iPhone updaten naar iOS 4.2 icm een jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MichaelJ Dit zou betekenen dat mijn iPhone gewoon te jailbreaken (untethered) is maar als ik dat op die manier doe dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zou een werkende Cydia in redsn0w 0.9.6b4 moeten zitten. Ik ga het vanavond proberen.
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu mijn oude 3g aant jailbreaken met 0.9.6b4 en hij is net gereboot. En het werkt!!
Cydia laadt en ik de apps installeren. Kortom, heb je een 3g dan kan je zonder problemen upgraden naar 4.2.1, daarna de 6b4 draaien en al je instellingen worden ook bewaard. Dat had ik niet met pwnage tool onder OSX. |
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor je reactie. En hij is ook untethered? En werkt SBSettings al of nog niet?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een oude bootrom want heb de allereerste 3GS. Op de dag dat T-Mobile ze ging verkopen was ik er gelijk bij Ik wacht nog even een paar reacties af en anders vanavond zelf aan de gang, komt vast en zeker goed.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
SBsettings werkt, maar je krijgt wel een waarschuwing dat sommige instellingen problemen kunnen geven. Ik gebruik het om Wi-Fi snel aan te zetten en processen te killen en dat werkt. |
|
|||
|
|||
iPhone 4 is ook te upgraden, maar wel tethered. Dus ik kijk de kat nog even uit de boom.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3G op iOS 4.1 icm BB 06.15.00 ontzettend traag > naar iOS 4.2.1? | Typ 81 | Jailbreak | 8 | 19-12-10 20:52 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
Windows: Kan iPhone niet updaten naar iOS 4.2 | Need-iPhone | iTunes | 10 | 05-11-10 12:38 |
iPhone: een gejailgebreakte iphone updaten naar ios 4 | xavi.morais | Jailbreak | 2 | 07-07-10 23:48 |
|
|