iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: help! Iphone 4 start niet meer op (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/79863-help-iphone-4-start-niet-meer-op.html)

yourick 12-12-10 11:58

help! Iphone 4 start niet meer op
 
Hallo , ik heb gisteren men iphone 4 ge update naar 4.2.1 , nu had ik dat met een software gedaan van jailbreakmatrix dus niet de origineele ,ik geen verbinding dus waarschijnlijk was deze een software met simlock amerika en zover ik weet kan je 4.2.1 niet unlocken dus had ik deze even gejailbreak me redsnow , en Dan opgestart me redsnow , Nu wouw ik dus de origineele software downloade me itunes hebek gedaan maar nu kan ik deze niet toevoegen ook niet in herstell modus , en nu wouw ik mijn iphone gewoon terug opzetten en dat gaat ook al niet meer , heb dan geprobeert me redsnow gaat ook niet meer heb hem al 10 keer proberen te herstellen en hij geeft altijd een fout , kan iemand mij een oplossing geven aub , ik gebruik deze als dagelijkse gsm dus dit is vrijdringend ?? Downgrade lukt ook niet

yourick 12-12-10 13:35

yes yes ! hij staat terug op , maar nu heb ik geen verbinding kan dit zijn door dat de software uit een ander land komt ?

lumikiller 12-12-10 13:53

Waarom niet gewoon 4.1 firmware downloaden en dan shift-herstel ?

yourick 12-12-10 13:55

gaat dit zomaar ? moet ik dan geen shsh ofzo iets opgeslagen hebben ?

lumikiller 12-12-10 14:00

Ow , je had al 4.2 . Ja dan kun je zonder shsh niet terug . Ik heb gewoon 4.2 met redsnow gedaan werkt prima nu .

yourick 12-12-10 14:03

maar ik heb nu geen verbinding , en herstellen lukt ook niet er komt altijd een fout op Itunes , Hoe kan ik nu Cydia verwijderen dan is de fout in itunes meschien weg , dat heel de jailbreak weg is

JornZ 12-12-10 14:12

Ten eerste, heb je een unlock nodig voor deze iPhone (met andere woorden zit er een simlock op en gebruik jij een simkaart van een andere provider)? Ik hoop dat het antwoord nee is, anders heb je een probleem. Ik ga er vanuit van niet, omdat je al 4.2 gebruikte las ik.

Volgens mij moet je de telefoon in DFU modus zetten (YouTube - How To: Enter DFU Mode on an iPhone/iPod Touch). Vervolgens aan de computer hangen en iTunes zal een optie bieden om te herstellen. Belangerijk: controleer of je hosts file (van windows) niet aangepast is door bijvoorbeeld het gebruik van tinyumbrella! Alle verwijzingen voor gs.apple.com moeten uitgeschakeld zijn door een # aan het begin van de regel, anders wordt er verwezen naar de server van Saurik (Cydia). De hosts file vind je normaal onder C:\Windows\System32\drivers\etc\, je kunt het bestand hosts openen met kladblok of e.d. (voor het eventuele aanpassen wel als administrator starten en de eigenschappen van hosts van read-only afhalen!). Als dit niet klopt dans zal iTunes inderdaad een foutmelding geven en kun je niet herstellen.

Als dit lukt dan is je telefoon weer gebruiksklaar zonder jailbreak. De jailbreak is op dit moment trouwens nog tethered, ik zou nog even wachten. Voor de kerst zal er een untetherd versie uitkomen heeft Comex beloofd.

yourick 12-12-10 14:20

Ik had hem gejailbreakt met Redsnow tetherned jailbreak , In de host File staat niets Van Apple

yourick 12-12-10 14:33

ik heb nu de software van iemand anders online en volgens mij heb ik daarom geen verbinding dus ik moet de software van iemand in belgie hebben denk ik heb met itunes nieuwe software gedownload is deze nu belgisch ?, Waarom geeft mijn itunes nog altijd de fout ?

yourick 12-12-10 15:11

hoe kan ik de jailbreak gewoon verwijderen wand blijf de Fout krijgen ?

yourick 12-12-10 15:24

Moet ik dan best wachten op de 4.3 die morgen uitkomt ?

lumikiller 12-12-10 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yourick (Bericht 613832)
hoe kan ik de jailbreak gewoon verwijderen wand blijf de Fout krijgen ?

welke fout krijg je dan ?

yourick 12-12-10 21:40

http://img96.imageshack.us/img96/7236/naamloosqw.png

dit krijg ik elke keer ik wel Herstellen

lumikiller 12-12-10 22:36

Ik heb hem hersteld op een andere pc , van de eerste keer raak .

yourick 12-12-10 22:40

zal ik proberen

yourick 12-12-10 22:54

juist geprobeerd op andere pc juist het zelfde probleem ik hoop dat Men iphone niet heelemaal kapot is , Als ik morgen een apple store binnen stap en ik zeg dit Is men Garantie dan verlopen omdat ik gejailbreakt heb ofzo of zulle zij dit helpen ?

yourick 14-12-10 20:01

Heb al op 4 pc's geprobeert steeds dezelfde fout , weet iemand een oplossing ?

speedyb 14-12-10 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yourick (Bericht 614115)
http://img96.imageshack.us/img96/7236/naamloosqw.png

dit krijg ik elke keer ik wel Herstellen

Error 3194 geeft aan dat er geen verbinding gelegt kan worden met gs.apple.com
Het kan zijn dat je in je hosts file daar een ipadres hebt staan.

Als je iOS 4.2.1 wilt installeren, kun je de entry het beste weghalen. Als je nog 4.1 wilt installeren moet je daar het volgende inzetten:
Code:

74.208.10.249    gs.apple.com
Suc6


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:38.