//

Iphone 3GS OIS 4.1 modemfirmware 05.14.02 jailbreak

Iphone 3GS OIS 4.1 modemfirmware 05.14.02 jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone owners, Ik zou graag mijn enige tijd geleden aangeschafte Iphone 3GS met OIS4.1 en modemfirmware 05.14.02 jailbreaken (en naderhand softwarematig unlocken) maar zie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-11-10, 21:19
mark19 mark19 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard Iphone 3GS OIS 4.1 modemfirmware 05.14.02 jailbreak

Beste Iphone owners,

Ik zou graag mijn enige tijd geleden aangeschafte Iphone 3GS met OIS4.1 en modemfirmware 05.14.02 jailbreaken (en naderhand softwarematig unlocken) maar zie door de vele jailbreakmogelijkheden door de bomen het bos niet meer. Heb nu Snowbreeze 2.1 gedownload maar las nét dat dit niet gaat werken met de oude bootrom. greenp0ison daarentegen zou wel werken met de nieuwe bootrom maar geen softwarematige unlock toestaan.

Heeft iemand voor mij een tip zodat het jailbreaken wel gaat werken ??

Bij voorbaat dank.

Mvrgr. Mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-10, 22:13
Macstremist's schermafbeelding
Macstremist Macstremist is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Een hol in Pakistan
Berichten: 4
Standaard

Wat toevallig, ik zit in precies hetzelfde schuitje.
Ik heb mijn iPhone al ge-unlocked na een jaar netjes T-Mobile, nu naar Vodafone.
Heb net een custom IPSW-gebouwd met PwnageTool, hoop maar dat het lukt. Al zal ik dit topic ook in de gaten houden.

Hmm, dat ging niet lekker. Het ging fout in iTunes. Ik kreeg na alt-restore en de custom firmware geselecteerd te hebben een mededeling dat 'Apple de geldigheid van de software controleert' en ik heb op ok gedrukt. Na het 'controleren van de software' bleef hij 5 min hangen op 'herstel voorbereiden'. Toen liep iTunes vast en werd mijn iPhone eruit gegooid. Heb ondertussen heel wat zweet eraan gespendeerd maar zowaar startte hij weer op
Ik ben nu eigenlijk best bang, want het is toch een hele investering geweest, en ik weet niet of ik er de volgende keer zo gemakkelijk vanaf kom. Anderzijds wil ik wel heel graag de vrijheid van een JB...

Laatst gewijzigd door XIII; 26-11-10 om 22:53. Reden: Berichten samengevoegd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 4 4.2(8C134) Modemfirmware 03.10.01 Elle23 Jailbreak 6 16-12-10 15:13
OIS 4.0.1. Na Reparatie Weer geen 3G Aerelius iPhone algemeen 1 08-08-10 22:33
iPhone 3G: Unlock Iphone 3G ( 3.1.3 Firmware / Modemfirmware 05.12.01 ) Maniak Unlock 3 28-05-10 20:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.