//

Links naar andere app's werken niet

Links naar andere app's werken niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn iphone 3g (Simlock vrij) met ios 4.2.1 gejealbreak met redsn0w_win_0.9.6b5. Alleen heb ik nu problemen met het open van links in diverse app's. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-10, 09:23
Tweety Tweety is offline
• iOS 3.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard Links naar andere app's werken niet

Heb mijn iphone 3g (Simlock vrij) met ios 4.2.1 gejealbreak met redsn0w_win_0.9.6b5. Alleen heb ik nu problemen met het open van links in diverse app's. Zodra ik een link in safari aan klikt die naar de apple store toe gaat loopt m'n telefoon vast. Dit gebeurt ook als ik in mail een internet link aan klik. Hoe kan ik dit oplossen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Andere oordoppen werken niet correct?! polat-58- iPhone algemeen 7 17-10-10 07:39
Windows: iTunes links in chrome werken niet MBE88 iTunes 5 03-09-10 16:24
Links naar film werken niet cremerhm Muziek, foto & video 2 09-12-09 14:11
Eigen ringtones en andere dingen werken niet barter Ringtones en Wallpapers 0 06-04-08 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:42.