//

Jailbreak Iphone 3Gs

Jailbreak Iphone 3Gs discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben pas nieuw op dit forum maar ook ik heb mijn iphone pas en ben daar heel blij mee. Maar ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-11-10, 17:43
jeffrey187 jeffrey187 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 41
Standaard Jailbreak Iphone 3Gs

Hallo iedereen,

Ik ben pas nieuw op dit forum maar ook ik heb mijn iphone pas en ben daar heel blij mee.
Maar ik heb ze al direct laten jailbreaken door een kameraad omdat ik daar nog niet veel van wist, hij had het gedaan met limera1n en heeft daar nog apps op geinstaleerd via Cydia, maar kunnen jullie eens uitleggen hoe alles in zijn werk gaat ofzo na het instaleren van limera1n en gaat deze ook al op IoS 4.2.1? Ik heb er nog altijd IoS 4.1 opstaan maar zou eventueel wel willen upgraden naar 4.2.1. En wat is de SHSH code ofzo iets en moet er een backup van gemaakt worden? Ik heb het toen via Cydia (Make my life easier) gedaan. En de baseband wat is dat?

groetjes.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs Jailbreak? nicolaas111 Archief 5 17-04-10 10:41
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 27-03-10 23:19
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak djaell Koopinformatie Nederland 4 30-09-09 10:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.