//

3gs Old Boot Jailbreak 4.2.1 - Kom er echt niet uit

3gs Old Boot Jailbreak 4.2.1 - Kom er echt niet uit discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een Iphone 3gs, en gezien via de tool Idetector dat ik een old boot rom heb. Ik heb op dit moment firmware ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-10, 23:49
kilzone kilzone is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 50
Question 3gs Old Boot Jailbreak 4.2.1 - Kom er echt niet uit

Hallo, ik heb een Iphone 3gs, en gezien via de tool Idetector dat ik een old boot rom heb. Ik heb op dit moment firmware versie 4.1 erop staan, en wil hem gejailbreakt en geunlockt hebben.

De bootromversie is 05.14.02

Is het mogenlijk om versie 4.2.1 unthethet gejailbreakt te krijgen en er een unlock op te zetten?


Ik dacht dus om een Restore van de 3gs 4.2.1 te downloaden, deze te restoren met itunes.

Daarna deze te laden in Redsnow 0.9.6.B5 en daar cydia aan te klikken.
Redsnow zn werk laten doen, en als alles klaar is in cydia ultrasnow toevoegen, en zo een unlock te hebben.


Is het op deze mannier al mogenlijk, of moet ik andere stappen volgen?

Alvast bedankt allemaal.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-10, 01:39
wim735 wim735 is offline
• iOS 7.0.6
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kilzone Bekijk bericht
Hallo, ik heb een Iphone 3gs, en gezien via de tool Idetector dat ik een old boot rom heb. Ik heb op dit moment firmware versie 4.1 erop staan, en wil hem gejailbreakt en geunlockt hebben.

De bootromversie is 05.14.02

Is het mogenlijk om versie 4.2.1 unthethet gejailbreakt te krijgen en er een unlock op te zetten?


Ik dacht dus om een Restore van de 3gs 4.2.1 te downloaden, deze te restoren met itunes.

Daarna deze te laden in Redsnow 0.9.6.B5 en daar cydia aan te klikken.
Redsnow zn werk laten doen, en als alles klaar is in cydia ultrasnow toevoegen, en zo een unlock te hebben.


Is het op deze mannier al mogenlijk, of moet ik andere stappen volgen?

Alvast bedankt allemaal.
je bedoeld dus dat je de basband versie 05.14.02 hebt.
als ik het goed begrepen heb, kan je enkel nog updaten naar de Ipad baseband 06.15.00 enkel die is te unlocken! dit doe je inderdaad via de laatste redsnow versie.

Al een geluk heb je een iphone met oude bootrom waardoor je normaal gezien untetherd kunt jailbraiken veel succes ermee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
help! kom er niet uit! jailbreakme Jailbreak 0 06-03-11 21:54
iPhone: Iphone 3g (3.0.1 - 04.26.08) jailbreak en unlock? Ik kom er niet uit!!! bjorn12345 Jailbreak 1 08-12-10 02:11
iPhone: Iphone 3gs MC rom, 3.1.2 -> 4.0.1 (kom er niet meer uit) kilzone Jailbreak 24 27-07-10 15:46
jailbreak 3GS met nieuwe Boot-Rom lowres Archief 1 01-11-09 13:33
Ik kom er echt niet meer uit, heel veel vragen tegelijk. sharonskie Archief 1 03-06-09 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:19.