iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Flikkerend beeldscherm met jailbreak 4.2 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/78748-flikkerend-beeldscherm-jailbreak-4-2-a.html)

dborah 29-11-10 03:24

Flikkerend beeldscherm met jailbreak 4.2
 
Hi all,

Ik heb mijn Iphone 3G geupdate naar 4.2 en vervolgens gejailbreaked met Redsnow.

Alles gelukt etc probleemloos. Enkel flikkert nu mijn beeldscherm in het hoofdscherm.. Als ik een app in ga gebeurd dit niet meer. Enkel en alleen in het hoofdscherm waar al je app's staan.
Weet iemand misschien wat ik hiertegen kan doen? Of dat er in Cydia iets is om dit op te lossen?

Ik moet wel zeggen dat ik nu alle functies heb wat de Iphone 4 nu ook heeft. (misschien had ik deze functie niet moeten selecteren voordat ik ging jailbreaken? dus in het redsnow prog? Multitask functie) Dus het draaien van het scherm blokkeren, twee maal op de homebutton drukken voor te multitasken ed. Misschien dat dit de Iphone 3G niet aan kan en dit vervolgens problemen oplevert?

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt.

Groetjes!

Chrissart 29-11-10 08:52

Even opnieuw opstarten, en dan nog de cydia packages updaten. Werkte bij mij in ieder geval.

Blaster 29-11-10 12:15

Welke firmware is eigenlijk goed voor de iPhone 3G ?

dborah 29-11-10 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrissart (Bericht 607265)
Even opnieuw opstarten, en dan nog de cydia packages updaten. Werkte bij mij in ieder geval.

Ik heb hem oppnieuw opgestart. Wat bedoel je precies met de cydia packages updaten? Ik heb cydia iig geopend en zn gang laten gaan en een aantal updates geinstalleerd. Wat heeft hij bij jou ge-update?

dborah 29-11-10 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blaster (Bericht 607393)
Welke firmware is eigenlijk goed voor de iPhone 3G ?

4.2. Deze update maakt de iphone 3G sneller:-)

Blaster 29-11-10 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dborah (Bericht 607408)
4.2. Deze update maakt de iphone 3G sneller:-)

Ik update een 3G naar 4.2 origineel maar daarna als ik wil jailbreaken met redsn0w begint de iPhone te haperen , enz enz...

Bijlie 29-11-10 15:35

Voor mij is 4.2 een stuk sneller op mijn 3G. Net na de jailbreak deed mijn iPhone ook raar maar nadat ik Cydia heb geupdate is alles oké.

dborah 29-11-10 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bijlie (Bericht 607543)
Voor mij is 4.2 een stuk sneller op mijn 3G. Net na de jailbreak deed mijn iPhone ook raar maar nadat ik Cydia heb geupdate is alles oké.

Wat heb je precies in Cydia geupdate? Wat is er bijgewerkt? Misschien dat er bij mij iets mist en vandaar het probleem niet oplost.

Bijlie 29-11-10 18:26

Pfff niet opgelet eigenlijk, kreeg in totaal 5 updates ofzo. In eerste instatie was mijn Cydia logo nog wit maar na de update was deze weer zoals altijd.

dborah 29-11-10 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bijlie (Bericht 607693)
Pfff niet opgelet eigenlijk, kreeg in totaal 5 updates ofzo. In eerste instatie was mijn Cydia logo nog wit maar na de update was deze weer zoals altijd.

OMG.. Ja ik heb ook die 5 updates gehad...
zucht.. Help...

Denniske82 29-11-10 20:17

Het is mij gelukt!!!!
Had het zelfde probleem
Je moet hem opnieuw jailbreaken met Redsnow maar dan niet de de 4.1ipsw bestand gebruiken maar de nieuwe 4.2.1ipsw bestand werkt nu bij mij zonder flikkeren

minifreakje 29-11-10 22:18

he. ik had hetzelfde probleem, ook een 3G. en heb ook opnieuw gejailbreaked met ipsw 4.2.1 en nu doet hij het ook bij mij soepel,snel en zonder flitsen. goeie aanrader dus

dborah 30-11-10 02:35

Nou!! Iedereen ontzettend bedankt voor de tips en hulp! Het is gelukt allemaal :D

Dankje, dankje! :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.