpact djimpact is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard

Zal ik dan maar een zetje geven, het ligt aan je baseband want de baseband van de 4.1 is niet te unlocken 5.14.02 kijk maar in je instellingen dusss iedereen die wil unlocken moet zijn badeband upgraden naar de 6.15.00 met redsn0w laatste versie dan simkaart eruit dan naar cydia en ultrasn0w installeren repro code bij sources ff googlen , succes guys!

Let op; de baseband 6. 15 00 kan gps problemen geven en je kunt niet meer terug dus eigen risico!!

Laatst gewijzigd door djimpact; 27-01-11 om 12:49.
  #31  
Oud 31-10-12, 15:31
sevsef sevsef is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 7
Standaard

Ik had hetzelfde probleem:

Oke heb het probleem met de activatie opgelost door te jailbreaken met redsnow 09.15b2. en de baseband te downgraden. Ik had vervolgens geen bereik meer na de activatie wat er op wees dat mn toestel niet simlockvrij was. Heb vervolgens via itunes mijn iphone hersteld en nu lijkt alles eindelijk goed te werken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Geen service na jailbreak ios 4.1 iphone 3g niels1993 Jailbreak 8 02-11-10 10:39
iPhone 3G: jailbroken en unlocked 05.13.04 maar toch geen service ? cardwizard Unlock 0 21-10-10 14:56
iPhone 1e gen.: Iphone 1.0 > unlocked met Quickpwn> GEEN SERVICE > HELP!! rikolino Unlock 8 07-06-09 13:54
iPhone 3G: Iphone 3G (uit Italie / Factory unlocked??) sondakika Unlock 6 15-03-09 00:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.