//

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb sinds gister een prachtige iPad, draaiend op 3.2.2 Deze heb ik zonder problemen kunnen JB met Limera1n for Ipad. Ik wil nu updaten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #461  
Oud 18-12-10, 18:21
Excellent Excellent is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 52
Standaard iPad 32GB 3G + Wi-Fi

Hallo,
Heb sinds gister een prachtige iPad, draaiend op 3.2.2
Deze heb ik zonder problemen kunnen JB met Limera1n for Ipad.

Ik wil nu updaten naar 4.2, kan ik dan ook nog JB-en?
4.2 staat nog niet op mijn iPad
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #462  
Oud 18-12-10, 19:34
ccc1988 ccc1988 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 33
Standaard

Ik heb op mijn iphone 3gs oude bootrom firmware 4.1 staan en hij is gejailbreaked met limera1n.

Kan ik nu gewoon updaten naar 4.2 en dan met redsnow jailbreaken of geeft dit problemen?
Moet ik eerst iets speciaals doen voordat ik doe updaten?(ZOals de jailbreak verwijderen)
  #463  
Oud 18-12-10, 21:45
FiirebaalNL FiirebaalNL is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

Beste IphoneClub leden!,

Ik krijg mijn Iphone 4 16GB (vodafone) begin volgende week binnen.
Welk software erbij zit zou ik niet weten? Maar als ik dat ding dan heb
is het dan gewoon mogelijk om hem naar het nieuwste software te updaten
en dan Redsnow te gebruiken om hem te jailbreake?

Mvg

ps Ik heb alleen Cydia nodig dus geen UNLOCK want hij is al simlock vrij
  #464  
Oud 19-12-10, 08:30
wilbers99 wilbers99 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djzillion Bekijk bericht
die firmware 4.2.1 werk niet 100% unlocked BE op een 3GS 32giga
test geluid en tom tom enz dus blijf maar op 4.1!!
ik heb al besloten om te wachten tot er een betrouwbare stabiele jailbreak is.heb niet echt veel zin in all die stres (lol)
  #465  
Oud 19-12-10, 09:16
kartal1810 kartal1810 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Deventer
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FiirebaalNL Bekijk bericht
Beste IphoneClub leden!,

Ik krijg mijn Iphone 4 16GB (vodafone) begin volgende week binnen.
Welk software erbij zit zou ik niet weten? Maar als ik dat ding dan heb
is het dan gewoon mogelijk om hem naar het nieuwste software te updaten
en dan Redsnow te gebruiken om hem te jailbreake?

Mvg

ps Ik heb alleen Cydia nodig dus geen UNLOCK want hij is al simlock vrij
Ja hoor je kunt het updaten en dan jailbreaken met Redsnow, want de laatste update van itunes is toch 4.2.1 dus is het geen probleem.

ECHTER je zult wel een tethered jailbreak hebben (dwz dat elke keer als je iphone opnieuw start, zul je dat via redsnow moeten doen.)
  #466  
Oud 19-12-10, 10:15
FiirebaalNL FiirebaalNL is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

Ow oke Harstikke bedankt!
Alleen hoe bedoel je dat ik me Iphone alleen opnieuw kan opstarten met redsnow?
en zou mijn miss stap voor stap helemaal in het nederlands kunnen worden uitgelegt wat ik moet doen en wat ik moet downloaden etc

alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door FiirebaalNL; 19-12-10 om 13:01.
  #467  
Oud 19-12-10, 13:59
justforfun justforfun is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard tethered-jailbreak

Beste forumgebruikers,

Bij deze mijn eerste post maar ff plaatsen (nog niet eerder nodig geweest)
Ik heb zojuist een tethered-jailbreak (4.2.1) op mijn iphone 3gs 32gb geinstal. en dat werkt allemaal wel prima alleen heb ik nu geen onvangst meer hoe dit op te lossen?
Mijn volgende vraag: Ik kan tevens de iphone niet op een normale manier meer opstarten dan blijft de appel in beeld staan.
Is dit normaal dat je hem dan niet meer kan opstarten zonder red.
Dit is dan niet zo handig.
Ik weet wel dat je hem moet opstarten met red. om je jailbreak te kunnen gebruiken. Maar het is wel zo handig als je de iphone nog kan gebruiken als je onderweg de accu leeg hebt en geen computer bij de hand hebt.
  #468  
Oud 19-12-10, 14:39
ronaldokloos ronaldokloos is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard geen bereik

Oplossing:

Surf met je iphone via Wi-Fi naar Unlockit - APN Changer for your iPhone

-Druk op Continue -> Custom APN
-Selecteer je Carrier(Provider)(in mijn geval NL-T-Mobile)
-Druk op Create Profile
-Dan springt er een nieuw venster tevoorschijn met "APN Carrier Settings"
-Druk op Installeer
-Dan krijg je een pop-up en druk je op Installeer Nu
-Druk op Gereed en je bent klaar!!


Nu werkt mijn 3g data verbinding weer zoals het moet.
  #469  
Oud 19-12-10, 14:55
rinke rinke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

Beste Mensen, Ik heb een 3g met sinds gisteren FW 4.2.1. Mijn tel was voorheen gejailbreakd (FW3.1.3) en dat wil ik nu weer doen. Ik probeer het met Redsnow via deze handleiding: Download redsn0w(redsnow) 0.9.6b4 to jailbreak iOS 4.2.1 for iPhone 2g,iPhone 3G, iPhone 3GS, iPod Touch 1G, iPod Touch 2G, iPod Touch 4G, iPod Touch 3G and iPad | technoNix

HET WERKT ALLEEN NIET. Wat doe ik fout?? Ik heb zowel FW 4.2.1 gedownload en ook redsnow. Als ik redsnow opstart via het .exe bestand kom ik in het 1e scherm maar als ik op de browseknop klik, vind ie mijn FW 4.2.1 bestand niet??

Ik snap er niks van, PLEASE HELP ME!!

Gr Rinke
  #470  
Oud 19-12-10, 15:17
justforfun justforfun is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

klik op browse zoekscherm weg klikken en nogmaals op browse klikken en hij gaat hem als het goed is vinden
  #471  
Oud 19-12-10, 15:32
rinke rinke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

2justforfun:
Bedankt voor je reactie maar nog steeds niks. Als ik browse ziet ie de zipfile met ipsw niet. wat bedoel je met 'zoekscherm wegklikken en nogmaals op browse klikken'? ik heb het een paar keer geprobeerd maar geen succes :-( Hij ziet wel een windowsmap, maar als ik deze aanklik, krijg ik weer 2 mappen die vervolgens leeg zijn? zipbestand (322 mb) is wel gewoon op mn bureaublad te zien?
  #472  
Oud 19-12-10, 18:33
FiirebaalNL FiirebaalNL is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

Ow oke Harstikke bedankt!
Alleen hoe bedoel je dat ik me Iphone alleen opnieuw kan opstarten met redsnow?
en zou mijn miss stap voor stap helemaal in het nederlands kunnen worden uitgelegt wat ik moet doen en wat ik moet downloaden etc

alvast bedankt!


?
  #473  
Oud 19-12-10, 21:33
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excellent Bekijk bericht
Hallo,
Heb sinds gister een prachtige iPad, draaiend op 3.2.2
Deze heb ik zonder problemen kunnen JB met Limera1n for Ipad.

Ik wil nu updaten naar 4.2, kan ik dan ook nog JB-en?
4.2 staat nog niet op mijn iPad
Ja,kan. Allen ben je vooralsnog gedoemd tot een tethered JB. Oftewel elke keer bij een reboot aan je PC/Mac hangen om op te kunnen starten.

Vandaag zelf m'n iPad naar 4.2.1 geholpen met redsn0w. Ging niet geheel vlekkeloos, maar is uiteindelijk wel gelukt. Tip: wees nog geduldiger dan je denkt te moeten zijn en als het niet lukt: gewoon nog een keer proberen. Bij mij bleef m'n iPad na het updaten in iTunes hangen en kon ik 'm ook niet meer uitkrijgen. Geduld, geduld, geduld, daar draait 't om....

SUCCES!!!
__________________
iPhone 4 16GB - 5.0.1 JB (untethered - Redsn0w 0.9.10b) *** iPad 16GB Wi-Fi - 5.0 geen JB (meer)
  #474  
Oud 19-12-10, 22:31
Sonett24 Sonett24 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goofke Bekijk bericht
Als ik het goed lees moet ik nog wachten op de tool van Comex?

Ik heb iPhone 3G, Firmware 4.1 met baseband 05.13.04.

Ik had graag naar 4.2 gegaan ZONDER baseband-uppdate. Maar dat is dus momenteel niet mogelijk?
Ik heb exact dezelfde situatie: Kan ik met Redsn0w 0.9.6b4 en Ultrasn0w nu wel naar IOS4.2.1 zonder baseband 05.13.05 te updaten of kan dit niet?

Edit: ben dus afhankelijk van unlock
  #475  
Oud 20-12-10, 00:11
HighContrast HighContrast is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49
Standaard

Ik heb een nieuwe 3GS en cydia staat erop, maar het logo is wit en krijg het niet open... Enig idee wat ik hiervoor moet doen?
  #476  
Oud 20-12-10, 08:27
rinke rinke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

Zou iemand me heeeel blij kunnen maken met een goedegedailleerde handleiding om mijn 3G te jailbreaken? Stap voor stap op het niveau van een leek ?

Ik heb redsnow 09.6.b4 gedownload en ook ipsw 4.2.1 voor 3g. volgens deze handleiding: Download redsn0w(redsnow) 0.9.6b4 to jailbreak iOS 4.2.1 for iPhone 2g,iPhone 3G, iPhone 3GS, iPod Touch 1G, iPod Touch 2G, iPod Touch 4G, iPod Touch 3G and iPad | technoNix

dit zijn de te nemen stappen:
  1. <LI Xc="149">Download iOS 4.2.1. Download links given below.
  2. Download redsn0w 0.9.6b4. Download links given below.
  3. Open up iTunes. It’ll detect your iPhone.
  4. Press Shift and click restore. Browse for the ipsw file you downloaded in step 1. iTunes will restore the iDevice to 4.2.1. Let it do its work. It may take some time.
  5. Open redsnow (redsn0w). Browse for the ipsw file you downloaded in step1. It’ll verify the file. Click next.
PROBLEEM 1: ik snap stap 4 niet? o is dit gewoon via Itunes de nieuwste irmware eropzetten? Maar dat heb je zowiezo toch al als je deze wil jailbreaken?

PROBLEEM 2: Als ik redsnow met het .exe bestand krijg ik het eerste scherm met die browseknop. Als ik die browseknop open om de ipsw te zoeken, kan ik het bestand niet vinden. Terwijl hij wel gewoon op mn bureaublad staat..

VRAAG: klopt het dat de te downloaden 4.2.1 een soort zipbestand is? er staat trouwens ook maar heel weinig in?

IK ZAL DEGENE DIE MIJ KAN HELPEN HEEL DANKBAAR ZIJN !!!
Ik vind een niet-gejailbreakte Iphone echt niet zo leuk...
  #477  
Oud 20-12-10, 09:53
FiirebaalNL FiirebaalNL is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb dus het zelfde want mijn engels is een ramp,
Ik krijg vandaag of morgen mijn Iphone binnen en wil er graag cydia opzetten
please help me!
  #478  
Oud 20-12-10, 10:15
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinke Bekijk bericht
Zou iemand me heeeel blij kunnen maken met een goedegedailleerde handleiding om mijn 3G te jailbreaken? Stap voor stap op het niveau van een leek ?

Ik heb redsnow 09.6.b4 gedownload en ook ipsw 4.2.1 voor 3g. volgens deze handleiding: Download redsn0w(redsnow) 0.9.6b4 to jailbreak iOS 4.2.1 for iPhone 2g,iPhone 3G, iPhone 3GS, iPod Touch 1G, iPod Touch 2G, iPod Touch 4G, iPod Touch 3G and iPad | technoNix

dit zijn de te nemen stappen:
  1. <LI Xc="149">Download iOS 4.2.1. Download links given below.
  2. Download redsn0w 0.9.6b4. Download links given below.
  3. Open up iTunes. It’ll detect your iPhone.
  4. Press Shift and click restore. Browse for the ipsw file you downloaded in step 1. iTunes will restore the iDevice to 4.2.1. Let it do its work. It may take some time.
  5. Open redsnow (redsn0w). Browse for the ipsw file you downloaded in step1. It’ll verify the file. Click next.
PROBLEEM 1: ik snap stap 4 niet? o is dit gewoon via Itunes de nieuwste irmware eropzetten? Maar dat heb je zowiezo toch al als je deze wil jailbreaken?

PROBLEEM 2: Als ik redsnow met het .exe bestand krijg ik het eerste scherm met die browseknop. Als ik die browseknop open om de ipsw te zoeken, kan ik het bestand niet vinden. Terwijl hij wel gewoon op mn bureaublad staat..

VRAAG: klopt het dat de te downloaden 4.2.1 een soort zipbestand is? er staat trouwens ook maar heel weinig in?

IK ZAL DEGENE DIE MIJ KAN HELPEN HEEL DANKBAAR ZIJN !!!
Ik vind een niet-gejailbreakte Iphone echt niet zo leuk...
Wat betreft jouw probleem 1; je moet op het toetsenbord de SHIFT knop inhouden en dan drukken op herstellen. Je krijgt dan een nieuw venstertje waar je de ipsw file kan selecteren. Ze doen het hier op deze manier omdat je het bestand toch nodig hebt (in een volgende stap), waarschijnlijk krijg je inderdaad hetzelfde resultaat als je voor deze stap gewoon op herstellen zou drukken.

Probleem 2 heeft te maken met je laatste vraag; de browsers onder windows zien het ipsw bestand inderdaad vaak als zip file en zo wordt het dan ook opgeslagen als je het download. Je kan bij de mapopties van windows onder het tab weergave het vinkje uitzetten voor "Extensies voor bekende bestandstypen verbergen". Daarna kun je de extensie van je gedownloade ipsw file makkelijk aanpassen, door de naam te wijzigen en de .zip aan het einde te vervangen door .ipsw. Overigens kun je ook in redsnow als je op browse hebt gedrukt eerst de map openen waar je gedownloade firmware bestand staat (als zip bestand nog in dit geval) dan in het vakje onderaan *.* typen en dan op Openen drukken. Je zult nu alle bestanden in de map zien inclusief je firmware bestand met de verkeerde extensie, selecteer het bestand en druk op Openen. Hij zal um nu wel pakken.

Laatst gewijzigd door JornZ; 20-12-10 om 10:18.
  #479  
Oud 20-12-10, 10:48
audibas audibas is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Vraagje, ik heb een iphone 4 firmware 4.1 deze is gejailbreakt nu wil ik graag de update doen naar 4.2.
Ben ik dan alle programma's die er nu opstaan kwijt en moet ik ze weer allemaal stuk voor stuk instaleren?
  #480  
Oud 20-12-10, 17:33
marcsken marcsken is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: vlaams brabant belgie
Berichten: 6
Standaard

dag graag wil ik vernemen of ik een unlock i-phone 3G wit 16GB firmware 4.2.1b3 kan jailbreken omdat ik de smstonen wil veranderen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.