//

wie helpt mij stap voor stap

wie helpt mij stap voor stap discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg binnenkort mijn iphone en nu wil ik graag meer weten of het jailbreaken enzo. Hoe doe je dat ? Waar doe je dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-10, 21:29
fleurbelt fleurbelt is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard wie helpt mij stap voor stap

Ik krijg binnenkort mijn iphone en nu wil ik graag meer weten of het jailbreaken enzo. Hoe doe je dat ? Waar doe je dat ? Wat houdt het in ? etc etc
Ik ben een echte pc dummie dus begrijp er maar weinig van maar wil er mega graag meer over weten dus...........wie legt het mij stap voor stap uit ?
Hoop dat iemand dit wil doen !
Mijn dank is alvast groot
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-10, 22:44
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

iPhoneclub heeft een verschrikkelijk grote Wiki met begrippen en handleidingen gemaakt voor mensen die pas net bekend zijn met de iPhone e.d. In deze Wiki staat geweldig veel informatie die door de mensen van iPhoneclub geschreven en getest zijn. Neem hier eens een kijkje en lees eens het e.e.a. rustig na.

Als je de begrippen van de iPhone, de firmware en het jailbreaken kent kan je altijd verder kijken. Het even uitleggen in een paar stappen is bijna niet te doen aan iemand die eigenlijk nog niets weet. Dit gaat dan echt heel veel tijd kosten.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 28-11-10 om 22:47. Reden: Kleine toevoeging.
  #3  
Oud 28-11-10, 23:24
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Misschien had dit artikel je kunnen helpen.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Help graag, stap voor stap voor een echt NOOB shivers Unlock 5 07-10-10 18:25
Stap voor stap film op iPad.. pat39 iPad algemeen 10 12-09-10 18:17
Stap voor stap instellen Maaike_20 iPhone algemeen 7 20-01-09 18:59
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil erg graag stap voor stap instructies. McHenk Archief 1 21-02-08 00:56
Stap voor stap van 1.1.1 naar 1.1.3 MartR80 Archief 2 03-02-08 16:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:58.