//

Cydia installeren op een gejailbreakte iphone 2g

Cydia installeren op een gejailbreakte iphone 2g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Laatst heb ik de oude iphone van mijn vader gekregen. Mij leek het handig om op mijn iphone te msnen en hyven. Alleen werken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-12-10, 20:29
marrttijn marrttijn is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard Cydia installeren op een gejailbreakte iphone 2g

Hallo,

Laatst heb ik de oude iphone van mijn vader gekregen. Mij leek het handig om op mijn iphone te msnen en hyven. Alleen werken de push-notifications niet op mijn gejailbreakte iphone 2g met versie 3.1.3. In ebuddy staan de push-notifications aan en bij instellingen staan de push-notifications ook aan. Nu las ik op verschillende plekken dat het programmatje push-doctor (te downloaden met cydia) de boel kon oplossen. Mijn iphone is door een kennis van mijn vader gejailbreaked, maar er staat geen cydia op. Nu wil ik eigenlijk niets aan de jailbreak zelf veranderen, omdat ik er vrij weinig van af weet en omdat de kennis van mijn vader er al een goede en de nieuwste jailbreak op had zitten. Dus nu is mijn vraag: Hoe zet ik cydia op mijn iphone zonder hem opnieuw te jailbreaken? Ook mogen jullie het melden als jullie andere manieren kennen om mijn push-notifications aan het werk te krijgen!

Bij voorbaat dank,
Martijn Ebbers
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Reset een gejailbreakte Iphone Elwin3gs Jailbreak 4 17-02-11 17:32
iPhone: Gejailbreakte iphone met cydia keesdr Jailbreak 3 29-11-09 20:09
Cydia installeren op een legale iphone G3 Bounce Jailbreak apps en thema's 29 22-08-08 21:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.