//

Iphone 3g IOS ????

Iphone 3g IOS ???? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al meerdere avondjes bezig geweest om de Iphone van mijn vriendin te unlocken. Hij was al jailbroken. Nu met al mijn gefoefel is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-10, 15:56
devercamme devercamme is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard Iphone 3g IOS ????

Ik ben al meerdere avondjes bezig geweest om de Iphone van mijn vriendin te unlocken. Hij was al jailbroken. Nu met al mijn gefoefel is de jailbreak verloren gegaan en is hij terug helemaal gelocked.

Ondertussen terug al drietal uurtjes vanalles geprobeerd...

In Itunes kan ik ondertussen niet meer zien welke ios erop staat; want daarvoor moet hij een werkende sim-kaart hebben.

Hoe, wat, waar en wanneer begin ik? Ik weet het echt niet meer.
Ik heb geprobeerd met Redsnow etc. Maar de Iphone in DFU-mode te zetten is me nog nooit gelukt. Hoewel ik alle stappen volg.

Als ik hem nu opzet, wordt er gevraagd om het toestel aan Itunes te koppelen. Maar ik kan in Itunes niets doen, aangezien er een 'werkende' sim-kaart gevraagd wordt.

Ik ben best bereid een betalende oplossing te kiezen. Want op de manier zoals het nu loopt word ik compleet gek
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 KSH Jailbreak 0 30-11-10 19:54
iphone IOS 3.1.3 upgrade to IOS 4.0 error 3194 hi-tech iPhone algemeen 8 20-09-10 18:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59.