//

Redsn0w loopt vast

Redsn0w loopt vast discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer al een aantal keer mijn Ipod Touch (2G, software 4.2.1) te jailbreaken met redsn0w, maar dit lukt telkens niet. Ik doe het zoals ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-10, 22:15
Renaat09 Renaat09 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard Redsn0w loopt vast

Ik probeer al een aantal keer mijn Ipod Touch (2G, software 4.2.1) te jailbreaken met redsn0w, maar dit lukt telkens niet.

Ik doe het zoals het hier staat: Jailbreak je iPhone 3G of iPod touch 2G met Redsn0w - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch
Met redsn0w 0.9.6b4 (dat staat er tenminste), hier gedownload: Dev-Team Blog - Thanksgiving with Apple
Ook het ipsw bestand heb ik op deze site gedownload en mijn itunes is de laatste versie. (Al heb ik Itunes helemaal niet nodig tijdens het jailbreaken?)

Hij loopt elke keer vast op het punt nádat je die 'DFU mode' bent binnengegaan ofzo, als het balkje ongeveer halfvol is met laden. (En je op je Ipod leest 'Downloading Jailbreak Data...')

Ik heb het op mijn computer al een aantal keer geprobeerd, en elke keer kreeg ik dat. Het ziet er zo uit:



Wat ik al geprobeerd heb:
- Een andere computer
- Een ander redsn0w bestand

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik wil mijn ipod namelijk erg graag jailbreaken. (Dit had ik eerder ook al gedaan, maar toen had ik oude software. (3 ofzo). Deze heb ik dus gister geupdate, zodat ik nu 4.2.1 heb, en mijn ipod dus weer up-to-date is)

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door XIII; 08-12-10 om 22:47. Reden: Plaatje verkleind
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-10, 22:20
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Hier ook sinds vandaag wilde iphone eens rebooten en bleef hangen uit misserie dan maar volledig herstel gedaan
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #3  
Oud 08-12-10, 22:30
Hahaowned Hahaowned is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 45
Standaard

jongens... resdn0w werkt helaas niet op vista.. ik had hetzelfde probleem maar je hebt echt windows XP nodig.. mijn advies: download vmware ergens zet windows xp erop (virtual machine) en jailbreak vanaf daar OF ga naar een pc met windows xp, update itunes en start redsn0w.
  #4  
Oud 08-12-10, 22:33
Renaat09 Renaat09 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Is het niet mogelijk om hem te jailbreaken op een computer zonder itunes?

Bedankt voor het antwoord, ik zal het zo proberen op een andere (helaas slomere) computer met XP.
  #5  
Oud 08-12-10, 22:37
Hahaowned Hahaowned is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 45
Standaard

nee sorry je hebt echt itunes nodig... itunes moet wel uit staan tijdens het jailbreak process

suc6 ermee!
  #6  
Oud 08-12-10, 22:40
Hahaowned Hahaowned is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 45
Standaard

trouwens heb je een ipod touch 2G?

want als je die gaat jailbreaken is het untethered maar als je een hogere ipod touch gaat jailbreaken (of ipod touch 2G MC-model) dan is je jailbreak tethered. dat betekent dat elke keer als je ipod uit gaat je hem aan je computer moet verbinden en weer redsn0w te runnen! ik zeg dit omdat je dus zelf geen pc hebt met xp en dan als je ipod uit gaat moet je weer een xp pc zoeken
  #7  
Oud 08-12-10, 22:41
Renaat09 Renaat09 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb Ipod Touch 2G, niet MC.

Dat wist ik, maar toch bedankt!
  #8  
Oud 08-12-10, 22:43
the gheek the gheek is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

al geprobeerd redsnow in compatibiliteit mode voor win xp te starten?
Bij mij werkte het toen wel.
__________________
Alles begint met een A
  #9  
Oud 09-12-10, 01:00
Hahaowned Hahaowned is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 45
Standaard

Graag gedaan khoop dat het inmiddels gelukt is... Je kunt de tip van the gheek ook uitproberen maar dat werkte niet bij mij dus het beste is gewoon op een xp pc jailbreaken
  #10  
Oud 09-12-10, 17:35
Renaat09 Renaat09 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Heel erg bedankt, hij doet het nu!
Ik heb het dus inderdaad via een andere computer (Windows XP) gedaan, en nu doet hij het

Topic mag wat mij betreft gesloten worden, aangezien ik mijn antwoord heb en het dus ook is opgelost.
  #11  
Oud 08-01-11, 23:03
extreme extreme is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: st niklaas
Berichten: 27
Standaard is gelukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the gheek Bekijk bericht
al geprobeerd redsnow in compatibiliteit mode voor win xp te starten?
Bij mij werkte het toen wel.
dank u , liep bij mij ook vast in w7 64bit maar in comptibiliteit mode xp service pack2 werkt het wel .

Thx
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Na updaten via iTunes en na JB redsn0w 0.9.6RC8 zit iPhone 4 Vast HELP?? rbn Jailbreak 5 10-01-11 16:17
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 15:33
iPhone: Redsn0w loopt vast tijdens het jailbreaken donmoose Jailbreak 9 01-09-09 08:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.