//

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door berty Mooi ik geef je gelijk Gilmarr, begin er ook niet meer aan voordat er een untethered jailbreak is. Hij bleef ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #281  
Oud 02-12-10, 05:41
Gilmarr Gilmarr is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berty Bekijk bericht
Mooi ik geef je gelijk Gilmarr, begin er ook niet meer aan voordat er een untethered jailbreak is. Hij bleef hangen bij apple logo nadat ik bitesms had geinstalleerd. Ben nu via iTunes aan het herstellen.
Bert ben je er inmiddels uitgekomen de mijne heb ik gisteravond opgegeven? De mijne kan ik zelfs niet via itunes zien dat maakt het voor zo lastig. Ik moet maar afwachten. Misschien dat iemand hier een goeie uitleg kan geven..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 02-12-10, 09:02
Dagaloni Dagaloni is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMojo Bekijk bericht
Ik heb tinyum 4.1 geprobeerd met tinyumb en Itunes ik krij fout 1601, nu start hij helemaal niet op, ik heb m aan redsnow gehangen, 4.1 gekozen +just thetered.. Nu is redsnow al klaar alleen op me iphone zie ik het logo van redsnow nog, en om de 4 seconden trilt mijn iphone..
Je moet ook 4.2.1 hebben Want dat draai je toch?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilmarr Bekijk bericht
Bert ben je er inmiddels uitgekomen de mijne heb ik gisteravond opgegeven? De mijne kan ik zelfs niet via itunes zien dat maakt het voor zo lastig. Ik moet maar afwachten. Misschien dat iemand hier een goeie uitleg kan geven..
Same problem here.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-12-10 om 23:05. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken!
  #283  
Oud 02-12-10, 11:59
Radar Radar is offline
• iOS 9.2.1
• 9.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maasland
Berichten: 109
Standaard

Ik heb een 3Gs met oude bootROM, geen unlock nodig.
Alles uitgevoerd volgens iClarified handleiding en zonder problemen ge-JB.
Alleen jammer dat MakeItMine het niet doet.....
  #284  
Oud 02-12-10, 12:12
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garth Bekijk bericht
arrgh! ik heb nu 3 ipads, 2 iphone4 en 2 iphone3g gejailbreakt met de laatste redsnow en ze draaien allemaal top! zo moeilijk is het toch niet!?!?
Dus ik kan m'n iPad ook met redsn0w JB-en? gewoon op dezelfde manier als m'n iPhone? En is die dan tethered?
__________________
iPhone 4 16GB - 5.0.1 JB (untethered - Redsn0w 0.9.10b) *** iPad 16GB Wi-Fi - 5.0 geen JB (meer)
  #285  
Oud 02-12-10, 14:06
alfastra alfastra is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

Hallo mensen,

Ik vraag het hier ook nog maar eens. Ik heb een 3GS met 4.2.1 en nieuwe boot.
Ik wil hem jb en unlocken. Volgens het stappenplan moet ik eerst redsnow downloaden en deze in een (nieuw) mapje plaatsen. Vervolgens zou ik de firmware 4.2.1 moeten downloaden en deze in hetzelfde mapje plaatsen. Dat heb ik gedaan, maar dan is het een beetje onduidelijk wat ik daarna moet doen. Moet ik ze beide uitpakken? Zo ja, dat heb ik gedaan en open ik Redsnow. Die vraagt op een gegeven moment om op Browse te drukken waarna ik de firmware 4.2.1. moet aanklikken. Maar ik zie de firmware niet, terwijl hij wel in het mapje zit. Op de voorbeelden zie ik ook een wit soort dobbelsteen met de firmware naam, maar dat heb ik niet. WAT DOE IK FOUT. Ik werk met Alta Vista.
  #286  
Oud 02-12-10, 19:12
w1sper w1sper is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Standaard

kan er iemand mij helpen met het unlocken van mijn iphone 4
ik heb hem al eens naar 4.1 per ongeluk geupdate via itunes. nu is ie volledig geblocked
kan iemand mij hiermee helpen. via m s n of anders . ik heb echt alles al afgelezen hier op dit forum , maar ben een leek in apple products :-p
  #287  
Oud 02-12-10, 19:18
Dagaloni Dagaloni is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Je moet 'm jailbreak via Redsn0w. Download ipsw bestand van 4.2.1. Kies in Redsn0w ervoor om cydia te installeren. Als dat klaar is en je iPhone is opgestart en cydia is een wit icoontje dan moet je weer redsn0w gebruiken maar dan selecteer je just boot tethered selecteren
  #288  
Oud 02-12-10, 19:55
dave1984 dave1984 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 8
Standaard

Mensen wie kan mij helpen met het jailbraiken van mijn iphone 3gs? Hij is uitgevallen en nu staat de lock er weer op. Ik heb zowe limera1n als blackra1n geprobeerd maar deze bieden geen oplossing. Ik heb geloof ik een 3.1 versie maar ik kan dat niet zien omdat me iphone dus op het herstel icoon staat.
  #289  
Oud 02-12-10, 20:11
Dagaloni Dagaloni is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Heb je 'm een update gegeven? Zo nee zou je je iPhone moeten jailbreaken zoals je het altijd hebt gedaan.
  #290  
Oud 02-12-10, 20:13
dave1984 dave1984 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dagaloni Bekijk bericht
Heb je 'm een update gegeven? Zo nee zou je je iPhone moeten jailbreaken zoals je het altijd hebt gedaan.
Nee heb hem geen update gegeven maar rare is als ik via blackra1n of limera1n de jailbraike draai is dat ie blijft hangen en dan foutmelding geeft. Ben nu aan kijken of Spirit werkt
  #291  
Oud 02-12-10, 22:28
steves steves is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 36
Stuur een bericht via MSN naar steves
Standaard

Hallo heren (& misschien ook wel vrouwen?),..

ik heb een vraagje

De Jailbreak & unlock van 4.1 op mn iPhone 3G
maar sinds dit, doet de PUSH het niet meer

Pushdoctor via cydia & Pushfix 2.0,... daar werkt het niet mee ?

hoop dat iemand anders nog een oplossing heb.
__________________
iPhone 2G 16GB - Died // iPhone 3G 16GB Wit - Spare
...........* iPhone 3GS 32GB Wit * - in use

Laatst gewijzigd door steves; 02-12-10 om 22:32.
  #292  
Oud 02-12-10, 22:49
w1sper w1sper is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dagaloni Bekijk bericht
Je moet 'm jailbreak via Redsn0w. Download ipsw bestand van 4.2.1. Kies in Redsn0w ervoor om cydia te installeren. Als dat klaar is en je iPhone is opgestart en cydia is een wit icoontje dan moet je weer redsn0w gebruiken maar dan selecteer je just boot tethered selecteren
kan je mij hierbij even helpen via internet ofzo, want mij lukt dat dus echt niet meer
  #293  
Oud 03-12-10, 00:51
alfastra alfastra is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

Ik heb nu het volgende probleem. Nadat ik Redsn0w opstart en de firmware via browse aanklik gaat hij lopen. Ik zet hem in de DFU mode. Volgens filmpjes en stappenplannen die ik lees zou hij moeten rebooten, maar ik krijg de melding "exploiting Limera 1n" en doet verder niets. Na ongeveer 30 seconden start de iPhone op. Iemand een idee wat er fout gaat?
  #294  
Oud 03-12-10, 00:54
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilmarr Bekijk bericht
Bert ben je er inmiddels uitgekomen de mijne heb ik gisteravond opgegeven? De mijne kan ik zelfs niet via itunes zien dat maakt het voor zo lastig. Ik moet maar afwachten. Misschien dat iemand hier een goeie uitleg kan geven..
Ik ben uiteindelijk met redsnow in de DFU mode gekomen, na een aantal keren met handen in het haar proberen. En toen kon ik hem gelukkig met iTunes herstellen, lukt dat bij jou niet?
  #295  
Oud 03-12-10, 00:56
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

Ik ga wachten op de untethered jailbreak, weet iemand of die wordt verwacht voor de iPhone 4?
  #296  
Oud 03-12-10, 08:35
Dagaloni Dagaloni is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Ik verwacht van wel. Ze hebben immers nog een exploit liggen die dieper in het systeem zit.
  #297  
Oud 03-12-10, 09:39
Gilmarr Gilmarr is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berty Bekijk bericht
Ik ben uiteindelijk met redsnow in de DFU mode gekomen, na een aantal keren met handen in het haar proberen. En toen kon ik hem gelukkig met iTunes herstellen, lukt dat bij jou niet?
Bij is excact het zelfde gebeurt..Kon hem weer met Itunes herstellen.
Voorlopig blijf ik lekker weg van alle jailbreaks.
  #298  
Oud 03-12-10, 12:29
Zwikker Zwikker is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 19
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandertje18 Bekijk bericht
ik ben deze iOS 4.2.1 helemaal zat daarom gisteren gedowngrad. ik wacht wel tot en een unthetered jailbreak uit komt. voor de mensen die ook willen downgraden alles over iPhone apps: iPhone iOS 4.2.1 downgraden succes
Bedankt voor de link. Een heldere uitleg, echter:
als ik de zip uitpak met de firmware waarnaar ik wil downgraden en selecteer met [shift] herstellen de map waarin de uitgepakte bestanden zich bevinden, dan kan ik geen bestand selecteren. Hierdoor gaat herstellen niet verder. Wat doe ik fout
Thx
  #299  
Oud 03-12-10, 12:37
laser558 laser558 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard

Hallo allemaal, sinds een maand op jullie forum. Iphone geweldig apparaat! totdat je je Iphone verlliest. Via mijn profider 2e handsje gekregen. Gejailbraked, leest nu simkaart niet, gewacht op IOS 4.2 jailbrake gedaan, maar unlocken krijg ik niet voor elkaar, geen Wi-Fi verbinding, terwijl mijn zoon er vrolijk op los surft (PSP)wat nu!!!!
  #300  
Oud 03-12-10, 14:44
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laser558 Bekijk bericht
Hallo allemaal, sinds een maand op jullie forum. Iphone geweldig apparaat! totdat je je Iphone verlliest. Via mijn profider 2e handsje gekregen. Gejailbraked, leest nu simkaart niet, gewacht op IOS 4.2 jailbrake gedaan, maar unlocken krijg ik niet voor elkaar, geen Wi-Fi verbinding, terwijl mijn zoon er vrolijk op los surft (PSP)wat nu!!!!
??? Ik volg hier eigenlijk niets van, hoor. Wat wil je nou eigenlijk zeggen of vragen?
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.